Dette indl?g vil komme som lidt af et chok for mange mennesker, der l?ser denne blog. Det f?rste chok er, at jeg var enig i at pr?ve Nike Air Max Classic BW Femme en Skechers l?besko. Det andet chok er, at jeg tror, ??at jeg m?ske kan lide det. Min f?rste interaktion med Skechers var ikke en god. Tidligere i ?r blev jeg kontaktet af en repr?sentant fra et PR-firma, der repr?senterer Skechers, og de ?nskede at vide, om jeg ville v?re villig til at pr?ve og gennemse Skechers Resistance Runner-skoen. Fangsten var imidlertid, at de bad om enten en "positiv eller neutral" anmeldelse. Selv om jeg sandsynligvis ville have afvist alligevel p? Nike Air Max 270 Mujer grund af det faktum, at jeg kunne fort?lle det var en sko, som jeg sandsynligvis ikke ville lide at l?be ind, var kravet om at skrive en "neutral eller positiv anmeldelse" uacceptabel, og gr?nsen uetisk. Jeg skal understrege, at e-mailen ikke kom fra en Skechers medarbejder, men en PR-person fra et firma, der repr?senterer dem, s? jeg ved ikke, om det var en Nike Air Max 270 Hombre skruet op af en person eller hvis det var et direktiv fra virksomheden selv (baseret p? mine nyere interaktioner, giver jeg fordelene ved tvivlen og antager f?rstn?vnte snarere end sidstn?vnte) .Mit andet problem med Skechers er, at jeg ikke er en stor fan af deres markedsf?ring. Hele Shape-Ups kampagnen var et rigtig ?gte eksempel p? at bruge "Skechy-Science" til at s?lge et produkt til folk, der generelt ikke tager tid til at evaluere videnskaben selv. S? kom annoncerne til Nike Air Max 270 Dames Resistance Runner-skoen (se eksempel til venstre) - de var humoristiske for mindst at sige en sko, der formodentlig var designet med "mid-foot strike-teknologi". Modellen i den annonce kan kun glide h?len tilbage og lander p? hans midtefod f?r kontakt, men mener, at det er lidt usandsynligt med m?ngden af ??ankel dorsiflexion og kn?udvidelse han udviser s? Nike M2K Tekno Womens sent i hans skridt. Giver alt dette, kan du forestille mig min f?rste reaktion, da jeg blev kontaktet et par uger tilbage af Skechers (direkte denne gang) for at se om jeg ville pr?ve og gennemg? et par af den snart udgivne Skechers Go Run sko. Jeg havde set nogle tidlige billeder af Go Run, og de s? ud til at v?re en smule af en positiv afgang fra tidligere l?bende tilbud fra firmaet, s? jeg var i det mindste nysgerrig (is?r da Meb Keflezghi tilsyneladende planl?gger at bruge Nike Air Span 2 Mujer dette som sin raceresko ). Men den d?rlige smag i min mund fra min tidligere interaktion med Skechers fik mig til at t?ve med. Ville jeg virkelig st?tte et firma med en markedsf?ringsmetode som det, som Skechers har ansat? Jeg ?nskede at v?re sikker p?, at hvis jeg var enig, og ?rlig revision er, hvad de ?nskede. S? her er teksten i mit email-svar p? deres Nike Air Max 95 Mujer f?rste foresp?rgsel: Kan du fort?lle mig h?jdeforskellen mellem h?l og forfod i denne sko, s?vel som v?gten? Jeg er ret kr?sen om, hvad jeg l?ber ind, da jeg skal l?gge et anst?ndigt antal miles p? sko for at lave en anmeldelse. Ogs? for at v?re helt ?ben med dig havde jeg en negativ oplevelse med en tidligere kontakt fra en Skechers PR rep. Blev tilbudt et pr?vepar af sko til geng?ld for en "neutral eller positiv" anmeldelse, og det er den eneste gang nogen nogensinde har www.domoreso.fr angivet noget som dette, n?r de beder om en anmeldelse. Jeg antager, at du vil v?re p? udkig efter en helt ?rlig gennemgang af denne sko. Jeg er generelt meget detaljeret og ?rlig i mine anmeldelser, enten positive eller negative. Jeg var sikker p?, at en ?rlig anmeldelse var, hvad de ?nskede, og jeg var tilfreds med svar, jeg fik. Men jeg var stadig ikke sikker p?, at jeg ?nskede at gennemg? en Skechers sko med mine f?lelser om virksomheden - iffy marketing, og billige, gimmicky, masseproducerede sko var alt, hvad der kom til at t?nke p?, da jeg t?nkte p? Skechers. Imidlertid m? jeg undertiden minde mig om, at mine f?lelser om enkelte virksomheder m?ske ikke skal afskr?kke mig fra at gennemg? en sko, der rent faktisk kan fungere for nogle mennesker, is?r hvis den sko er en, som jeg i det mindste ville overveje at b?re mig selv ud Nike Air Max 95 Femme fra produktet specs. Jeg er mindet om i disse situationer ved kommentarer fra Stonyfield Farms CEO Gary Hirshberg i filmen Food Inc. - han sagde grundl?ggende, at hvis du tror p? ?kologiske produkter, vil de have en bredere markedsandel og ?nsker, at priserne kommer ned, du skal f? disse produkter ud til masserne. Hvis det betyder at arbejde med Wal-Marts i verden, s? er det muligt - du kan v?re st?dig og n?gte at arbejde med mega-virksomheder, men det kan i sidste ende skade Nike Air Span 2 Dames forbrugerne, der potentielt kunne f? gavn af produktet. Jeg tror p? lette fodt?j med reduceret h?l-t?-forskydning, og denne sko s? ud til at v?re et skridt i den rigtige retning fra en stor skoproducent med stor markedsd?kning.