echt een sterke Nike Air Max Zero Mujer discussie over iets dat nogal wat dekking lijkt te krijgen. Ik ben het meestal met Paul eens dat hoogte / lengte van de ledematen een grote rol speelt bij het bepalen van de meest optimale cadans Nike Air Max Tavas Damen voor elk individu. Ik heb ook een aantal ge?mproviseerde experimenten gedaan tijdens verschillende races, waaronder een paar halve marathons. Ik zou achter verschillende mensen rennen en hun cadans matchen terwijl we in hetzelfde tempo renden. De kortere individuen hadden de neiging om de snellere beenomzet te hebben, terwijl de langere exemplaren (zoals ik op 6'4) langzamere cadans hadden. Nogmaals, zeer niet-wetenschappelijk, maar toch educatief voor mij. Vergeten wat ideaal is (sommige rekenen op de pasfrequentie, meer de paslengte en vice versa) Ik denk dat het belangrijk is om op te merken dat het lijkt alsof hoe sneller we Nike Air Force 1 Womens allemaal gaan, hoe sneller de omzet, dus het is goed om te werken bij een veel verschillende snelheden, van eenvoudig tot snel tempo. Vaak is onze training te traag en dan te snel gedaan, niet veel Nike Air Max TN Mujer daartussenin. Nu is het vergeten van elke fysiologie, die ik graag lees en leer, het denken over hardlopen als een ritme-oefening, zoals een dans, een eenvoudige manier om het uit te splitsen. Je kunt niet bij de prestaties komen zonder de tussenstappen uit te voeren en meer gematigde trainingsoefeningen toevoegen kan de overgang naar een snellere stap veel comfortabeler maken. Dit bericht bevestigde mijn denken over trainingspaces en hoe ik ze uitleg aan mijn atleten - het rennen vergelijken met andere dingen die ze doen, aan een jump shot werken, een instrument bespelen, of een dans leren, waarbij ze echt oefenen op verschillende tempo's www.verdeypaisaje.es om het neer te halen. Ik coach kinderen, dus ik probeer altijd manieren te vinden om het voor hen gemakkelijker te maken te begrijpen, en ook voor mijn eigen training. Ik zie dat sommige coaches hen leren om elke 10 seconden 15 stappen (per etappe) Nike Air Force 1 Dames uit te voeren en voor mij lijkt het geforceerd, vooral voor diegenen die niet op 180 zijn voor dat tempo - volgende anderen met verschillende vaardigheden. Dus ik zeg wie erom geeft, eh, ik ben te nieuwsgierig ... hoe zit het, niet beklemtonen over wat de (beste / elite) stapsnelheid is! Weet gewoon dat het anders is, hoe sneller of langzamer we gaan dus werk op veel verschillende snelheden, doe boren, plyos en heuvels om de spierspanning en kracht te verbeteren om mogelijk de paslengte en de contacttijd van de grond te verbeteren. Zonder zelfs bewust te proberen de benen sneller Nike Air Max 97 Femme om te draaien, doen ze dat alleen nadat ze zich hebben aangepast aan een gevarieerde loop- en krachttraining. Ondertussen voel je je ook goed als je langzaam, gemiddeld en snel loopt, omdat je weet hoe ze verbonden zijn en het doel van het lopen op X-tempo ondersteunen. Heb je videobeelden uit het Nike Roshe Run Mujer verleden die je zou kunnen bekijken? Ik zou ook ge?nteresseerd zijn in je grondcontact / tijd in de lucht en de afstand die je voor het middelpunt van de massa landde. Van videobeelden kun je een deel van deze info glanzen en een bash hebben om de snelheid te schatten, omdat dit je een enkel gegevenspunt geeft waarop je recente resultaten kunt vergelijken.Waar op een cyclus was ik pontificerend over het onderwerp cadans, tijdstip van opstelling, tijd in de lucht, het laden van het gebeurde me dat we misschien de versnellingsmeters in Nike Air Vapormax Femme onze moderne telefoons kunnen gebruiken om dit allemaal te schatten. Wanneer we in de lucht zijn, zal onze G-belasting nul zijn en in stand is deze niet nul, dus hieruit zal men in staat zijn de tijdlucht en -houding recht af te zetten. De curve van de G-belasting op de stand zou interessant zijn, terwijl deze niet direct zal correleren met die van verticale GRF, hij zal niet ver weg zijn. De afgelopen week zijn er een paar berichten verschenen op blogs die ik vaak over het onderwerp van het lopen van cadans / pasfrequentie. Eerst plaatste Alex Hutchinson op Sweat Science een bericht met de titel "Het probleem met 180 passen per minuut: enkele persoonlijke gegevens." In zijn post deelt Alex enkele persoonlijke gegevens over cadans en benadrukt dat het vaak herhaalde ideaal van 180 passen per minuut maakt geen zin omdat de cadans Nike Air Max 97 Mujer verandert met loopsnelheid (en daar ben ik het mee eens). Hij besluit met het volgende: "Natuurlijk betekent dit niet dat ik niet denk dat de stapsnelheid belangrijk is. Ik ben het absoluut eens met degenen die suggereren dat overrijden waarschijnlijk het meest voorkomende probleem is dat gemakkelijk kan worden aangepakt door recreatieve hardlopers. Maar in plaats van te streven naar een magische drempel van 180, ben ik het eens met de onderzoeker van de Wisconsin, Bryan Heiderscheit, wiens studies suggereren dat het verhogen van je cadans met 5-10% (als je vermoedt dat je misschien te veel overwint) de juiste weg is. "