Qua pasvorm komt de laatste van de Road-X 233 goed overeen met mijn voet. De Nike Air Vapormax Mujer voorvoet is ruim genoeg en biedt een beetje meer ruimte dan die van de Saucony Kinvara, wat dit een haalbaar alternatief maakt voor diegenen die op zoek zijn naar een medium-drop, transitionele schoen met een iets bredere voorvoet. Onder de schoenen die ik heb gedragen, zou ik zeggen dat de pasvorm het meest lijkt op de New Balance Minimus Road of New Balance MT101 (misschien een beetje smaller) - de laatste is een van de meest comfortabele schoenen die ik bezit. De tussenzool van de Road -X 233 rijdt iets dichter bij de grond dan die van de Kinvara  en is aanzienlijk steviger. Als gevolg daarvan is het grondgevoel in de Road-X 233 beter - helemaal niet zo sponsachtig als de overgangsschoenen van Saucony. De 6 mm haklift is merkbaar, en als ik één klacht had over de schoen zou het bijna lijken alsof er een lichte toename in stevigheid Nike Air Max 2017 Femme onder de voorste helft van de hiel is. Dit vastere gebied oefent druk uit op het gebied in de buurt van de fascia plantaris aan het hielbot en is duidelijk merkbaar in de schoenen.Inov-8 Road-X 233 Front De buitenzool van de Road-X 233 is ruim en ik zou verwachten duurzaamheid is heel goed - in tegenstelling tot de Kinvara is er veel rubber onder de laterale voorvoet om slijtage in deze regio te verminderen voor spitsen op de voorvoet. Enige flexibiliteit is goed, vooral in de voorvoet waar de buitenzool wordt gedeeld door wat Inov-8 de Adidas NMD Femme 'meta-flex'-regio noemt. Bij het voorbereiden van mijn review van de Road-X 233 heb ik een ongebruikelijke benadering (voor mij) genomen door uitsluitend te werken in deze schoen gedurende 2 opeenvolgende weken (ongeveer 50 mijl). Over het algemeen was de ervaring positief, hoewel ik vond dat Nike Air Max 2016 Femme ik wenste dat de tussenzool wat zachter was. Ik geef eigenlijk de voorkeur aan de zachtere tussenzolen van de laaghangende Saucony-schoenen, maar dat is waarschijnlijk alleen maar een persoonlijke voorkeur. Als een schoen erg stevig wordt, heb ik liever helemaal geen middenzool (denk aan Merrell Barefoot, Vibram Fivefingers of Vivobarefoot Neo). Als je van een stevige middenzool houdt, dan is deze schoen een goede keuze. Nogmaals, mijn enige grote klacht is het vreemde gevoel stevige gebied onder de voorste helft van de hiel. De tussenzool van www.jsaranjuez.es de Road-X 233 rijdt iets dichter bij de grond dan die van de Kinvara, en is aanzienlijk steviger. Als gevolg daarvan is het grondgevoel in de Road-X 233 beter - helemaal niet zo sponsachtig als de overgangsschoenen van Saucony. De 6 mm haklift is merkbaar, en als ik één klacht had over de Nike Air Max 270 Mujer schoen zou het bijna lijken alsof er een lichte toename in stevigheid onder de voorste helft van de hiel is. Dit vastere gebied oefent druk uit op het gebied in de buurt van de fascia plantaris aan het hielbot en is duidelijk merkbaar in de schoenen.Inov-8 Road-X 233 Front De buitenzool van de Road-X 233 is ruim en ik zou verwachten duurzaamheid is heel goed - in tegenstelling tot de Kinvara is er veel rubber onder de laterale voorvoet om slijtage in deze regio te verminderen voor spitsen op de voorvoet. Enige flexibiliteit is goed, vooral in Nike Air VaporMax Womens de voorvoet waar de buitenzool wordt gedeeld door wat Inov-8 de 'meta-flex'-regio noemt.
Bij het voorbereiden van mijn review van de Road-X 233 nam ik een ongebruikelijke benadering (voor mij) door deze schoen gedurende 2 opeenvolgende weken (ongeveer 50 mijl) exclusief in deze schoen te gebruiken. Over het algemeen was de ervaring positief, hoewel ik vond dat ik wenste dat de tussenzool wat zachter was. Ik geef eigenlijk de voorkeur aan de zachtere tussenzolen van de laaghangende Saucony-schoenen, maar dat is waarschijnlijk alleen maar een persoonlijke voorkeur. Als een schoen erg stevig wordt, heb ik liever helemaal geen middenzool (denk aan Merrell Barefoot, Vibram Fivefingers of Vivobarefoot Neo). Als je van een stevige middenzool houdt, dan is deze schoen een goede keuze. Nogmaals, mijn enige grote klacht is het vreemde Nike Air Max 2017 Femme gevoel stevige regio onder de voorste helft van de hiel. Ik heb gerund in de X Road 255 voor een paar maanden. Ik gebruik ze eigenlijk net zo goed op paden als wegen. Hardpack trails in Utah worden behandeld met aplomb zonder slip en een geweldig trailgevoel. Het is een stevige maar redelijke rit op de weg met minder papperig gevoel in de voorvoet dan Kinvara. De buitenzool op de volledige voorvoet heeft kleine inkepingen die te voet flexibel zijn. Tot op heden geen zichtbare slijtage. Het bovenste is uitstekend. Geweldige voorvoetkamer, maar de middenvoet is goed ingepakt en veilig. Merkte op dat de kant en de voorvoet in feite 2 afzonderlijke eenheden van bovenste min of meer over het laatste vetergat gestikt zijn, een beetje anders dan Pete's 233's.