I aftes st?dte jeg p? et indl?g p? et af f?dselsskoforaene, der indeholdt YouTube-links til et foredrag, som Dr. Irene Davis gav tidligere i ?r. Dr.Nike Free Run 2.0 Mujer Davis er en af ??de bedste forskere inden for k?rsel biomekanik og en ekspert p? behandling af k?rende skader. Hun for nylig forlod Universitetet i Delaware til at blive leder af Spaulding National Running Center p? Harvard Medical School. Hun er ogs? en barf?dder. Pr?sentationen i videoerne nedenfor er en af ??de bedste videnskabelige oversigter over den nuv?rende viden om sko, form og skade, som jeg har set, og Dr. Davis g?r et st?rkt tilf?lde af hvorfor hun mener at den moderne l?besko er muligvis en medvirkende faktor til den h?je forekomst af l?beskader i det moderne samfund. Det f?rste publikum til at stille et sp?rgsm?l i Q & A kalder det en "biomekanisk tour de force" p? dette problem - Jeg er glad for at v?re enig, da min stilling n?sten er helt i overensstemmelse med Dr. Davis. Hvis du har en gratis time, er hele Nike Air Max 270 Femme pr?sentationen et absolut must watch.What jeg finder www.charleedrew.co.uk interessant er, at selv om hun bliver m?rket "Barefoot Doctor", erkender hun sorten blandt l?bere og ligesom dig, Pete og de andre vi havde p? RRT og Dan Lieberman forst?r, at der ikke er nogen magisk l?sning, der passer til alle. Det langt st?rre udvalg af sko - jeg har brugt til at b?re NB Minimi p? min sti l?ber - tilg?ngelige og de nye m?der at t?nke p? dem og mulighed for at yde hj?lp til dem, der lider af skader ved at b?re den "traditionelle" (omend af kun nylige vintage) sko er en boom for deltagerne i vores sport. Jeg fandt ogs? interessant at hun noterer, at vi m?ske har v?ret f?dt til at l?be, men vi var ikke ment til at lave lange l?ber i under-6-tempo, men efter 10 minutter. Denne lille skr?streg er uhyre vigtig i debatten. Da mange af os k?rer "unaturlige" skridt, Nike Air Max 2017 Femme f?lger det ikke med at l?be "naturligt" er optimalt. Nike Roshe Run Womensdet er en myte teenagere er v?rre ved maraton k?rer end folk over 30. Jeg er halvt lammet hver dag - jeg havde ikke en eneste smerte, da jeg var teenager spiller fodbold fra morgen til nat i skoleferier. De er bare mentalt svagere og giver op og gr?der let - Radcliffe-stil. En engangs marathon p? 3 ~ 4 timer vil ikke g?re noget for et barn. Jeg kommer kun igennem mine k?rer ud af aggressionen fra at t?nke p? at v?re quitter hvis jeg stopper - jeg nyder at udvikle min mentale fortid, om ikke min fart. Heldigvis l?ber jeg aldrig f?r 2009, s? jeg er fitter og hurtigere end nogensinde f?r! Yay! G? mig! Ingen sko kan virkelig ?ndre din l?bende gang - du bliver n?dt til at g?re det bevidst ... indtil du bliver tr?t en vender tilbage til at skrive. Og skiftende fra din naturlige gang vil Nike Air Max 97 Femme sandsynligvis g?re mere skade end godt alligevel. www.matthieugranier.fr De fleste kv?stelser er RSI'er, som kan holdes i skak med et ordentligt, regelm?ssigt str?kningsregime - ikke et hurtigt tryk p? dine t?er f?r et l?b (et ordentligt regime ville faktisk betyde, at ingen str?kninger f?r en k?rsel - strakte muskler er mindre energiske) . Ingen sko kan virkelig ?ndre din l?bende gang - du bliver n?dt til at g?re det bevidst ... indtil du bliver tr?t en vender tilbage til at skrive. Og skiftende fra din naturlige gang vil sandsynligvis g?re mere skade end godt alligevel. De fleste kv?stelser er RSI'er, som kan holdes i skak med et ordentligt, regelm?ssigt str?kningsregime - ikke et hurtigt tryk p? dine t?er f?r et l?b (et ordentligt regime ville faktisk betyde, at ingen str?kninger f?r en k?rsel - strakte muskler er mindre energiske) . Et andet Nike Air Max 90 Femme besl?gtet punkt og m?ske mere dybtg?ende er, at hvis Nike Air Max 270 Mujer der er en kortere tid p? holdning uden at ?ge tiden i luften (s? har en h?jere kadence), s? forvent kurven selv at blive flad, hvis kurven flader kn?et skal b?je mindre for at im?dekomme det. Dette senere forhold mellem kadence og kurven i Gravity Center og behovet for en given m?ngde kn?b?jning er noget, der ikke er specifikt for en bestemt fod-strejke type. Beklager for den lange kommentar, bare troede, at disse observationer kunne v?re nyttigt til debatten. Denne diskussion har virkelig brug for en dedikeret artikel med diagrammer, men desv?rre er jeg stadig lidt v?k fra at have tid til at skrive det hele mere formelt og starte en egen blog. En dag ... n?r jeg har lidt mere tid.