In de afgelopen week heb ik beoordelingen Nike Air Max Classic BW Womens geplaatst van twee low-drop schoenen van Saucony - de 5 mm drop Fastwitch 5 en de zero drop Hattori. De volgende is de Saucony Mirage (openbaarmaking - dit waren gratis media-samples Adidas ZX 750 Femme van de fabrikant). Van deze drie schoenen is de Mirage waarschijnlijk het meest vergelijkbaar met de Saucony Kinvara, die ik vorig jaar als een van mijn favoriete schoenen beoordeelde. De Mirage is duidelijk een product van het marktsucces van de Kinvara (blijkbaar was de Kinvara vorig jaar de 3e best Nike Air Max Command Femmeverkopende schoen van Saucony), en deze richt zich op een deel van de hardloopgemeenschap die bang is om in een zachte, neutrale schoen als de Kinvara te lopen ( angsten waarvan ik persoonlijk denk dat ze ongegrond zijn). Naar mijn mening is de Mirage in wezen een verbeterde versie van de Kinvara. Het heeft een meer traditionele en substanti?le Nike Air Max 90 Uomo bovenkant, een grotere hielkap en veel meer demping rond de enkel. Het nadeel van het bovendeel is dat het gewicht toevoegt, maar het voordeel is dat het duurzamer moet zijn - ik heb een aantal mensen zien klagen over tranen die ontstaan ??in het buitenste weefsel van het Kinvara-bovenwerk (dit moet worden opgelost door een nieuw type van stof in de Kinvara 2). Ondanks het hogere bovendeel, is de Mirage nog steeds een redelijk lichte schoen die rond de 9.8 oz valt in mijn maat 10. Binnen Nike Roshe Run Dam de Mirage verschilt van sommige van mijn andere Saucony-schoenen in het hebben van een platte binnenzool zonder toegevoegd kussen in de hiel. Het niveau van steun aan de voetboog is vergelijkbaar met de Kinvara, net als de algemene pasvorm. Dit is geenszins een wijde schoen, maar hij past vrij goed bij mijn gemiddelde breedte voet. De zool van de Nike Air VaporMax Dam Mirage voelt ook enigszins aan op de Kinvara - ze gebruiken allebei een relatief zachte EVA, bekend als Progrid Lite. Het grote verschil is dat er in de Mirage een kleine hoeveelheid mediale ondersteuning is in de vorm van een gebogen plastic wig onder de boog - dit is gemakkelijk te zien (in zwart) in het bovenstaande plaatje. De toegevoegde mediale stabiliteit is niet echt merkbaar voor mij op de vlucht, maar zou deze schoen een beetje minder eng kunnen maken voor degenen die denken over het overstappen van Nike Air Max 90 Donne stabiliteitstrainers naar een overgangsschoen op weg naar meer minimalistische aanbiedingen. Qua hielvoorvoetdaling, weerspiegelt de Mirage de Kinvara in een daling van ongeveer 4 mm (zonder de binnenzool). Het enige andere verschil bij het vergelijken van de zool van de Mirage met die van de Kinvara is dat er een beetje www.goulvenbazire.fr meer rubberen buitenzool op de Mirage zit - dit kan een beetje extra duurzaamheid toevoegen aan deze schoen. Ik hou er eigenlijk meer van om in de Mirage te rennen dan Ik dacht aanvankelijk dat ik dat zou doen. Ik was bang dat de gewichts- en stabiliteitselementen me zouden storen, maar dat was niet zo'n groot probleem. Ik denk dat het feit dat de zool erg veel lijkt op die van de Kinvara, me doet voelen in de Mirage, terwijl de stevige zool van de Saucony Fastwitch 5 een beetje een afknapper voor me was (ik heb Nike Air Max 97 Dam meer kilometers gezet op de Kinvara dan alle andere schoenen van het afgelopen jaar). Ik heb maar liefst 15 mijl gerend in een enkele run in de Mirage en heb geen grote klachten. Ik zal waarschijnlijk geen grote mijlen in de Mirage opslaan, vooral omdat ik minder schoenen prefereer, maar het is zeker een stevige stap Nike Air Max 95 Femme in de goede richting, weg van de meer traditionele trainers. De Saucony Mirage is een geweldige keuze als step-downschoen voor diegenen die uit traditionele stabiliteitsopleiders willen stappen en nog niet klaar zijn om de duik te wagen in iets neutraals zoals de Kinvara. Het deelt veel gelijkenissen met de Kinvara - vergelijkbare drop, vergelijkbare pasvorm, vergelijkbaar gevoel onder de voeten, maar is een overal rond beefier schoen op een aantal manieren. Het is waarschijnlijk ook een duurzamere schoen dan de Kinara.Nike Air Max 95 Femme  De Mirage zou een redelijke keuze zijn als het je doel is om een ??zeer langzame overgang naar meer minimalistische aanbiedingen te maken. Ik heb deze schoen net gekocht met de bedoeling deze "overgang" te maken. Ik probeerde deze schoen tegen de Green Silence die ik Ik wou dat ik ook had gekocht (het geld is Nike Air Max 720 Femme kort !!). De vertegenwoordiger heeft de stilte niet aanbevolen op basis van mijn kilometerstand en halve marathon-doelen (het voelde zooo leuk, maar het is een flat !!). Hij liet me zelfs niet eens kijken naar de Kinvara (ik druk op het feit dat ik op dit moment vrij neutraal kan zijn, maar toch een genezer).