De zool is absoluut anders dan alles wat ik eerder heb gedragen. De enige schoen die ik ooit heb aangetrokken, waar ik achterwaarts van de hiel kan wiebelen, en het voelt een beetje vreemd om erin te lopen. De beste analogie die ik kan verzinnen, is om de voorvoeten op een paar Newton's te nemen en ze onder de middenvoet te steken. Ik zal het oordeel moeten afhouden totdat ik erin loop, maar beslist een ander gevoel. Nike Air Max 270 Femme In het algemeen zal ik toegeven dat mijn kijk Nike M2K Tekno Womens op een schot in de middenvoet een beetje verschilt van die van het rocker-concept. Ik definieer een middenvoetaanval als gelijktijdig contact van de hiel en de pad onder de vijfde middenvoetsbeentje. Als je kijkt naar een druktracering voor een middenvoetaanval, begint het precies waar je de middenvoetpeulen op je schoen hebt staan, maar ik denk dat dat komt omdat die traces de druk verdelen die tegelijkertijd op de hiel en onder de vijfde gemeten wordt. Als zodanig ben ik een beetje sceptisch over het opbouwen van een schoen onder de middenvoet, omdat het niet zozeer is dat dit de plek is waarop je contact wilt maken, maar dat dit het middelpunt is tussen de werkelijke contactpunten onder de hiel en de voorvoet. Ik denk dat de uitdrukking "middenvoetaanval" eigenlijk een gebrekkige naam is en dat "volle voet" een betere omschrijving Nike Air Max 270 Dames kan zijn van het tegelijkertijd landen langs die hele Nike Air Max 270 Homme zijmarge.
Dus, als ik een "middenvoet strike schoen" zou maken, zou mijn benadering mogelijk zijn om pods te plaatsen zoals je hebt onder de laterale voorvoet en onder de zijhak, of misschien continu onder de gehele zijrand van de schoen. Als je de peulen onder het midden hebt, druk je onder de voorkant van de hiel, achterkant van de boog, en niet zeker hoe dit zal voelen als ik erin loop (ik zal een open geest houden). Ik heb de neiging om te denken dat we moeten aanmoedigen vorm zoals die wordt aangenomen wanneer je blootsvoets bent of iets wat daar dichtbij is, en het gevoel van achterwaarts rollen op de hiel simuleert niet hoe het is om blootsvoets te zijn. Zonder er in te rennen, vermoed ik dat het moeilijk zal zijn om in deze richting te slaan schoen, die dat doel bereikt, www.amolan.es maar ik vraag me ook af hoe goed het zal zijn om de Nike Air Max 1 Femme hiel naar beneden te laten komen nadat het eerste contact verder is gemaakt. Deze schoen voelt echt aan als een kruising tussen de Nike Free Run en de Saucony Hattori met een geschommelde bodem . Als je de bovenkant van je schoen hebt genomen (een van de mooiste die ik heb gedragen), plaats je deze op een zool zonder val (of zelfs een druppel van 2-3 mm) zoals die van de Hattori, en plaats je de peulen voor duurzaamheid onder de zijkant marge van de schoen, zou je een echte winnaar hebben waarvan ik denk dat die een sterke aanhang zou krijgen. En als je dezelfde schoen in kindermaten zou maken, zou ik persoonlijk heel blij zijn! De laatste zin van mijn e-mail was een van mijn secundaire redenen om deze recensie te maken - Skechers is een enorme maker van kinderschoenen en sinds Nike Air Max Command Womens innovatie in kinderschoenen lijkt ver achter te Nike Air Presto Mujer blijven bij die van volwassen schoenen, ze kunnen misschien een positieve verandering op dit gebied aanbrengen. Hoe dan ook, Kurt en ik hebben een aantal aanvullende e-mails uitgewisseld over het ontwerp van de schoen, maar ik was eerlijk gezegd niet in eerste instantie aan het anticiperen op dat Ik zou graag in hen willen rennen. Mijn eerste run in de schoenen was een zeven miler - in feite was het de run van waaruit ik alle gegevens in mijn recente cadans versus paslengte post had verkregen. Terwijl ik door mijn straat rende, kon ik de verdikte middenvoet bij elke stap zeker voelen, en ik was bang dat dit mijn fascia plantaris zou irriteren. Bepaalde - meestal gedempte - schoenen kunnen milde plantaire fasciitis in mijn voeten veroorzaken, waarvan ik denk dat ze mogelijk te maken Nike Roshe Run Womens hebben met het feit dat ik constant enorm verschillende Nike Internationalist Femme soorten schoenen aan het werpen ben (een negatief aspect van het zijn van een schoenrecensent!). Toen ik echter doorging met rennen, verminderde de sensatie tot het punt waarop ik het niet echt meer merkte. Ik liep verschillende stappen, van 10: 00 / mijl helemaal naar beneden tot sub-5: 00 / mile, en de schoenen voelden verrassend goed aan - ik was oprecht verrast.