Skoen ser ud til at v?re en trailesko best?ende af MT101 s?len fastgjort til Nike Air Max 90 Essential Womens en helt anden ?vre (der ligner Minimus Trail mesh bag "N" - se, jeg er en total sko n?rd!). Skoen var p? "salg" for $ 49,99 (dette var en af ??de butikker, hvor hver sko er "til salg"). Da jeg tog ovenst?ende billede gik en butikskonsulent Nike Air Max 95 Hombre og spurgte om jeg havde brug for hj?lp. Jeg sagde sheepishly "nej." Hun svarede s?: "Skal hun se om hun kan lide det?" Jeg mumlede "n?jagtigt". Jeg ville ikke indr?mme, at den egentlige grund til at jeg tog et foto af en sko i en rabatbutik med min mobiltelefon var fordi jeg spieds?l en sko, jeg kender p? en anden ?vre og ?nskede at sende den p? min blog. Af alle de 40+ sko jeg har k?rt i l?bet af de sidste 2 + ?r, er Mizuno Ronin 2-r?kken lige n?r toppen med hensyn til komfort (sammen med New Balance MT101 og et par andre). Ronin 2 er meget rummelig, og forfoden er b?de bred og h?j volumen Nike Air Max Classic BW Femme (desv?rre reducerede Mizuno forfodbredden i Ronin 3). Det ene problem med skoen er imidlertid, at det havde en 9mm h?l l?ft (23mm h?l, 14mm forfod). Dette overstiger min h?ll?ft tolerance i disse dage, og skoen var blevet relegeret til Nike Air Max 1 Femme mit skab helt for lidt siden. Skam, da Ronin 2 er en meget flot sko ... For nogle m?neder siden tilb?d min ven Tuck from the Yelling Stop Blog at sende mig et par New Balance MT101 trail sko, som han havde taget til en skomager for at have den eneste udj?vnet. Tuck foretr?kker at l?be i meget minimale sko som Vibram Fivefingers, og han havde ikke f?et meget brug ud af nulfaldet Adidas ZX 750 Femme MT101's. Tuck's skomager gjorde et fint stykke arbejde p? skoene, og jeg har brugt dem ofte i sommer (herunder p? en tur / vandre op i Flat Iron i Boulder sidste weekend!). Nedenfor er billeder, der sammenligner mit standardpar Nike Air Max 90 Femme Rose eller MT101's (ca. 8 mm dr?be) til Tuck's zeroed MT101's: Ved at bruge den nulede MT101 rundt omkring fik jeg t?nkt - m?ske skal jeg tage et par par sko til en lokal skomager og f? dem nulstillet. Mizuno Ronins var den f?rste kandidat, der kom ind i mit sind. Lige siden jeg f?rst kiggede p? Ronin 2, havde jeg overvejet at fors?ge at sk?re ned h?len. Fordi s?len under h?len er adskilt fra forfodens side af den eksponerede plastb?lgeplade (se billedet nedenfor), regnede jeg med en hvilken som helst sko, dette ville v?re et let hackjob. I stedet for at g? den professionelle rute, kunne jeg m?ske bare g?re Adidas Superstar Mujer det selv? Alt jeg skulle g?re, ville v?re at barbere h?len lige under randen af ??s?lvb?lgepladen (se billedet nedenfor), og det ville bringe Ronin til n?sten nul drop.I brugte derefter metalfilen til j?vnt og glat ud den Adidas Superstar Femme eksponerede EVA. Jeg fandt ogs?, at det simpelthen at s?tte skoen p? min fod og gnide den udsatte h?l frem og tilbage p? en g?rdhave mursten, gjorde et godt stykke arbejde. Det var min st?rste bekymring i starten at ved at fjerne s? meget af h?len, ville jeg kunne f?l plastpladen under min fod. Men ved at s?tte skoene p?, f?lte de sig helt behagelige, faldt meget ligesom mit nul New Balance MT101. Har ikke haft chancen for at k?re i dem endnu, men jeg gl?der mig nu meget til at give dem en chance. Jeg kunne se, at dette bliver en smule vane, bare n?dt til at finde nogle rigtige cobblingv?rkt?jer! Jeg har Nike Air VaporMax Femme ogs? ?ndret sko - selvom det passer til min brede midfoot snarere h?ldr?ben. Jeg har overvejer at nedsk?re h?len et par af mine sko, men kl?ber s?len tilbage til mellems?len. Kender du til en god lim, der ville fungere godt for gummi Nike Air Max 90 Homme til EVA mellems?l? En ting, der er et problem at hacke v?k ved h?len, vil ikke l?se. Faktisk vil det g?re det v?rre, at den overdrevne t?fjeder findes p? nogle sko . MT101 er den v?rste sko til t?fjeder i min samling, og det er uden at fjerne h?len. Jeg kunne virkelig ikke lide t?en for?ret i min MT101's - mine t?er havde bare ikke lyst til at r?re jorden, medmindre de gik op ad stejle bakker. I betragtning af at dine t?er er deres for balance er det ret vildt, at nogle sko forhindrer t?erne i at komme t?t p? jorden til t?