En av mina favoritfunktioner i E-Lite v?st ?r att r?ret som kommer fr?n reservoaren har en liten magnet kopplad till den som sitter fast p? en annan magnet p? br?stbandet. Detta h?ller r?ret ordentligt p? plats under k?rning, och det ligger precis d?r jag beh?ver det n?r jag ?r redo f?r en drink. Bitventilen fungerar bra, och r?ret har en snabbkopplingsf?ste som g?r det v?ldigt l?tt att f?sta och lossa det fr?n beh?llaren. Beh?llaren i sig ?r ocks? innovativ, eftersom hela beh?llarens ?vre del ?ppnar sig f?r att enkelt fylla och reng?ra. Den f?rseglar genom att l?gga den ?ver och glida ett klipp ?ver, och jag har inte upplevt n?got l?ckage. Sammantaget ger jag Hydrapak E-Lite v?st en stor tumme upp. Det ?r ett utm?rkt ultral?tt hydratiseringspaket fr?n ett litet f?retag som jag Nike Air Max 270 Damen respekterar Nike Air Max 2017 Donne mycket. Om du letar efter ett paket som ?r v?ldigt enkelt, bekv?mt och stannat, rekommenderar jag definitivt att du ger Hydrapak E-Lite ett f?rs?k. Bara en snabb inl?gg f?r att l?ta dig veta att flera nya 4 mm mellansula droppskor fr?n Saucony har officiellt sl?ppts och finns p? Running Warehouse. Det h?r ?r en snabb titt - jag har redan den Peregrine och hoppas f? ?versyn av b?de Mirage och Fastwitch 5 snart s? jag kan g?ra fullst?ndiga recensioner och j?mf?relser med Saucony Kinvara. Mirage marknadsf?rs som en Kinvara kusin med lite extra stabilitet. Det ?r lite tyngre ?n Kinvara, men fortfarande en snygg sko som delar l?gprofilen (4 mm mellans?lsfall) som hj?lpte Kinvara att bli s? popul?r. Jag har tempererat mina k?nslor p? stabilitetselementen i skor lite (inte fr?n en uttalande kontrollposition - jag tror Nike Air Max 90 Femme fortfarande Nike Air Max 2017 Mujer inte att pratkontroll b?r vara en prim?r grund f?r skoval). Snarare finner jag ibland att rena neutrala skor kan ibland vara f?r mjuka och kan grotta medialt n?r foten rullar ?ver. Jag h?ller kvar en slutgiltig dom tills jag kan prova skon. Jag k?pte ett par av Peregrines f?r n?gra veckor sedan och har lagt omkring 10-15 mil p? dem hittills. Passformen och k?nslan ?r v?ldigt mycket Kinvara (och de ?r ocks? 4 mm mellansula droppe fr?n h?l till framsida), men skon ?r tyngre och har v?ldigt stora, grippy lugs. De flesta av mina k?rningar i dem har varit p? sn? och ruttad is, och de ger bra dragkraft. En f?rdel med den tunga (men tunga!) Ytters?len ?r att skon k?nns lite h?rdare ?n Kinvara, vilken k?nsla ?r f?r mjuk. Fastwitch 5 ?r en uppdatering till en gammal standby i Saucony racing sko lineup som har reducerats till en Nike Air Max 90 Hombre Nike Air Max 270 Mujer 4 mm Adidas Superstar Mujer mellans?lsfall fr?n h?l till t?. Jag hade Fastwitch 2 i tv? av mina tidigare maratoner, s? jag har en historia med den h?r skon och ser fram emot att se hur den fungerar i j?mf?relse med Kinvara (min senaste maratonskon). Jag tycker ocks? om den ljusgr?na versionen som finns tillg?nglig p? Saucony-webbplatsen. F?rhoppningsvis kommer Running Warehouse snart att ha denna f?rgv?g! Vet inte om du kommer ih?g i h?stas n?r jag kopplade dig till min recension av Saucony A4 (jag ?r ganska s?ker). N?, jag har nu cirka 50 miles p? Fastwitch 5, och det finns n?gra saker jag tycker du borde veta. En h?l t? droppe enligt RW ?r 5 mm, och f?rmodligen ca 7 med innersulan. ?nd? har det lite mer kudde under l?ng sikt, vilket jag tycker g?r det mer l?mpligt f?r maratonavst?ndet ?n A4. ?ven h?llbarhet verkar bra - jag tror att de har anv?nt Adidas Superstar Femme Nike Air Max 95 Mens kolfiber p? Adidas NMD Mujer hela ytan (vilket kan f?rklara den n?got h?gre grad av styvhet). ?nd? en sko som k?nns stabil under foten, samtidigt som den ?r v?ldigt naturlig och verkar f?r att st?ra g?ngen v?ldigt liten om alls. Jag l?nkar dig till en mer noggrann granskning n?r jag har mer mil p? dem (f?r n?rvarande hanterar vissa skador) men f?rsta f?rs?k ser positiva ut! F?r att inte tala om priset ?r det ganska bra p? RW, speciellt j?mf?rt med n?gra andra minimala skor, dvs Wave Universe. F?r lite bakgrund har jag alltid varit mer av en sp?rkille, men brukade gilla ProGrid Jazz i m?nga ?r tills de gjorde n?gra betydande f?r?ndringar. Jag antog sedan Puma H-Streets som mina tillf?lliga v?gskor, men k?rde de allra flesta av mina miles offroad under de senaste 2 ?ren i Saucony Xodus-p? ingen s?tt en minimal sko trots att den var l?ttare och Adidas Superstar Womens Nike Air Max 90 Hombre smalare ?n de flesta traditionella leden skor.