Sommige experts zijn van mening dat een atleet met prestaties komt van het perfectioneren van hun eigen natuurlijke stap.

Anderen geloven in het heropvoeden van de techniek en vorm van een atleet, waardoor hun prestaties toenemen op basis van studies en onderzoek.

Ongeacht wat je geloof is, het begrijpen van de sterke en zwakke punten in je eigen tempo is de eerste stap naar het perfectioneren van je eigen looptechniek.

Dit is waar coaching-apps die slow motion-beelden opnemen en afspelen, niet alleen u kunnen helpen bij het analyseren Nike Air Max 90 Dames en identificeren van belangrijke gebieden in uw techniek, maar ze kunnen ook een uniek perspectief bieden dat u kan helpen bij het ontdekken en verder ontwikkelen van uw stap, lopen, joggen, rennen of sprinten.

SloPro is een goede all-round video-opname en slowmotion replay-app. Het is handig voor het verkrijgen van dat unieke perspectief dat we als hardlopers vaak missen.

Het enige dat u nodig hebt, is een coach, vriend of familielid om uw stap in deze app vast te leggen. Herhaal de opgenomen beelden in slow motion en ontdek uw loopvorm en -techniek.

Probeer je techniek aan te passen en start dit proces opnieuw, je zult vaak een aantal interessante resultaten vinden. SloPro is gratis voor Nike Air Max Thea Damen zowel Apple als Android.

Vermeld als een druppel van 8 mm, maar naar mijn mening voelt de druppel minder aan dan het verse schuim dat wordt beschreven als een druppel van 6 mm. Het verse schuim moet in de loop van de tijd comprimeren en minder dan een druppel van 6 mm worden, maar voor mij heeft het niet zo gevoeld. Ik heb een moeilijke Nike Air Max 90 Mujer tijd in het verse schuim, maar de 890 is gemakkelijker voor mij om mijn natuurlijke stappen op de middenvoet aan te nemen. Ik voel dat de hak van het verse schuim mijn vermogen om te midden van de voet staking te hinderen en mijn voet meer in en uithoekt en de 890 doet dat niet.

Er is een REVlite tussenzoolschuim dat ik mooi vind omdat het stijf aanvoelt en niet zacht is. Ik weet dat ik dit steeds Nike Air Pegasus 83 Hombre met het verse schuim vergelijk (als je dat nu nog niet hebt begrepen !!) maar ze werden rond dezelfde tijd ge?ntroduceerd en persoonlijk vind ik dit een Adidas Gazelle Femme stuk beter. Het is beschreven als een ABZORB?-crashpad dat het hielgebied mediaal en lateraal wiegen voor extra stabiliteit. Niet echt zeker wat dit is en ik vind ook niet dat de hiel extra opgevuld moet zijn. Nogmaals, de hiel voelt voor mij niet zo opgevuld als het verse schuim.

Hudl Technique is een app gericht op het verbeteren van de techniek van een atleet. Het werkt op dezelfde manier als SloPro, maar nadat de beelden zijn opgenomen, kunt u uw eigen sterke en zwakke punten benadrukken.

Door gebruik te maken van de voorgedefinieerde tekenhulpmiddelen van Hudl (cirkels, vierkanten, ovalen en pijlen), kunt u feedback trekken bovenop de slow motion-opname, met aandacht voor belangrijke gebieden in uw uitvoering. Deze handige functie geeft je in wezen de mogelijkheid om je eigen looptechniek te documenteren en verder te begrijpen.

Hudl komt ook met een video-vergelijkingstool Nike Air Max 270 Womens naast elkaar. Deze handige tool kan je helpen om je eigen stappen te vergelijken met andere professionele hardlopers. Visueel de nieuwe manieren ontdekken waarop u de geheimen achter de snelheid en het uithoudingsvermogen van een andere atleet kunt verbeteren of zelfs ontdekken.

Hudl Technique heeft zowel een gratis als een betaalde versie en wordt zowel op Apple als op Android ondersteund.