Jeg stillede dette sp?rgsm?l i mit f?rste indl?g p? Brooks PureProject, men det er v?rd at gentage - forbedret ydeevne og nedsat risiko for skader i forhold til hvad? Brooks 'andre sko? Deres konkurrenter (f.eks. Sauconyys Kinvara, Mirage, Cortana og Peregrine - hmm, fire sko ...)? Barefoot? Uanset svaret betyder udtalelser som dette intet, medmindre det underst?ttes af offentliggjorte data, der kan l?ses og evalueres af forbrugerne, hvis de ?nsker det. Nike Air Max 2017 Donne Brooks er p? ingen m?de unikt i at g?re udsagn som dette (selv barfodet fortalere g?r det), men ?rligt er jeg tr?t af at l?se udsagn om Nike Air Max 90 Femme pr?stations- og skaderisiko uden at se h?rde data for at sikkerhedskopiere det. Brooks udgav en PDF, der beskriver nogle af deres IDEAL teknologier og indeholdt nogle grafer baseret p? laboratoriedata, men der er meget sm? detaljer, s? det er umuligt at bed?mme betydningen af ??disse oplysninger (stikst?rrelser, statistisk betydning osv.). Interessant nok, sammenligner meget af de oplysninger, de rapporterer, PureProject-skoene til "standard" l?besko, og peger p? PureProject-skoene som bedre p? en r?kke m?der. Det beder sp?rgsm?let - hvilke sko blev de sammenlignet med, og som blev v?rre? Er de stadig p? markedet? Udgiv din forskning i en peer-reviewed journal. Fond et kontrolleret fors?g p? dine Nike Air Max 2017 Dam sko og offentligg?re det uanset resultaterne (til Brooks kredit, dette kan ske, bare h?ber vi f?r se resultaterne - se denne pressemeddelelse). Nike Air Max 90 Femme Vis os dataene! Der er et specifikt punkt, jeg gerne vil lave om PDF-dokumentet, som Brooks offentliggjorde p? PureProject IDEAL-teknologierne. I dokumentet fremh?ver de, at deres inverterede h?ldesign flytter punktkontakt fremad "The Ideal Heel er en innovation, der skifter jordkontaktpunktet fremad. L?beren lander med mere frih?jde lige under midten af ??h?len snarere end p? en kant bag midten af ??h?len. Dette g?r det muligt for kraftvektorer at rejse t?ttere p? f?llescentre og mindske h?ndtagets arme og ?jeblikke, hvilket f?rer til reduceret indre stress og forbedret ydeevne. "" Landing mere fremad og reducering af armens arm giver ogs? en glattere overgang til l?beren, da de bruger Nike Air Max 270 Donne 10% mindre tid i bremsefasen if?rt PureProject ? sko. Vi fandt ogs?, at skoene var i stand til at flytte landingszonen fremad med 3 cm, Nike Air Max 270 Femme hvilket meget ligner, hvor l?bere ramte jorden i barfodet l?bende tilstand. Dette tilskynder foden til at lande under kroppens centrum for masse at skabe justering af kraftvektorer gennem ankel-, kn?- og hoftefuger. "S? hvis det er godt, hvorfor forts?tte med at designe sko med en mere traditionel stilh?l? Erkl?ringen indeb?rer, at den traditionelle h?l ?ger intern stress og reducerer ydeevne! Jeg skal ogs? bem?rke, at Dr. Joseph Hamill (der laver noget arbejde for Brooks), lige udgivet en flot lille unders?gelse, der viser, at l?bende barfod reducerer lasthastigheder Adidas NMD Femme sammenlignet med tre iterationer af sko, som alle havde en 4 mm h?l l?ft. Alle PureProject skoene har en 4 mm h?l l?ft. I deres Nike Air Max TN Mujer teknologi peger PDF Brooks p?, at PureProject landinger stadig er p? h?len (omend videre), og der er meget lidt diskussion om at k?re form Nike Air Max 2017 Mujer hvor som helst i forbindelse med produktlanceringen - jeg h?ber, at dette kommer senere. Jeg er uenig med erkl?ringen om ligheden i landingsstedet i forhold til barfodetilstanden, og Dr. Hamill's unders?gelse viste, at den sandsynlige ?rsag til den reducerede belastningshastighed i barfodetilstand i mods?tning til den i 4mm drop skoene var, at barfodet landinger tendens til at v?re p? midfoot / forfoot mens shod landinger var p? h?len. "L?bere skulle ikke skulle betale mere for mindre teknologi. Vi ?nsker at bygge en bedre, biomekanisk lydprodukt i en lettere Adidas Ultra Boost Dames pakke, der g?r det muligt for l?beren at f?le mere med mindre. "Fremragende, og jeg er enig igen. N?, den annoncerede MSRP for www.philshotton.co.uk PureProject-skoene varierer fra $ 90 til $ 120. Du kan komme til dine egne konklusioner om denne. Vi har brug for flere sko som New Balance MT101 - Nike Air Max 90 Womens Great Trail sko til en meget rimelig pris, og sandsynligvis en direkte konkurrent til Brooks Pure Grit.