F?rutom solens fasthet ?r detta en ganska solid sko. P? grund av l?gklacken kan jag springa bekv?mt i dem och hitta l?tt mitt mittfod (l?ttare n?r jag har v?rmt upp lite). De ?r ganska bekv?ma p? spr?ng, och jag har inte upplevt n?gon n?tning eller hotspots. Fastwitch 5 ?r ett anst?ndigt tillskott till Sauksons gr?da av l?tta tr?ningsskor. Jag ?r personligen Adidas NMD Donne inte ett stort fan av fastheten i mellansolen, men om du inte gillar Kinvara p? grund av sin mjukhet kan den h?r skon vara ett b?ttre alternativ. Om du har varit tveksam till att prova en l?g droppsko eftersom de flesta saknar stabilitetsfunktioner Nike Air Max 95 Femme kan Fastwitch 5 vara ett "s?krare" alternativ (som Mirage, som jag kommer att granska snart). Jag bad om ett par Fastwitch 5 s (R?d / Vit / Svart) som en del av min jullista. Jag s?g fram emot det h?r nya paret, eftersom jag har anv?nt den tidigare modellen Fastwitch i flera halvmaraton. Jag planerade ?ven att ha p? sig de nya 5-talet under Disney-halvmarathon den h?r helgen. Min f?rsta k?rning i de nya 5-talet var en 6 mils tempo-k?rning. Jag hade haft Kinvara 2 s f?r de senaste 200 + milen. S? fort jag s?tter p? 5-talet k?nde jag omedelbart ett mycket styvt s?lunda och restriktivt Adidas Superstar Femme ?vre omr?de av skon. Jag f?rs?kte p? en tidigare modell av Fastwitch och m?rkte en signifikant skillnad i k?nsla. De nya 5-talet k?nde sig tyngre ocks?. Jag var sj?lvklart mycket dissapointed och best?mde mig f?r att g? ut f?r en l?tt 4-miler. Min fots b?Nike Air Vapormax Damesge b?rjade skada efter ungef?r en mil. Jag antar att efter att ha b?ra Kinvara 2 ett tag nu kan jag inte v?nja mig vid de nya 5-talet. Detta ?r definitivt en annan k?nslesko j?mf?rt med tidigare modeller. Jag t?vlade de Disney halv i Kinvara 2-talet och har placerat den nya Fastwitch 5-talet p? ebay. Mycket dissapointed med denna sko. Jag ska prova den nya A4 som just kom ut. F?rra sommaren tillbringade jag en helg i Boston med min familj och under resan bes?kte jag Bill Rogers Running Center f?r f?rsta g?ngen. Medan jag beundrade de m?nga Boston Marathon skjortorna som Adidas Superstar Femme var till salu, men valde att inte k?pa en eftersom jag ?nnu inte hade kvalificerat sig f?r loppet. Ist?llet k?pte jag en skjorta som hade p? ryggen ett citat av Rodgers som sa "Marathon kan ?dmjuka dig." Det visade sig att valet av skjorta var ganska l?mpligt, eftersom www.melanieo.fr min k?rning av Boston Marathon 2011 f?rra m?naden var ungef?r lika ?dmjuk en upplevelse som jag n?gonsin har haft. F?r att b?rja, l?t mig s?ga att hela helgen var verkligen fantastisk. Efter att ha bott inom n?gra timmar av Boston f?r mycket av mitt liv, var detta f?rv?nansv?rt min f?rsta resa till staden p? maratonhelg, och det svikade inte. Jag reste ner fr?n NH p? l?rdag morgon med min familj, och vi gick med i mina f?r?ldrar och syster. Jag tillbringade eftermiddagen p? l?rdag p? m?te med n?gra av mina goda v?nner fr?n dailymile (se bild nedan) och gick sedan Nike Air Max 2017 Femme till expo f?r n?gra timmar. F?r en redskapsklubb som jag var expo som himmel, och jag sl?ngde ganska lite pengar p? t?vlingsutrustning. Jag chattade lite med n?gra personer fr?n Altra och Saucony som jag har blivit k?nd Nike Air Max 2017 Mens genom den h?r bloggen. Jag h?mtade ocks? ett par av Nike Blazer Womens den mycket f?rv?ntade Saucony Hattori (cool sko!), Som var tillg?nglig f?r f?rsta g?ngen p? expo (den ?r nu tillg?nglig f?r f?rbest?llning p? Running Warehouse). Jag har nu k?rt n?gra mil i dem och de k?nns som strumpor med en tunn EVA-s?g. P? s?ndagen gick jag till Harvard Museum of Comparative Zoology med min familj och gick sedan runt Harvard Square f?r lite (ingen vila f?r mig, vilket kan ha bidragit till h?ndelser som f?ljde n?sta dag ...). Leds tillbaka till hotellet f?r att bada och tr?ffade min kusin till middag. Med ett komplett slumpfall kom min v?n Adidas NMD Dames Mark Cucuzzella att sitta ner tv? bord fr?n oss p? hotellets restaurang, och det var trevligt att chatta lite (han sprang en klockan 02:37 p? m?ndag!). Gick till s?ngs tidigt och fick verkligen en riktigt bra 7-8 timmars s?mn www.aquarillon.fr p? marathon eve.Jag gick ut tidigt p? race morgon s? att jag kunde f?nga en av de tidiga bussarna till Hopkinton och sprang in i mannen till en av mina kollegor dailymile Teammedlemmar (Blaise) - hade ett bra samtal p? bussresa ?ver.