Zoals je hebt ontdekt (op de harde manier), zijn dit geen gemakkelijke problemen om te behandelen. Ze nemen een andere buiging in hun Nike Air Force 1 Mujer behandeling in vergelijking met Achilles tendinosis problemen vanwege de aard van de Achilles-enthese, die (per recent onderzoek) veel complexer is en een gelaagde structuur heeft dan eerder werd begrepen. Zeker, je moet voorzichtig omgaan met deze problemen - het is niet zo'n krachtige aanpak op Adidas ZX 750 Dames de lange termijn als typisch is voor Achilles tendinosis (met behulp van een Alfredson-protocol van excentrieke nadruk hiel verhogingen), hoewel ik heb geconstateerd dat je die route moet volgen uiteindelijk, zodra u een basislijn vaststelt van hoeveel activiteit het kost om de hielpijn uit te lokken.
U noemde uw maat - hoe hoog bent u en hoeveel weegt u? U noemde ook uw inflexibiliteit van de enkel / achilles - de mate van beweging die u opmerkte (7 graden) is marginaal, zelfs voor geschoeid rennen, en veel minder voor blote voeten. Veel om Nike Air Max 90 Dames daar alleen naar te kijken, inclusief of uw gebrek aan mobiliteit echt gastrocnemius, soleus is of gewoon een gebrek aan talocruraliteit - dat zijn dingen die uw PT waarschijnlijk wel heeft uitgedacht (zowel door meting als door te kijken naar uw functionele squat-vaardigheid), maar je moet streven Nike Air Max 95 Femme naar 30 graden dorsaalflexie, vooral als je probeert te trainen met een minimalistische benadering, samen met de flexibiliteit van de eerste teen dorsiflexie. Tekorten hierin zullen verschijnen in een video-examen van je hardloopformulier. Andere dingen om te overwegen - Ik vind vaak dat ik "chirurgie" moet doen op hakbalies in de trainingsschoenen in die lopers die ik behandel - sommige schoenen zijn erger dan dit dan andere (zoals Saucony's Fastwitch 4) - de bovenkant van de hieltafel naar beneden trekken en de achterkant van de hiel Nike Air Vapormax Womens afsnijden - sommige schoenen vereisen gewoon dat de hiel van de hiel wordt afgesneden, omdat elke druk die op de achilles drukt boven de insertie meer zal veroorzaken problemen. Sommigen zullen aanbevelen om diepe frictietechnieken op de enthese te gebruiken, maar ik heb succes met Graston-technieken Adidas NMD Dames gevonden om de lokale symptomen te verminderen. Zorgvuldige kinesiotaping helpt ook met de symptomen. Dit zijn de pleisters, maar het aanpakken van de mechanische / zachte weefseltekorten vanaf het begin, ervoor zorgen dat er wordt omgegaan met beperkingen in de talocrurale en subtalaire mobiliteit en alle vormproblemen en houdingscontrole zowel evenwicht als kalfsuithoudingsvermogen) worden kwesties belangrijker voor los dit op. Je terugkeer naar schoeisel om de pijn voorlopig onder controle te houden, is slim - of dit er echt toe zal Nike Air Force 1 Femme leiden dat de aansporing om op te lossen (dat wil zeggen de wet van Wolff) waarschijnlijk meer vermoeden is dan wat dan ook op dit punt. Goed om tegen je te praten! Echt, deze kunnen beide kanten op (of zelfs beide) in termen van impingement. Het denken aan het mechanisme / doel van het retrocalcaneale vetkussen is dat het verwant lijkt aan de patella als een zacht steunpunt om de invloed van de achilles voor plantarflexie te verbeteren. Elke benige ontwikkeling heeft echter de neiging om knikken tegen de pees te produceren en in plaats van een gelijkmatige drukverdeling over de enthese treedt puntbelasting op die de peesspanning verhoogt. Geen van deze problemen is een zuiver sagittaal vlak - u moet naar pronatie / supinatie. Meestal (zoals Allan zelf opmerkte), treden de oorspronkelijke symptomen vaak op aan de mediale zijde Nike Air Max 1 Femme van de pees - slecht gemedieerde pronatie veroorzaakt de stress aan de zijkant van de pees (de convexiteit) het meest onder stress tijdens stand. Ik merk vaak dat hardlopers met deze problemen een varus-uitlijning op de voorvoet hebben, zelfs als de stand van de achtervoetlijn tijdens de stand relatief normaal is. Op blote voeten video-analyse toont dit goed en ik vind dat betrouwbaarder dan proberen om de hiel en het onderbeen nauwkeurig te splitsen / markeren (hoewel ik dat nog steeds zo goed mogelijk doe). Mijn eigen mening van 2 cent, voor Nike Air Force 1 Womens wat het waard is- Chirurgie is niet Dit hoeft niet per se een slechte optie te zijn, zolang je maar de mechanische factoren oplost die hebben geleid tot het oorspronkelijke aansporen. Orthopedische interventie kan ook helpen als er sprake is van beweging op de achtervoet en / of de voorvoet die dit lijkt aan te sturen, hoewel dat niet noodzakelijk is wat een minimalistische hardloper wil horen. Ik heb gemerkt dat voor hardlopers die de minimalistische route willen gaan (een tekort aan blootsvoets) dat je een "cobra-pad" kunt maken voor schoenen zoals de NB Minimus en dat het goed werkt om de mechanische spanning van pronatie te verminderen, zonder mucking of de schoen of minimalistische training