Nogle gange er de l?bende guder grusomme. Jeg har v?ret utrolig Nike Court Lite Damskie oversv?mmet i sidste ende mellem ?gede arbejdsforpligtelser i forbindelse med at blive formand for min afdeling, en forest?ende bogfrist (15. jan n?rmer sig hurtigt!) Og altid hellig Nike Air Max 270 Hombre familie tid. Som f?lge heraf har min k?rekilometer og min opm?rksomhed p? denne blog og den tilh?rende e-mail-belastning taget lidt af et hit. Dette er den generelle livscyklus for en kollegeprofessor. For en lille college fyr som mig er semestrene en hektisk tid, hvor deadlines er konstante, foredrag og laboratorier er hyppige, og individuel opm?rksomhed for studerende er en personlig prioritet. Alt andet bliver skubbet til bagbr?nderen i flere m?neder. N?r semesteret slutter, frigives tid og personlige projekter og hobbyer (f.eks. Langdistansek?rsel) lettere deltager i. Min taktik i fortiden har v?ret at planl?gge en efter?rsmarathon som en m?de at tvinge Nike Air Max TN Femme mig til at forts?tte med at k?re, og s? 3-ugers konus giver mig mulighed for at retf?rdigg?re en periode med nedsat l?be, ligesom semesteret bliver rigtig travlt. Som ny afdelingsformand Adidas NMD Mujer vidste jeg, at en Fall marathon ville v?re uklogt, s? jeg valgte at springe og vente til for?ret, f?r jeg tacklede 26.2 igen. Men det bet?d ikke nogen taper, og ingen undskyldning for reduceret k?rel?ngde. Da sidstn?vnte stadig er sket i l?bet af de sidste to uger, og jeg er i anst?ndig nok stand til at k?re en solid halvdel, besluttede jeg i g?r dagen f?r registreringsfristen at tilmelde mig Manchester City Half Marathon denne s?ndag. Jeg har k?rt kurset 4 tidligere gange, s? jeg ved det godt, og selv om en PR var usandsynligt, f?lte jeg, at jeg i det mindste kunne s?tte et anst?ndigt l?b og f? en solid tr?ning. Udsigten til et l?b ?ger altid min Nike Air Max TN Damen motivation lidt, og jeg h?bede at halvdelen kombineret med min sidste semester ville f? mig tilbage p? sporet. Hoppe til i morges. Jeg blev klar til arbejde og b?jede mig for at www.artealjabiri.de hente nogle t?j op fra gulvet. Verden blev hvid. Min ligev?gt blev ?jeblikkeligt oph?vet. Det f?ltes som om nogen havde skudt mig i undersiden. En br?ndende smerte udstr?lede fra mine hofter Nike Air Max 95 Damskie ned p? mit venstre ben, og jeg kunne n?ppe st?. Noget patetisk, og en medl?ber vil forst? dette, min f?rste tanke var "der g?r halvmaraton." Jeg tror, ??at jeg skr?mte mine b?rn ihjel, da jeg klatrede trappen til f?rste sal i vores hus. Jeg var i smerte, og b?rn er ikke vant til at se deres for?ldre ?bent i smerte. Jeg lagde det op til mit sovev?relse, min kone hjalp mig med at l?gge sig ned, og her er jeg stadig p? samme sted (det var ingen m?de, jeg gjorde det til arbejde for en kattedissektion i morges - pendlen alene ville have v?ret mareridt ). Desv?rre kender jeg denne skade, som det er det er anden gang, det er sket med mig. For flere ?r Nike Air Max 98 Femme siden sp?ndte jeg p? samme sted, mens jeg l?ftede min datter fra bilen. Jeg blev aldrig diagnosticeret, men det lagde mig ud i n?sten en uge i l?bet af sommeren, derfor min umiddelbare Nike Air Max 95 Femme erkendelse af, hvad dette bet?d for min chance for at k?re i weekenden. Det f?les som en belastning p? sacroiliac joint, eller m?ske i en af ??de nedre ryg muskelvedh?ftninger. Jeg tror ikke, det er en skadesskade. Det g?r ondt. Bad.Anyway f?lte jeg behovet for at lufte lidt, og det har v?ret lang tid siden jeg har brugt denne blog til en personlig post. Tak for l?sningen, hvis du har lavet det s? langt. Det suger at v?re en skadet l?ber, is?r n?r skaden ikke opstod under k?rslen. Det lader til s?dan et spild af en skade - en plukning af t?jskade. Jeg kan ikke engang bebrejde denne p? sko