N?, jeg br?d ned og k?bte et par Saucony Kinvara 2'er. Mit originale par er stadig i en ganske anst?ndig form, p? trods af at de har k?rt to marathoner og ~ 200 miles p? dem (jeg har ikke tendens til at akkumulere www.goulvenbazire.fr mange miles p? individuelle sko med alle de anmeldelser jeg g?r - disse har det meste af nogen i min nuv?rende rotation). Men jeg regnede med at jeg ville f? et par af efterf?lgeren og holde det i skabet, indtil det f?rste par officielt afgiver.
Jeg har ikke k?rt i Kinvara 2 endnu (jeg vil beholde dem i reserve), men lige fra at pr?ve dem, er f?lelsen stort set det samme som originalen. Faktisk er Kinvara 2 lille ?ndret fra Kinvara 1. Derfor er mit m?l i dette indl?g simpelthen at give nogle billeder af Kinvara 2 og fremh?ve nogle af ?ndringerne. Det f?rste, der skal bem?rkes Nike Air VaporMax Femme i Kinvara 2, er at yderste lag af stof p? oversiden ser ud til at v?re lidt anderledes - det er sv?rt at sige sikkert, da jeg sammenligner med et godt brugt par af 1'er, men materialet f?les lidt mere "plasticy" og mere holdbart end det p? Kinvara 1. Dette kunne hj?lpe med forfodsrivende problemer, som nogle mennesker har haft med den ?vre p? den oprindelige Kinvara. Internt har Kinvara 2 et nyt lag af mesh, der ikke var til stede i Kinvara 1. Dette ses let i sammenligningen billeder nedenfor, og b?r hj?lpe med at holde st?v og sm? snavs ude (personligt har ikke haft meget problem Nike Roshe Run Mens med dette). Det kan ogs? hj?lpe med sokl?s l?bekomfort. Som for s?len synes den grundl?ggende konstruktion og f?ler at v?re meget ens mellem de to modeller, og 4 mm faldet (uden inders?len) synes at v?re det samme baseret p? mine m?linger. Jeg har Nike Air Force 1 Femme glemt, hvordan squishy s?len er i et nyt par Kinvaras, og baseret p? forskellen i f?lelsen mellem dette og mit gamle par, ser det ud til at det ?ndrer sig med brug. N?r man ser p? de to sko ved siden af ??hinanden, ser det ud til, at den eneste af min originale Kinvara er bredere end Kinvara 2'ens eneste (se billederne nedenfor). M?ling over forfoden i samme sted p? begge sko f?r jeg 117,2 mm til Kinvara 1 og 109,7 mm til Kinvara 2. Til h?len f?r jeg 90,7 mm til Kinvara 1 og 86,2 mm til Kinvara 2. I et indl?g fra nogle f? For m?neder siden udtalte Running Warehouse-bloggen, at Nike Air VaporMax Dam "Midts?len, yders?len, h?ldr?ben, alle de gode ting, som folk er kommet til at elske om den nuv?rende Kinvara, forbliver u?ndrede" i Kinvara 2. Hvis dette er tilf?ldet, s? er den ?gede bredde af s?len i mit gamle par skal skyldes mellems?l-kompression, der har Adidas Ultra Boost Femme fladet og udvidet EVA'en (for ?vrigt er her et k?ligt indl?g p? EVA-sammenbrud fra UVA Speed ??Clinic). Billederne nedenfor viser forskellene i s?lerne ganske godt. Ville v?re interessant at m?le et nyt par af den oprindelige Kinvara og se om de passer bedre sammen. Endelig vejer Kinvara 2'erne p? 8,1 oz i st?rrelse 10. Sammenfattende er Kinvara 2 for det meste en kosmetisk opdatering med et par ekstra funktioner i den ?verste. Som jeg sagde i starten af ??dette indl?g, har jeg ikke k?rt i Kinvara 2 endnu, men i betragtning af manglen p? store forskelle, forventer jeg, at Adidas NMD Donne forestillingen vil v?re den samme (du kan l?se min anmeldelse af den oprindelige Saucony Kinvara her). Jeg vil stadig gerne se Saucony udvide forfoden bare en smule og tilf?je noget gummi under den laterale forfod for dem, der scuff dette omr?de, men alt i alt Nike Air Max 97 Donne er jeg glad for, at de ikke ?ndrede sig meget i, hvad der har v?ret en af mine yndlingssko. Jeg har lige f?et den nye Kinvara 2s og kan bekr?fte alt, der er n?vnt i dette indl?g. Jeg har k?rt 400 miles i min Kinvara 1s, og min ser meget ud som dem i billederne ovenfor. Kinvara 2s eneste bredde er meget sn?vrere end min Kinvara 1's, men det kan skyldes kilometertal og EVA-sammenbrud. Bare eyeballing toppen af ??tobox bredde p? begge, men jeg tror, ??de er ens i bredden. Selv om jeg har bredere f?dder, bem?rker jeg ingen forskel i bredden eller t?tningen af ??den ?vre omkring min Nike Air Max 95 Mens midt og forfod mellem Kinvara 1 og Kinvara 2.