Jag k?nner mig tvungen att s?ga att jag har blivit otroligt imponerad av Merrell som f?retag - de har omfamnat sin minimalistiska produktlinje, de har rekryterat en riktig barfota l?pare f?r att hj?lpa till Nike Air Max 90 Womens Pink med formutbildning och utvecklingsprocessen f?r sko (Jason Robillard), de utvecklade en barfota som k?rde app, och de hade tuffa att s?tta ut en sann noll droppsko som sin f?rsta intr?de i denna kategori. Dessutom ?r deras sociala medierkontakt (Emily S.) en av de b?sta jag har interagerat med i n?got f?retag - hon praktiserar vad hon predikar och sprang bara en m?rdare-maraton i Merrell Barefoot Pace Glove (hennes f?rsta, i 1: 35 - och hon har ocks? gjort lite Adidas Superstar Homme barfota!). I slutet av dagen har alla dessa f?retag en bottenlinje som m?ste uppfyllas, s? jag inser att aff?rsh?nsyn m?ste g?ras. Med det sagt ?r det intressant att se hur olika f?retag n?rmar sig skomarknadens skiftande karakt?r (och baserat p? Zwiers kommentarer, verkar det verkligen f?r?ndras). Fram?t kommer det att bli v?ldigt sp?nnande att se hur allt skakar ut, men f?r Nike Air Max 270 Mujer n?rvarande verkar Merrell vara i en bra position att kapitalisera och hj?lpa till med att leda den minimalistiska laddningen. "Erbjudandet fr?n atletiska killarna ser ut som traditionella skor, "Sade Krueger. "De kan vara lite smickra, lite tunnare. De ser mer ut som traditionella l?parskor. Jag skulle kalla Merrell barfota skor mer ?n en revolution i motsats till en liten f?r?ndring i rad. "Fr?n Merrells chef f?r global marknadsf?ring Craig Thorne (som var v?nlig Nike Air Max 95 Femme att l?mna en kommentar nedan):" Det ?r verkligen f?rsta g?ngen i 20 eller 30 ?r att n?got annat h?nder i det l?pande samh?llet ", s?ger Craig Throne, som ?vervakar global marknadsf?ring av varum?rket Merrell. "Jag tror att en del av den (traditionella) l?pfilosofin har varit p? h?ltekniken och bygger upp kudden i h?len." "Det t?nker p? hur du k?r," sade tronen. "Det ?r att Adidas Superstar Femme t?nka p? hur du g?r - att anv?nda din kropp som ett s?tt att d?mpa ist?llet f?r att bara lita p? din fot till kudde." Min v?n Lauren ?r en kroniskt skadad l?pare. I hennes fall har ITBS p? hennes v?nstra ben varit det problem som har pl?gat henne p? och av i n?stan 10 ?r. ?ven om hon kanske inte erk?nner det sj?lv, ?r Lauren ocks? en fenomenell l?pare - l?tt en av de b?sta kvinnliga l?parena i New Hampshire. Hon ?r en av de l?pare som f?rtj?nar att vara frisk, Adidas Ultra Boost Womens om det inte finns n?gon annan anledning ?n att se vad hon skulle kunna uppn? om hon kunde str?nga ihop en solid och oavbruten tr?ning och racing. N?r hon pratade med Lauren om hennes skademhistorik indikerade att hon trots att ha sett ett antal proffs f?r att hj?lpa henne att l?sa hennes kn?problem, hade aldrig haft sin g?ngfilm. Jag ?r ingen doktor, men jag erbj?d mig att filma Nike Air Max 2017 Donne henne p? en l?pband f?r att se om n?got uppenbart stod ut. Vi sk?t lite video om att hon k?rde fr?n sidan och baksidan och pored ?ver den. Ett par saker stod ut, men med tanke p? att ingen av oss ?r utbildade fysioterapeuter var det sv?rt f?r var och en av oss att best?mma vad som n?gonting vi s?g i hennes g?ng kunde vara ansvarig f?r hennes laterala kn?sm?rta. Lauren och jag tyckte att det kan vara roligt och potentiellt informativt att skicka hennes videor Nike Roshe Run Donne p? bloggen och l?ta folk ta en titt och dela sina tankar. F?r en liten viktig historia hade hon en kn?rekonstruktion som gjordes f?r 14 ?r sedan p? hennes v?nstra ben efter att ha brutit hennes ACL, mediala s?kerhetsleder och medial menisk. H?r ?r du chans att vara PT - ta en titt p? videon nedan och l?t oss veta vad du tycker. Bara s? du vet, Lauren ser PT h?r i NH, s? vi www.matthieugranier.fr utarbetar inte en behandlingsplan eller n?got galet p? det s?ttet (jag vet mina gr?nser och Nike Air Max 95 Femme planerar inte att ?vertr?ffa mina kvalifikationer ...). Men med tanke p? att hennes PT inte g?r videoanalys trodde vi att det inte kunde skada att ha n?gra extra ?gon.