Ik volg je blog sinds mei en ik heb je aanbevelingen en inzichten over de pasvorm en het gevoel van verschillende schoenen erg op prijs gesteld. Ga zo door! Ik runt sinds de zomer in de Kinvara 3's en de New Balance MR00's, maar sinds ik mijn kilometers recenter heb verhoogd, besloot ik dat ik iets nodig had met iets meer hakken dan de nieuwe balansen en meer stijfheid dan de Sauconys - de laatste tijd waardeer ik de marshmallowness van hen net zo goed als ik deed.Nike Air Max Axis Femme Ik vond de Mizuno Universe het perfecte middengebied (en ze voelen zich zoooo snel) en bestelde ze bij Running Warehouse. Bedankt voor de korting. Om te profiteren van de forfaitaire verzendkosten naar Canada, heb ik ook besloten om het risico te nemen en deze Hagios ook te bestellen. Ik ben er al een tijdje nieuwsgierig naar geweest, maar het lukte me alleen om de Adios uit te proberen om een ??idee te krijgen van hoe ze zouden kunnen zijn, omdat ik de Hagios nergens in Ontario kon vinden. Bij mijn eerste run vandaag was ik verrast door de hoge mate van zoolstijfheid bij het lopen op gras - een vrij radicaal vertrek van de MR00's. Ik vroeg me af of die stijfheid aanhoudt of verzachten ze een beetje als je ze inbreekt. De reden dat ik vraag is dat ik er vrij zeker van ben dat het blootsvoets lopen zou leiden tot een zachtere Adidas Prophere Femme landing, omdat mijn voeten natuurlijker zouden buigen en ik ben bezorgd over de impact van hardlopen hierin. Behalve een beetje pijn in de bovenkant van mijn rechtervoet, voelden mijn benen zich niet meer geslagen dan normaal na met ze te hebben gerend, maar ik kon zien dat mijn voeten met elke stap harder de grond raakten, en het klapgeluid ze maken op de stoep was een beetje teleurstellend. Ik weet dat het allemaal deel uitmaakt van het uitproberen van dingen om het zelf te zien en de voetstaking dienovereenkomstig aan te passen, maar ik vroeg me af wat je ervaring was in dit opzicht. Bedankt voor die opmerkingen over het rennen van de middenvoet. Ik ben het hier volledig mee eens. Ik veranderde mijn loopvorm 3,5 jaar geleden en gooide mijn dure en meestal nutteloze orthesen ook weg. Ik ben het ermee eens dat als je eenmaal halverwege Nike Air Force 1 Femmeloopt, NO schoenen je een hielspeler kunnen maken, hoewel je af en toe op de hak kunt drukken om je eraan te herinneren dat de hiel er is. Ook grotere hielen lijken gunstig voor afdalingen! (Een schoen nodig die zich op verschillende terreinen aanpast!) Hoe dan ook, hoe verhoudt de Adidas Hagio zich tot de New Balance 1400, K Swiss Kwicky Blade Light of de K Swiss K Ruuz? (Ik train ook in de NB 870 of NB 890.) Ik heb mijn linkeren enkel slecht 9 jaar geleden verstuikt, dus het pronkt erg veel, dus een beetje anti-pronatie ondersteuning is handig, anders is deze running voor mid-eet helemaal geweldig! (Ik won bijna mijn laatste race - op 54-jarige leeftijd (in K Swiss K Ruuz-schoenen), maar een 26-jarige passeerde me met nog een mijl te gaan. Volledige onthulling, het was een kleine race van 5 km en mijn tijd was traag 18:54). Nike Air Max 95 Mujer Kortom, IS er een "middenvoetschoen" die je leuk vindt en die licht is EN ANDERE anti-pronatie ondersteuning biedt zoals de NB 870 of K Swiss Kwicky Blade Light? De Adidas Hagio lijkt er geen te hebben. Gisteren zag ik een paar Adidas Adizero bij Marshalls voor slechts $ 32 en was in de verleiding om ze te kopen, maar ook zij lijken geen dual-density tussenzool te hebben. Sorry voor mijn opmerkingen over wat ik graag doe. Wat ik leuk vind aan alle drie deze schoenen is dat ze allemaal een beetje kussen hebben, maar niet meer dan nodig is voor de meeste van mijn Nike Air Max Zero Damen hardloopbehoeften. Ten tweede zijn alle drie voldoende ruim in de voorvoet (de NB en Merrell iets meer dan de Adidas Hagio, maar de laatste is vrij ruim voor een raceflat). Ten derde, alle drie zijn zeer licht - 6,2 oz voor de NB Minimus Road Zero en Merrell Bare Access, 6,5 Nike Air Max 1 Femme oz voor de Adidas Hagio. De Minimus Road Zero en Merrell Bare Access zullen het uitdelgen met het Altra Instinct als topkeuzes in de "Nulpunt met kussen" -niche, terwijl de Hagio zich bij de racewagens beter vergelijkt met het Mizuno-universum. Ik zou ook willen zeggen dat de NB Minimus Road Zero veel lijkt op een zero drop-versie van de Mizuno Universe (een recensie van de Mizuno Universe 4 komt ook aan). De Merrell Bare Access heeft de pasvorm van de Merrell Trail Glove in combinatie met een iets andere bovenkant en een valloze zool met een valdemping - ik Nike Air Max Tavas Damen heb de Bare Access de hele week gedragen en moet zeggen dat ik er nogal van onder de indruk ben. zal op dit moment niet veel meer zeggen dan dat je volledige recensies van elk van deze kunt verwachten, evenals een paar andere meer schoenen op blote voeten-stijl, in de niet al Nike Air Force 1 Mujer te verre toekomst. Laten we zeggen dat minimalistische hardlopers in 2012 nog wat lekkers halen!