Jeg havde talt med Sean f?r, og har interageret med ham en r?kke gange via e-mail, men det var f?rste gang, jeg faktisk havde kontakt til fodt?jsdesignteamet fra virksomheden. Form?let med opkaldet var, at www.goulvenbazire.fr Saucony havde mulighed for at forklare lidt om deres planer om at reducere 3 af deres flagskibsko fra en 12 mm h?l-forfod ned til 8 mm (Triumph 9, Guide 5 og Hurricane 14). var imponeret over, hvordan ?bne folk fra Saucony var, og de besvarede hvert sp?rgsm?l, vi kastede p? dem. Jeg spurgte, om de kunne give mig en smule historie om oprindelsen af ??12mm h?l-forfod differentialen, og hvis de vidste hvorn?r og hvorfor dette nummer blev afgjort som standard af industrien. Svaret var, at de faktisk havde set p? det, men kunne ikke finde et svar. De anf?rte, at i 80'erne havde nogle af deres sko endnu en h?jere l?ft, men det ser ud til, at meget af begrundelsen bag designstandarden var simpelthen fordi det er s?dan, det har v?ret gjort s? l?nge nogen af ??dem kunne huske - med andre ord en historisk norm uden egentlig videnskabeligt Nike Air Max TN Femme grundlag (og de er enige om manglen p? god videnskab, der st?tter den). Af s?rlig interesse i forbindelse med emnet h?ll?fter i l?besko er det faktum, at Saucony-folkene afsl?rede for os at de har til hensigt at opgive 12mm lift modellen helt. Hvis alt g?r i overensstemmelse med den plan, de beskrev, vil alle deres traditionelle 12mm lift sko blive migreret ned til 8mm (ikke kun de tre ovenn?vnte). De indikerede, at videnskaben og deres interne test underst?tter bev?gelsen, og feedback fra deres testere har vist, at folk overv?ldende har foretrukket en lavere dr?be sko. De informerede os ogs? om, at Kinvara nu er deres nummer to bedst s?lgende sko efter Saucony Ride - de har masser af forbrugerdata siden Kinvara kom ud, f?r de fleste andre virksomheder begyndte at l?gge sko med lavere dr?ber, og deres erfaring fort?ller Nike Air Max 270 Damen dem derfor Dette er det rigtige valg p? det rigtige tidspunkt. Vi d?kkede meget mere grund i vores samtale, men for mig var det den st?rste nyhed. Hvis de f?lger igennem, vil Saucony v?re den f?rste af de store l?beskofabrikanter til helt at opgive, hvad der indtil for nylig var n?sten en industristandard mellems?sforskel til fordel for noget mindre. Jeg giver dem en masse kredit for at have modet til at foretage ?ndringer i deres traditionelle linje. Det er et dristigt tr?k i det nuv?rende marked, og det vil v?re interessant at se, hvordan det modtages. Jeg l?ste et sted, hvor Saucony bragte en flok testere og de syntes at overg? til 8 mm fint, men 4 mm gav mange af dem nederste ben ?mhed. Jeg troede, det var p? denne blog, men m?ske ikke, da jeg ikke kan finde Nike Air Max Tavas Femme den. Anyway, Saucony tilbyder allerede flere 4mm drop sko (Kinvara, Nike Air Vapormax Dames Mirage, Cortana) og en nul drop sko (Hattori), og der er flere andre 0-4mm drop sko p? markedet fra andre virksomheder, s? 8mm vil give mulighed for en vis variation for forskellige mennesker med forskellige behov. Ligesom ikke alle vil have en 12mm drop, vil ikke alle ogs? have en 4mm eller 0mm drop enten. 8mm fylder en relativt uudnyttet markedsniche, da den i ?jeblikket kun er befolket af lette tr?ner og racerflader. Jeg tvivler p?, at de fleste vil bem?rke. Nogle der g?r vil lide ?ndringen, og dem der ikke har masser af andre 12mm drop sko at v?lge imellem. Jeg tror ogs?, at Saucony vil afhente mange mennesker, der ?nsker at g? til et lavere dr?be, men ikke ?nsker at opgive de funktioner, de tilbydes af en traditionel tr?ner. Det er nok et godt skridt fra Nike Air Max Classic BW Femme deres side og giver Saucony mulighed for at forblive i forkant med Nike Air Max 270 Dames de mere reducerede sko (i hvert fald blandt de store virksomheder), men kun tiden vil fort?lle. Jeg synes, det er en meget smart strategi p? Sauconyks del. F?rst og fremmest af dine store skom?rker har ingen virkelig fors?gt at eje lav-drop-rummet. Alle, spar Nike, dabbler i rummet, men ingen ejer det. Saucony bev?ger sig for at eje rummet. Fra et forretningsm?ssigt synspunkt er det meget fornuftigt at fokusere p? en kategori, hvor Nike, markedsleder, er svag. Flere mennesker k?rer end nogensinde f?r. Marathon deltagelse har aldrig v?ret h?jere. Saucony positionerer sig selv for at have et unikt v?rdil?b blandt de snesevis af l?besko p? v?ggen hos din lokale forhandler, for alle de nye l?bere kommer ind og ?nsker at vide, hvad der er forskellen mellem alle disse sko. Nike Air Force 1 Femme Bortset fra den nederste dr?be, b?r dette overs?ttes til Nike Air Max 97 Femme lettere sko, da mindre materiale g?r i fremstilling. P? den m?de vil mindre materiale - jeg g?tter, at overdelerne ogs? vil bev?ge sig mere mod den minimale ende af spektret - vil reducere produktionsomkostningerne og dermed ?ge Saucons margen.