Vores krop er bem?rkelsesv?rdigt god til at finde ud af, hvad der skal g?res i en given situation, og det Adidas Ultra Boost Femme er derfor, at vores form ?ndrer sig fra, hvad jeg anser for at v?re "naturlig", n?r vi s?tter sko p?. Det er derfor ikke overraskende for mig, at det store flertal af l?bere i moderne l?besko er h?lestregere, og et betydeligt antal af dem er r?dselsv?kkende overstridere (jeg har set mere end nok slow Nike Air Max 95 Mujer motion-video til at v?re ret sikker p? dette ). Der er ikke mange gode dataforbindelsesmekanik eller fodt?j til specifik skaderisiko, men jeg kommer hele tiden tilbage til sp?rgsm?let om, om man bruger sko, der dramatisk ?ndrer vores form fra det, der kan anses for Nike Air Max TN Femme at v?re "naturligt", m?ske har noget utilsigtet eller endda muligvis skadelige konsekvenser. Den menneskelige krop synes at have udviklet sig til at bev?ge sig p? en bestemt m?de, n?r vi tillader det at l?be i sin naturlige tilstand, og det kan ikke v?re en god idé at monke Nike Air Max 90 Homme Noir rundt med det. Eller m?ske er det, som andre menneskelige opfindelser har tilladt os at g?re ting p? m?der, som vi ikke kunne ellers. For eksempel giver mine briller / kontaktlinser mig mulighed for at l?se, og m?ske polstrede sko forbedrer min evne til at l?be p? asfalt. Jeg siger ikke, at alle b?r Nike Roshe Run Womens k?re barfodet eller endda n?dvendigvis i minimalistiske sko, eller at disse endda n?dvendigvis er bedre, men snarere stiller sp?rgsm?let: Er moderne l?besko og de biomekaniske ?ndringer, de tillader / for?rsager en god ting? Hvad er det empiriske bevis for, at en 12 Nike Air Max 270 Femme mm l?ftet h?l og omfattende d?mpning er positive for vores f?dder og ben? Jeg tror ikke, at dette sp?rgsm?l er blevet besvaret, selvom andre involverede i skoindustrien synes at v?re uenige. Jeg tror vi g?r, is?r i vestlige samfund. Vi har brugt sko i tusinder af ?r og har faktisk udviklet sig til at tilpasse sig en 'shod' situation. Der ville v?re mange mennesker der argumenterer med det, men jeg tror, ??at vi nu godt har fastsl?et, at det er godt at f? h?len rejst i sko. Omkring 12 mm er en god ting biomekanisk, fordi du er i en mere effektiv stilling. Hvis du l?ber Nike Air Max 270 Femme rundt i Kalahari-?rkenen, udvikler du mange calluses, men det er sandsynligvis stadig ?nskeligt at have et anst?ndigt par sko i stedet for at g?re det barfodet. Vel, det er et meget interessant sp?rgsm?l, fordi det ikke er blevet afgjort p? alle. Med ASICS har vi altid Nike Air Max Classic BW Mens arbejdet med en 10mm gradient. Det er forskellen mellem forfodens h?jde og h?jden p? den bageste fod, s? hvis du har en pude type sko, kan den v?re 24 mm og 14 mm v?k fra jorden. En racing flad kan v?re slankere p? 10 mm og 20 mm. Vi har lavet meget forskning p? dette, og vi forst?r, at det faktisk s?tter din fod i en mekanisk bedre position, g?r den mere stabil, tager en belastning af Achillessenen ... s? der er mange positive ting. Der er mange myter og alt det slags skurk og problemet er, at hver gang du tilf?jer en lille h?ve, vil folk sige '?h, men du fjerner Nike Air Presto Womens foden fra jorden, derfor skal du g?re det mere ustabil og du er mere tilb?jelig til at forstukke en ankel ', hvilket er fuldst?ndig tull. Det er videnskabeligt uholdbart. Der er intet bevis for, at det sker overhovedet. Instantaneous bullshit detektion foreg?r! Dette er Nike Air Max 720 Femme meget popul?rt i ?jeblikket, og der er mange virksomheder, der har websteder, der siger, at barfodet l?ber, er vejen at g?. Men jeg tror, ??at hvis vi ser p? alt, hvad videnskaben fort?ller os, hvilket er, hvad vi skal s?tte vores tro p?, vil denne udtalelse aldrig blive st?ttet p? grund af skoens evne til Adidas Superstar Dam at hj?lpe med at forbedre biomekanikken. Jeg er enig med Bartold om, at sko er generelt en god ting, og jeg tror virkelig ikke, at barfodet l?ber vil v?re svaret for det store flertal af l?bere (selv inkluderet). Jeg er dog ikke s? sikker p?, at der er mange Adidas ZX 750 Femme offentliggjorte empiriske beviser, der viser, at en 12mm l?ftet h?l er ideel. G?r en 12mm l?ftet h?l dig hurtigere, mere effektiv eller mindre tilb?jelige til at blive skadet?