Vriend en collega-minimalistische hardloper Damien Tougas Nike Air Presto Dames van de Adventure in Progress-blog heeft zojuist een interessante nieuwe site / sociaal netwerk opgezet voor schoenfanaten. Called Toe Salad (genoemd door zijn dochter), de site bevat recensies en informatie rond elke manier van minimalistische hardloopschoen. Zo beschrijft Damien de site: "Na het schrijven over minimalistisch schoeisel voor de laatste paar jaar op ADVENTURE in PROGRESS, vond ik het tijd om een ??minimalistische footwear Nike Air Max 2017 Mujer community-site te maken. Een plek waar iedereen zijn minimalistische schoeiselverhalen, ervaringen, recensies, links en foto's met anderen kan delen. Een plek om te leren, vragen te stellen en uit te Nike Air Max 90 Mujer zoeken wat wel en niet werkt in de echte wereld. Wat deze site anders maakt dan andere community-sites, is dat deze zich concentreert op een directory met producten. Welke betere manier om de Nike Air Max 720 Femme fijnere punten van een bepaald product te bespreken dan om het op een speciale pagina voor dat product te doen. Ik hoop dat het door het structureren van de site op deze manier gemakkelijker wordt voor mensen om de waardevolle informatie te vinden waarnaar ze op zoek zijn. Dit concept staat hier nog in de kinderschoenen. Als je suggesties hebt over hoe we de gebruikerservaring kunnen verbeteren, laat dan je opmerkingen achter op het suggestiesforum. Nike Air Max Command Femme "Het 9 januari nummer van de Boston Globe bevatte een artikel van David Abel waarin hij zijn verhaal vertelde over het tegenkomen van stress breuk in zijn Vibram Fivefingers. Het verhaal van David Nike Air Max 90 Femme Rose is zeker niet uniek, aangezien ik verslagen heb gelezen van een aantal gevallen van deze gebeurtenis. Ik heb echter ook talloze getuigenissen ontvangen van hardlopers die met succes zijn Nike Air Max 90 Womens overgestapt op de vreemd uitziende teenschoenen en daarbij oude verwondingen hebben verloren. Het is moeilijk om te weten waarom sommige lopers problemen hebben in de schoenen en anderen (tot nu toe, inclusief mezelf) niet doen, maar mijn hoop is dat naarmate er meer verhalen worden verteld, we de beste manier om over te gaan naar een ultra-minimale hardloopschoen beter gaan begrijpen. Ik ontving onlangs een e-mail van een collega-hardloper die verstandig de overgang naar Vibrams heel langzaam maakte en grote voordelen heeft ondervonden bij het overstappen. Hieronder het verhaal van Robert K: ik ben al zo'n 30 jaar een vaste loper. Al vroeg werd ik gediagnosticeerd door een podotherapeut met overpronatie en sindsdien in orthotics. Ik heb onderweg een paar marathons en dergelijke gerend. In de loop van de tijd begonnen mijn benen Nike Air Max 270 Womens te klagen over de loopfrequentie en afgelegde afstanden. Ongeveer 10 jaar na mijn loopbaan begon ik wat ongemak te krijgen in mijn rechterknie en rechterbeen in het algemeen. Ik werd toen gediagnosticeerd met een kleine scheur in de meniscus van die knie. Ik was klaar om onder het mes te gaan tot een kennis van mijn mijne die hetzelfde had gedaan voor beide knie?n, me waarschuwde voor zijn spijt. Na een tweede professionele mening besloot ik af te zien van de operatie en de pijn te beheersen met de juiste versterking, stretching en rust. Door veel vallen en opstaan, leerde ik uiteindelijk dat mijn benen alleen om de 3 dagen konden verdragen, niet vaker. Langs de weg kreeg ik ook DVT (diepe veneuze trombose, dwz een bloedstolsel) in mijn rechterbeen achter mijn knie en een andere in mijn linker voorbeen ongeveer 5 jaar later. Nike Air Max 270 Femme Onnodig te zeggen dat mijn benen langer pijn hebben gevoeld dan ik in die jaren liever had gedaan. Ik ben een paar jaar geleden overgestapt op fietsen om me meer frequent aerobe conditioning te geven. Ik kan pijnvrij fietsen, dus ik had het stoppen met lopen bijna opgegeven. Toen kregen we ongeveer 2 jaar geleden een hyperactieve puppy. Hij eiste oefening dus ik bond terug in mijn loopschoenen en werkte mijn benen terug tot 5-6 mijl, zodat ik kon proberen om de hond uit te slijten. Door het aantal kilometers heel langzaam op te voeren en te zorgen voor rust en stretching, voelden mijn benen me acceptabel. Ongeveer een jaar geleden kreeg ik lucht van VFF's en begon ik te smachten naar hen. Mijn vrouw gaf me een paar Sprints voor mijn verjaardag in augustus. Nadat ik ze had ontvangen, las ik een aantal blogs online en ontdekte Adidas NMD Donne dat ik er echt langzaam aan moest werken. Met mijn eerdere ervaringen met mijn benen, die me trouw bleven, nam ik het advies ter harte.