Wat ik heb aangetroffen bij het hardlopen in de Distance Racers is dat de lage hiel voorvoet gecombineerd met het ongewone gevoel gecre?erd door de uitstekende voorpoten van de voorvoet, deze schoenen een uitstekende keuze Adidas Hamburg Dames maakt voor iemand die op zoek is naar een meer substanti?le schoen die nog steeds blootsvoets zal aanmoedigen- stijl gang. Ik heb het vrij gemakkelijk gevonden om mijn vorm in deze schoenen te behouden - een veel betere ervaring dan ik had met de Sir Isaacs. Als je nog nooit het gevoel van Newton-schoenen hebt ervaren, is het echt heel anders dan andere hardloopschoenen. De neusvoeten van de voorvoet zijn meteen merkbaar als je ze opdoet, tot het punt waar ik er niet echt van geniet om er in te lopen. Nike Air Max 97 Donne Elke hiel tot teen die over de nokken rolt, geeft je het gevoel dat je een verkeersdrempel raakt, en dit helpt om een ??middenvoet- of voorvoetaanval aan te moedigen. Er is echt heel veel dat ik leuk vind aan de Distance Racers. Het bovendeel is ruim en goed geconstrueerd, en pasvorm en gevoel zijn beide uitstekend. De toebox is met name hoogvolume, wat zorgt voor een zeer ruime pasvorm op de voorvoet. Ik hou ook van het wijd open gaas dat in het bovendeel wordt gebruikt, omdat het voor fantastische ventilatie zorgt. Er is zeer weinig ondersteuning voor de voetboog en de uitneembare binnenzolen zijn volledig vlak. Ik heb in deze schoenen zowel met als zonder de inlegzolen gerend, en de laatste is een perfect haalbare optie en zorgt voor een nog ruimere pasvorm (en een stevigere rit). Vanuit een esthetisch standpunt raakt Nike Air VaporMax Donne deze schoen mijn goede plek - de neon gele en rode ogen zien er gewoon geweldig uit. Vanuit het oogpunt van prestaties ben ik aangenaam verrast door de Distance Racers. Sterker nog, de laatste tijd vind ik mezelf ze vaak te grijpen, en ik heb onlangs een aantal geweldige runs in deze schoenen ingeleverd (inclusief een sub-34 5-miler en een sub-19: 00 5K - beide waren solo time-trials en deze tijden zijn op mijn best voor elke afstand). Ik kan niet zeggen dat de nokken eigenlijk elke vorm van zinvolle voortstuwing bieden, maar er is iets aangenaams aan de manier waarop ze samendrukken als je zwaartepunt over de schoen gaat. Als ik een grap heb over de Distance Racers en Newton-schoenen in algemeen, het is dat het maken van scherpe bochten in de schoenen een Nike Air Max 2017 Femme beetje slordig kan zijn. Omdat de nokken niet helemaal tot aan de zijkanten www.charleedrew.co.uk van de zool reiken (zie de foto hierboven), kan het nemen van bochten ervoor zorgen dat je een beetje onstabiel op de voorvoet voelt - een soort side-to-side schommelen. Het is een feit dat Newton het vermogen heeft ontwikkeld om de nokken helemaal over de voorvoet naar de randen aan elke kant te laten gaan, en dit zal als eerste verschijnen in hun 5,8 oz MV2 Speed ??Racer flatset om in de nabije toekomst te worden vrijgegeven ( je kunt de Newton MV2 Speed ??Racer hier zien in het juni nummer van SGB Performance). Het is ook het vermelden waard het andere nadeel van Newton schoenen: prijs. Zoals alle andere Newton-schoenen die momenteel op de markt zijn, zijn de Distance Racers een investering van $ 155. Ik heb veel mensen horen zeggen dat ze veel meer www.pretoralarm.se kilometers uit een paar Newton's halen dan uit andere schoenen, dus de Nike Free Run 3.0 Womens kosten kunnen gerechtvaardigd zijn. Ik zal ook zeggen dat ik sterk genoeg over deze schoen denk dat ik een paar voor mijn vrouw heb gekocht om mee te roteren met haar Vibram Bikilas - haar aan het werk krijgen op haar formulier lijkt meestal een chronische heupprobleem opgelost te hebben waarmee ze te maken had tot de laatste herfst (haar ervaring is een van de redenen waarom ik zo'n gelovige ben in deze dingen!). Al met al ben ik onder de indruk van de Distance Racers en vermoed ik dat ze een vaste plek in mijn schoen zullen behouden rotatie. Zelfs moreso, ik ben onder de indruk van Newton als een bedrijf. Ik heb verschillende keren de gelegenheid gehad om Ian Adamson, Newton's directeur productontwikkeling, te spreken en ontmoette hem persoonlijk in een conferentie Nike Air Force 1 Womens over lopende letsels in Shepherdstown, WV in januari. Wat Nike Air Force 1 Femme duidelijk tegenkomt in het praten met Ian is dat Newton oprecht gelooft in hun product en de deugden van natuurlijk hardlopen, en ze zijn sterke voorstanders van direct betrokken te raken bij het runnen van gemeenschappen via educatieve outreach- en trainingsworkshops. Ik ben blijkbaar niet de enige die denkt dat Newton een unieke en positieve benadering heeft, want net vorige week kwam nieuws naar voren dat de voormalige Reebok-CEO Paul Fireman 20 miljoen dollar heeft ge?nvesteerd in Newton Running Company - grote dingen lijken vooruit te zijn Sir Isaac!