med dig selv om, hvor meget du l?gger i din mund, er det fantastisk at finde ud af, hvor hurtigt dit indtag kan tilf?je. Det er meget nemt for mig at samle flere hundrede ekstra daglige kalorier ved at afslutte mine b?rns bordskrabber eller have en anden hj?lp til middag, og det kan hurtigt negere Nike Air VaporMax Femme eller endog overg? de adskillige hundrede kalorier, som jeg m?ske br?nder Adidas Yeezy Boost 350 Dam p? et l?b. Mere end noget synes delekontrol at v?re min bugaboo, og jeg m? hele tiden minde om, at hvert skrot af mad jeg spiser t?ller. Den nationale fedmeepidemi er et problem med en ret nem l?sning - spis mindre, spis bedre, tr?n mere. Problemet er, at disse ting er utroligt vanskelige at gennemf?re, og alle tager enorme anstrengelser for de fleste. Jeg er ret godt overbevist om, at livsstils?ndring er svaret p? sp?rgsm?let om, hvordan vi bek?mper fedmeepidemien, men hvordan vi kommer dit p? en bredere skala er udfordringen. Hver af os kan begynde med at fors?ge at v?re det bedste eksempel, vi kan, og jeg afslutter dette indl?g med en fornyet forpligtelse til at spise bedre - jeg kan simpelthen ikke forts?tte med at stole p? min l?be for at redde mig fra mine bortfald. Jeg er enig med dig vurdering. Jeg er en l?ber, der har Nike Air Max 90 Femme haft meget lignende oplevelser med v?gt?gning. Jeg er i ?jeblikket en 6'2 193 pund l?ber, der f?ler at jeg bruger alt for meget energi til at fors?ge at drive mig frem i forhold til andre l?bere i min aldersgruppe. For to ?r siden var dette i l?bet af maj mit to ?rsdagen for at begynde at tabe sig. Jeg var 22 og vejede 336. I 6 m?neder faldt jeg 161 pund og har k?mpet lige siden med mit ?nske om at forts?tte med at spise som jeg ogs? brugte. Bevilget jeg spiser ikke s? meget ud og f?r ikke dollarmenuen l?ngere, men min svaghed til lignende har gjort det sv?rt. Som et samfund bombarderes vi konstant med billeder af Burger King og McDonalds, samt deres relativt billige pris i forhold til sundhedsf?devarer. Meget af dette skyldes manglende uddannelse med hensyn til sundhed og kost. Hvis du skulle sp?rge et barn i dag, hvis de hellere Nike Air Max 95 Mens vil have et salatpakke eller et godt m?ltid fra McDonalds med en cheeseburger www.matthieugranier.fr og fries ... ville det bare v?re forbl?ffende at se, at barnet valgte den f?rstn?vnte. Efter at have l?st artiklen om fedmeindholdet af staten, er jeg bedr?vet over at tro, at mange af de unge, der vokser mere overv?gtige hver dag, vil dramatisk ?ge den hastighed, hvormed dette land vokser i st?rrelse, n?r den er voksen. Finansiering sk?res fra sportsprogrammer p? skolerne, og vi lever i et samfund, der giver mulighed for dovenskab i den enkelte. Jeg kan huske, da jeg var en defensiv lineman p? gymnasiet; Jeg ville ikke t?nke mig at spise fem dobbeltbacon cheeseburgere. Jeg forstod ikke, at hver af disse kalorier og fedt bidrog til min betydelige v?gtfor?gelse i gymnasiet og i hele college. Der er virkelig ingen kortvarige l?sninger p? et langsigtet Nike Air Max Classic BW Hombre problem. Selv i dag s? passet som jeg f?ler ved at v?re en nylig Boston Marathon Nike Air Max 90 Hombre kvalifikation med en 3:08:30 marathon og en 18:21 5k PR, ved jeg, at min kost baseret p? sukker og carbs betydeligt hindrer mig i at opn? mere. Imidlertid tror mange af mine venner og familie, at det er latterligt, som jeg ud?ver ved at sige det er un?dvendigt, men i sidste ende ved jeg, at jeg k?rer for at undg? at v?re den fede person og at l?be af min afh?ngighed af mad. Jeg f?ler, at mange ikke har denne evne, fordi de f?ler at motion er for h?rd, eller de vil aldrig v?re i stand til at holde op med at spise, hvad de elsker. Uddannelse er n?glen, og motivation til at ud?ve er, hvad vi har brug for, fordi det f?rst er efter at vi opn?r en vis succes i de m?l, vi str?ber efter, bliver vi mere fokuseret p?, at vi kan n? resultater. Jeg synes hoved?rsagen Nike Air Max 270 Damen at fedme er s? stort problem er fordi Amerika er et udviklet land, og Nike Air Max 270 Herr s? er tilg?ngeligheden af ??mad bare s? meget, og det er meget billigt. Tag en tyve minutters k?rsel ned ad gaden, og du er sikker p? at passere mindst en McDonald's, Burger King eller KFC, som alle serverer billig fastfood. ?rsagen er, at fedme er meget lavere og n?sten ikke-eksisterende i udviklingslande / underudviklede lande, fordi f?devarer er meget sv?rere at komme forbi, og det er dyrt, s? hovedparten af ??befolkningen kan ikke k?be s? meget som vi g?r her.