Det har Nike Air Max 90 Femme varit en upptagen dag p? bloggen. Mitt inl?gg fr?n f?rra fredagen - ASICS versus Zero Drop, Maximalist versus Minimalist - utgjorde en hel del fruktbar diskussion, och jag rekommenderar starkt att du tittar p? inl?gget och den efterf?ljande diskussionen i kommentarerna (om du har n?gra timmar att spara !). Jag har m?nga poster brygga i mitt huvud f?r att vidareutveckla denna diskussion och b?ttre f?rklara min position, men ville dela en liten historia f?rst. Min k?rning har g?tt v?ldigt bra p? sistone. Fr?n en pacing synvinkel har jag k?rt mycket snabbare p? mina tr?ningsl?gen ?n jag har haft ganska l?nge och har i allm?nhet Nike Air Max Command Womens haft det bra. Jag satte ut p? s?ndag f?r att k?ra en 10 miler - vacker dag och f?rv?ntade mig fullt ut att erfarenheten var en bra. Men det tog inte l?ng tid f?r mig att inse att n?got bara inte var r?tt. Det var Nike Air Max 90 Homme ingen sm?rta, ingen v?rk, inget som verkligen stod ut. Det var bara att den m?ngd anstr?ngning som jag satte ut f?r att beh?lla det som var en mer ?n rimlig takt f?r mig var av diagrammen. Jag var tvungen att sluta mitt i loppet f?r att l?ta min kropp ?terh?mta sig lite. Jag kom hem efter k?rningen och blev ganska besviken. Jag hade inte satt upp tv?siffrig k?rstr?cka p? ett tag, och jag var orolig att jag hade tappat lite av min uth?llighet trots mina starka tider p? kortare avst?nd. F?r en l?pare som ?r mycket sj?lvkonkurrent, kan dessa saker utg?ra f?rst?relse p? psyken. Snabba fram?t i ca 36 timmar. Jag vaknade p? tisdag morgon och visste att allt inte var bra med min Adidas ZX 700 Femme kropp. Min hals skadade, och jag kunde s?ga att en feber byggde. Vid mitten av dagen var jag platt p? soffan, och under de n?rmaste 22 timmarna flyttade jag knappt, Nike Air Max 2017 Mujer k?mpade f?r ett knallande huvudv?rk, en 104 graders temperatur, desorientering och ut-och-ut-delirium. Som jag misst?nkte ser det ut att jag har ett annat fall av strep. Joy.What ?r meningen med mig att skriva detta? Bara det faktum att ibland n?r en k?rning g?r illa finns det sk?l f?rutom d?lig tr?ning eller f?rlust av fitness som ?r f?rklaringen. Jag har faktiskt kommit att inse att hur jag k?nner mig p? g?ng kan vara en bra indikator p? mitt v?lbefinnande, och vid mer ?n ett tillf?lle har en d?lig k?rning f?ljts n?gra dagar senare av en sjukdom. Jag ?r ocks? glad att jag tog k?n fr?n min kropp och f?rs?kte inte trycka p? en annan lopp p? m?ndag. Det verkar som om en vanlig avst? idag, men det ?r v?rt att upprepa - m?nniskokroppen ?r klok, och ibland ?r det lika klokt Adidas ZX 750 Hombre att vi l?pare st?r upp (eller kraschar p? soffan) och lyssnar p? det! Jag har f?ljt med intresse en livlig debatt som ?ger rum ?ver min v?n Bill Katovskys Zero Drop blog. Liksom mig ?r Bill en f?respr?kare f?r st?rre variation i skovalet, och hans inst?llning p? hans blogg ?r att poke roligt p? status quo f?rutom att ge tillf?llig sko?versyn. Han har ocks? publicerat ett Nike Air Max 2017 Femme antal intressanta g?stposter - hans blogg ?r v?l v?rt en titt om du inte har sett den redan. Senast skrev han en kommentar av ASICS forskningschef Simon Bartold, d?r han i huvudsak h?nvisar till minimalistiska springer r?relse som "nonsens" och s?ger det h?r om ASICS framtida l?pande skoplaner: "Vi (ASICS) jobbar nu p? en tr?ningssko som ?r mindre struktur och l?tt, men erbjuder fortfarande stabilitet och h?ller fast vid en bakre fotstegsdesign. Jag har baserat detta p? premissen att oavsett vad som s?gs om tekniskt l?pande skor, finns det inget bevis p? att det verkligen inte ?r brutet, s? vi kommer att finjustera men inte beh?va fixa. Den minimalistiska r?relsen arbetar Nike Air Max 97 Femme utifr?n f?ruts?ttningen att genom att reducera h?lh?jden, dvs den ?vergripande gradienten, med kanske 6 mm, inducerar den ett mittfoot eller ens framfootstreckm?nster. Nike Air Max 97 Dam Jag har inte kunnat identifiera ett enda trov?rdigt bevis f?r att st?dja det h?r .. s? .. vi kommer att h?lla fast vid v?ra vapen. ?nnu ?r etern tjock med ost?dbar nonsens. posera, chi, toning, barfota, minimalistiska .... n?r kommer det att sluta? "