Jeg tror det store problem her er, at hun er supinerende, stor tid. Jeg har det samme problem, og det er meget almindeligt for folk med h?je buer. Supinatorer udg?r en s? lille procentdel af befolkningen, at l?ger sj?ldent opdager det, selv podiater. Jeg blev fortalt af flere l?ger p? et kontor, jeg gik for at f? min gang analyseret (efter at have s?ret mig en r?kke gange) at jeg som en supinatior sandsynligvis ville have brug for orthotics og en Adidas Superstar Mujer neutral, polstrede sko (IE Brooks Ghost eller Asics Gel Nimbus ). Fordi supinators normalt lander p? ydersiden af ??deres f?dder p? deres sm? t?er, Adidas ZX Flux Dames rammes alle konsekvenserne af dette omr?de, hvilket g?r det muligt at sp?nde brud og andre skader som f.eks. ITBS og kn?skader. S?ledes behovet for en god m?ngde af d?mpning i dette omr?de. (Orthotics er normalt lavet til at omdirigere din fod for at placere landingsp?virkningen p? din t?re, hvor det skulle v?re.) Jeg var ogs? varm p? den nye "fladt, lille pudefodring", som en supinator, de var uforenelige med min fods behov (pude!) Siden jeg har taget dette r?d, har jeg v?ret fri for skader. Ingen kn?problemer, ingen ITBS-problemer, intet. Jeg fandt ud af, at en lavere holdning og en smule fremadbj?lkeh?ldning hj?lper. Denne kombination hj?lper med at opretholde drejningsmoment i Nike Air Max 270 Donne hofte og reducerer "min" stress p? tensor fascia lata muskler p? ydersiden af ??hoften (en del af ITB). Det kr?ver ogs?, at jeg henter h?lene, n?r jeg l?fter mit ben og "tr?der" det gennem skridtet. Du bliver n?dt til at arbejde p? dit dorsiflexion-omr?de for Nike Air Max 90 Mujer at l?be med en lavere holdning og minimere op og ned bev?gelse. Jeg er glad i "run low" -filosofien, da det giver dig plads til at justere og absorbere uj?vnt terr?n og giver dig en st?rre margen for fejl i form. Det har ogs? tendens til at kr?ve en midtfodstrejke. Og teknisk set b?r en lavere holdning give mulighed for en l?ngere fremadvendt skridt, samtidig med at foden holdes under kn?et, mens den rammer. Desv?rre har hendes venstreben et meget mere begr?nset bev?gelsesomr?de som det fremg?r af en signifikant lavere h?l til s?dets bev?gelse sammenlignet med h?jre ben . Nike Air Max 97 Femme Det betyder, at hun har mindre evne til Nike Air Max 270 Femme at generere kraft ved aktivt at tr?kke hende under hendes tyngdepunkt. Hele venstrebenet er mindre i stand til at absorbere chok ved toppunktkontakt. Desuden krydser hun over sin midterlinie mere med venstre ben i forhold til h?jre. Hendes fodbev?gelse er god og korrigerende sko eller ingen sko er ikke svaret. Jeg ville v?re nysgerrig at vide, om hun har en afvigelse i benl?ngden. Mit forslag vil arbejde p? total venstreben fleksibilitet Asics Gel Lyte 3 Femme - ved foden og ankelen, kn? og hofte. Forbedret bev?gelsesr?kkef?lge kombineret med l?bende ?velser kan hj?lpe. Jeg er ikke i stand til at frems?tte anbefalinger, men jeg er enig i at kontrollere benl?ngde / hofte styrke aspektet. Hendes f?dder synes at v?re overalt i luften, men hun synes at lande temmelig fladt, is?r i str?mperne. Forkortelse af striden Adidas ZX 700 Dames kan hj?lpe - jeg har haft en r?kke problemer, Nike Air Max 90 Dam som synes at v?re Nike Roshe Run Mens lidt hjulpet ved at skifte fra Adrenaline +/- heavy duty orthotics til Nike Free og Kinvara og bare forkorte min skridt. Jeg fik ogs? en str?kning fra min MD til at arbejde p? at l?sne hofterne, da han syntes at tro, at de fleste problemer opstod derfra (ikke sikker p? at jeg var enig, men hej, jeg har kunnet ?ge kilometertal langsomt men st?t over de sidste 3 m?neder). P? college udviklede jeg en stressbrud i mit h?jre tibia freshman ?r, br?d min venstre fod i et konference 4x800m rel? sophomore ?r og derefter havde ITBS de sidste to ?r. Siden college har jeg kun haft problemer med ITBS i mit venstre ben. Der ser ikke ud til at v?re et m?nster for de skader, der g?r det meget sv?rt at finde ud af ?rsagen. Mit senere ?r p? college blev jeg udstyret med brugerdefinerede Nike Air Max 95 Femme> orthotics, som jeg fik at vide, jeg udtalte, mere signifikant i min venstre fod end h?jre. Jeg Nike Air Max Classic BW Hombre har for nylig haft disse orthotics unders?gt af en PT og fik at vide, at de stadig st?ttede min feett korrekt og ikke havde brudt ned. N?r det er sagt, n?vnte PT ogs?, at hvis jeg ikke allerede var i et orthotisk, ville han IKKE have foreskrevet mig dem i dag, selvom jeg udtaler i nogen grad.