Het is iets vreemds aan dit argument. Maakt de schoen de voet echt stabieler? Voor mij was Nike Air Max 90 Mens het over het algemeen andersom. Door demping te verwijderen kom ik dichter bij de grond en krijg ik stabiliteit. Mijn ervaring is dat alleen de meest zware en stabiele schoenen in de buurt op een minimale stabiliteit kunnen komen. Lichtgewicht traditionele hardloopschoenen verminderen mijn stabiliteit, het hoge profiel, het zwakke bovenwerk, de zachte tussenzool en het slechte grondgevoel niet voor stabiliteit.
Ik vermoed dat Nike M2k Tekno Dames je eigenlijk niet meer balans nodig hebt voor minimalistisch hardlopen, maar juist andersom. Ik zou de balanstest echter kunnen zien als een soort test om te zien of de spieren in het onderbeen functioneren, in plaats van een relevante test voor de balans. Spieren in het onderbeen zullen meer werk doen in minimalistisch hardlopen. Dus misschien gaat het meer om kracht dan om balans te brengen. De enige keer dat Adidas ZX 750 Dam ik merk dat ik meer balans Nike Free Run 2.0 Womens in plaats van minder nodig heb in vergelijking met schoenen, is wanneer ik volledig op blote voeten loop en op een heel moeilijk terrein loop dat zo'n pijn doet (ik doe het niet op blote voeten lopen op een veilige ondergrond), dan balanceert het lichaam op de geplaatste voet om druk uit te oefenen op de delen die het minst pijn doen. Ik gebruik eigenlijk op blote voeten lopen op ongemakkelijke oneffen Nike Air Max 270 Dam Svart oppervlakken als een soort van training. Ik ben arm in het isoleren van de grote teen, en er is enig verschil tussen links en rechts. Aan de linkerkant kan ik grote teen op de grond houden en de andere tenen optillen, aan de rechterkant kan ik het tegenovergestelde doen. Als ik op moeilijk terrein ren, heb ik gemerkt dat mijn rechtervoet minder stabiel is dan de linker, maar ik denk dat dat om een ??andere reden kan zijn. Zou wel Nike Air Max 2017 Femme interessant zijn om te weten hoe deze teenbesturingsmogelijkheid te verbeteren.
Ik geloof in de ROM-test, ik heb een korte Achillespees, maar heb deze verlengd door dagelijks serieus te strekken en het lijkt me dat het heeft geholpen. Ik slaagde nauwelijks in de balanstest, maar daar ben ik een beetje sceptisch over. Probleem is dat balans heel specifiek is - je krijgt goed waar je voor traint. Ik zuig Nike Free Run 2.0 Dam meestal de meeste saldotaken, maar kan nog steeds smalle kajaks uitbalanceren die de meesten zouden omdraaien door er gewoon in te gaan zitten, omdat ik daar speciaal voor heb getraind. Staan op één been is niet hetzelfde als rennen. Maar als je toevallig goede balansresultaten krijgt vanwege een brede voet en een mooie teenspreiding die waarschijnlijk goed is. Ik kan niet op één voet staan ??met mijn ogen dicht! Met de ogen open, kan Nike Air Max 90 Femme ik een minuut lang op mijn linkervoet staan, of mijn rechtervoet gedurende 30 seconden, maar ik ben in elk geval wankel. Gebaseerd op de criteria van Jay Dicharry, ben ik niet klaar voor minimalistische schoenen - om maar te zwijgen van blootsvoets lopen! Maar ik loop blootsvoets zonder problemen. BTW ... op elke voet is er een grote opening tussen mijn grote teen en de andere vier. Op mijn linkervoet Nike Air Presto Womens is er bijna ruimte voor een EXTRA teen om tussen de grote teen en de volgende in te passen; mijn rechtervoet is er meer dan genoeg ruimte voor een extra teen daar. (Om dit te visualiseren, kijk naar je hand. Zie je alle extra ruimte tussen de duim en de wijsvinger? VEEL meer ruimte dan je hebt tussen andere aangrenzende vingers. Mijn voeten zijn zo: vier tenen dicht bij elkaar, een grote opening, en dan de grote teen.) Ik denk dat  deze gespreide voet erg nuttig is voor mijn blootsvoets lopen. Ik vermoed ook, maar kan niet bewijzen, dat het een RESULTAAT is van meerdere jaren blootsvoets lopen ... omdat mijn voeten nu veel groter zijn dan ze waren voordat ik op blote voeten begon. (Bijna nu maat 15, vergeleken met de maat 13 die ze vroeger waren.)