Brooks heeft vandaag details vrijgegeven over zijn aankomende PureProject-lijn van minimalistische hardloopschoenen (met dank aan Zak en Ransacker voor de details!). Ik schreef een paar weken geleden over het Brooks PureProject, dus ik zal mijn opmerkingen hier Adidas NMD Femme kort houden. Ik weet nog niet wat de specificaties zijn van deze schoenen voor hiellift, maar ze lijken allemaal lager te zijn dan de traditionele 12 mm stijgen - gaan werken aan het proberen om een ??paar vaste cijfers te krijgen. Update: Met dank aan Jon van Brooks voor het verstrekken van dropnummers Adidas Ultra Boost Femme in de comments - alle Pure-schoenen hebben een 4 mm hielvoet offset. Alle onderstaande modellen lijken fatsoenlijk opgevangen te zijn, dus ik zou niet classificeren als ultraminimaal of op blote voeten. Echter, gezien mijn voorkeur voor de Saucony Kinvara en andere goed gevulde schoenen, zal dit geen groot probleem voor me zijn - ik weet waar ultraminimalschoenen te vinden zijn als ik ze nodig heb (Merrell, Vibram, Terra Plana enz.). styling standpunt, ik geef Brooks veel lof - allemaal zijn mooie schoenen en voldoen aan mijn voorkeur www.tonyrusconi.it voor schoenen met een beetje een agressieve uitstraling. Ik heb een paar weken geleden een paar Pure Grit bij de HAT Run 50K bekeken (een collega-renner moest ze testen en me een kijkje laten nemen), en ze voelen zich heel licht en het ontwerp met gespleten tenen van de zool (zie foto hierboven) Adidas Superstar Femme is op zijn zachtst gezegd interessant. Ik zal verder oordeel inhouden totdat ik een paar op mijn voeten kan krijgen. Als je verdere details hebt, voel je vrij om te delen in de comments.Pricing is $ 90 - $ 120. Ik weet niet zeker hoe ik me voel over deze gegeven de bewering van Brooks in hun eerste PureProject-bericht dat "hardlopers niet meer hoeven te betalen voor minder technologie." Update: kwam net uit deze keuze citaat van Brooks CEO Jim Weber uit een artikel in Running Insight : "Als je je leven wilt leiden met een 'less is more'-filosofie, kan ik dat begrijpen," vertelde Weber aan Running Insight, "maar als het gaat om prestatieproduct, is het idee dat' less is more 'absolute troep." Vrij krachtige woorden, en ik weet niet zeker of ik het zelfs op afstand eens zou zijn. Ik vond ook dat deze regelcitaat van Weber interessant Nike Air Max 90 Femme is (van hetzelfde artikel met Running Insight): "We zien dit als een speciaal product," zei Weber, "omdat het winkels de kans geeft om hun aanpasproces en aanbod te onderhouden. hun klanten twee verschillende soorten loopbelevenissen. "Ik vraag de innovatie die gepaard gaat met het maken van een product, zodat Nike Air Max 2017 Femme het retailers toestaat" hun aanpasproces te behouden "wanneer bewijs de vraag doet naar de aard van het op pronatie-controle gebaseerde aanpasproces dat we nu gebruik. Ik heb geen probleem met verschillende stabiliteitsniveaus of deze Brooks-schoenen - ik ben eigenlijk best opgewonden om de Pure Connect te proberen - het is het aanpasproces waar ik een probleem mee heb, omdat ik niet het bewijs voel voor het gebruik ervan is heel sterk. Het is lang geleden dat we dat paradigma opnieuw overwegen. Zaken zijn zaken en kapitalisme Adidas ZX Flux Femme is kapitalisme. Wat al deze bedrijven ertoe zal aanzetten om een ??product te ontwikkelen dat niet alleen het publiek beter zal dienen door een betere vorm en functie te promoten, maar op een meer economische manier is de aanhoudende rijzende marktmacht van duizenden en duizenden hardlopers op weg naar Nike Air Max 2017 Mujer deze trend van minimalisme. Dat beginnen we te zien met steeds meer bedrijven die uitkomen met minimale opties. Ze kunnen zich niets aantrekken van het onderzoek, dus we moeten het publiek blijven informeren dat dit meer is dan alleen een rage, en daarmee onze inspanningen en de inspanningen van mensen zoals jij Pete, die een stem hebben die uitreikt naar duizenden zal de markt in deze positieve richting blijven drijven. We kijken ernaar uit om deze te bekijken en te dragen als de eigenschappen zijn die u beschrijft. de gespleten Nike Air Max 270 Donne eerste teen is erg belangrijk omdat het een rechte eerste teen vergemakkelijkt ... de sleutel tot stabiliteit en elastische terugslag tijdens het hardlopen. We hebben maar één passend proces ... de juiste. Leer de juiste mechanismen van de winst en kijk naar de gezamenlijke stabiliteits- en mobiliteitsvraagstukken Nike Air Max 95 Mujer van de hardloper als het gaat om gezond hardlopen. geef dan wat correcties en adviseer de hardloper om een ??platte schoen te krijgen. Sommigen hebben bescherming nodig en een klein kussen voor de overgang en anderen die sterk genoeg zijn om eerder minimaal te worden