Deze winter was erg moeilijk voor mijn hardlopen. Van eind december tot net deze afgelopen week zijn de trottoirs en bermen bij mijn huis in NH grotendeels bedekt met ijs en knapperige sneeuw, en hardlopen is moeilijk te zeggen. Erger nog, de vervelende omstandigheden onder de grond hebben het bijna onmogelijk gemaakt om 's nachts te rennen, wat de tijd is die vaak het beste werkt, gezien mijn nogal hectische dagverplichtingen. De combinatie van slechte omstandigheden, terugkeren naar een druk werkschema na een broodnodige sabbatical, werken aan een grootschrijvend project en achtervolgen van drie kinderen, waarvan er één een peuter is die op het punt staat te lopen, hebben mijn vrije tijd en mooie tijd weggezogen Ik heb mijn aantal kilometers te laat gedood. Ik vind dit prima, Adidas NMD Femme want die andere dingen zijn nu veel belangrijker, maar voor een enthousiaste hardloper kan het niet frustrerend zijn om niet te kunnen rennen en er waren een paar punten waarop ik echt begon te twijfelen aan mijn vermogen om deel te nemen in mijn twee geplande evenementen voor deze lente - de HAT Run 50K en de Boston Marathon. Eigenlijk had ik een paar maanden terug besloten om uit de HAT Run 50K te stappen. Ik ging zo ver dat ik enkele vrienden op de hoogte bracht die ook van plan waren om HAT uit te voeren dat ik er niet zou zijn - het was moeilijk, vooral omdat een van de belangrijkste redenen waarom ik HAT wilde gebruiken was om deze mensen te ontmoeten die ik heb dichtbij worden via dailymile.com. De realiteit was dat ik niet dacht dat mijn kilometerstand voldoende Nike Air Max 90 Hombre was om een ??50K veilig af te ronden, en ik was bang dat als ik een blessure kreeg door het te proberen, ik mijn kansen om Boston te runnen in gevaar zou kunnen Nike Air Max 90 Hombre brengen. Ik had in wezen onderhoudskilometers gedaan (15-25 / week) sinds ik afgelopen herfst twee marathons voltooide, en had geen idee in welke vorm ik zat. Ik wist niet zeker hoeveel van mijn conditie van de laatste herfst (mogelijk de beste van mijn leven) was bewaard gebleven in de loop van deze nare noordelijke winter in New England. Aan de positieve kant, het hardlopen op knapperig, ongelijk ijs heeft mijn benen sterk gehouden door het onregelmatige oppervlak (eigenlijk lijkt het op trailrunning) en een veel van mijn kilometers zijn gedaan in vrij minimale schoenen (bijv. Merrell Trail Glove). Mijn idee was dat als ik niet veel kilometers zou lopen, ik me net zo Nike Air Max 90 Femme goed kon concentreren op het zo sterk mogelijk houden van mijn benen. In de afgelopen maand of zo deed ik een redelijk snelle toename van mijn lange runs, en ik was eigenlijk behoorlijk verrast over hoe goed ze gingen. Enkele weken geleden kreeg ik een stevige 15-mildere aan precies 8:00 tempo en besloot dat misschien de 50K haalbaar zou zijn - ik besloot terug te gaan van Nike Roshe Run Mujer mijn plannen om terug te gaan. Ik heb nog steeds een week lang niet meer dan 30 mijl gereden in een week, maar mijn ontluikende vertrouwen dat ik niet helemaal uit vorm ben, werd vorige zondag verder versterkt door een rit van 20 mijl in de New Balance Minimus Trail (op droge dagen). wegen, eindelijk!) - het rennen ging buitengewoon goed, en mijn benen voelen zich pas goed twee dagen later. Het lijkt erop dat mijn Nike Air Max Classic BW Hombre schoenoperatie op de Minimus Trail werkte! Dit Nike Air Max 97 Womens was de langste die ik ooit in een schoen heb gerend zo minimaal als de Minimus Trail, en het gaf me het vertrouwen om eindelijk door te gaan en vliegtuig- en hotelreserveringen te maken - ik zal deze zaterdag in Havre de Grace in Maryland zijn met de HAT 50K met mijn vrienden Thomas, Steve, Andy, Jenny, Jeanne, Brodie en vele anderen. Sterker nog, ik krijg de kans om Christopher McDougall eindelijk te ontmoeten, die ook de race zal rijden (in Luna Huaraches van Barefoot Ted, zo vertelt hij me!). Wat betreft mijn beslissing over het grote schoeisel, ik zal waarschijnlijk de race starten in het Minimus-parcours en de New Balance MT101 meenemen (een positieve beoordeling is in behandeling) voor het geval ik op een gegeven moment moet overstappen (denk niet dat ik het zou kunnen 31 mijl in Nike Air Max TN Mujer de Merrell Trail Glove nog aankunnen). Nike Air Max 90 Mujer Mijn plan is dat de HAT Run mijn laatste grote lange vlucht is naar Boston, hoewel ik misschien probeer nog eens 18 of meer milder te knijpen voordat ik de lijn in Hopkinton volg. Ik heb geen idee wat ik van HAT kan verwachten, en mijn enige doelen zijn om het rustig aan te doen, plezier te hebben en te vermijden mezelf pijn te doen (of te verdrinken in de rivier zoals voorspeld door mijn buddy Andy met zijn Photoshop-baan hieronder). Ik weet zeker dat ik de komende weken nog meer over Boston zal schrijven, dus dat zal ik voorlopig nog doen, maar mijn plannen voor de rest van het jaar zijn om een ??marathonpauze te houden voor een beetje. De benodigde tijd om in de benodigde trainingsafstand te komen, is te veel voor waar ik nu in het leven ben, en ik heb een sterk verlangen om te zien wat ik op kortere afstanden kan bereiken - ik kan me concentreren op 5k's in de zomer en teruggaan Nike Air Max 90 Femme Rose naar Smuttynose en loop deze herfst de halve marathon. Niets zeker, maar ik heb behoefte aan wat snelheid