Den store nyhed i verden med at Nike Air Max 90 Essential Femme k?re videnskab i l?bet af den sidste uge var udgivelsen af ??en unders?gelse fra et lokomotivlaboratorium ved University of Colorado. Unders?gelsen med titlen "Den metaboliske pris ved at k?re barfodet vs shod: er lettere bedre?", Blev ledet af Jason Franz og var medforfatter af Corbyn Wierzbinski og Rodger Kram.
Jeg modtog en pressemeddelelse om studiet fra en af ??medforfattere i sidste uge, og citatet i titlen p? mit indl?g er taget direkte fra udgivelsens f?rste afsnit (jeg har nu ogs? l?st hele teksten). I pressemeddelelsen beskriver de deres eksperiment som f?lger: "I unders?gelsen l?b 12 personer med betydelig barfodet l?bende erfaring p? 7,5 MPH med et midtfod strejf m?nster p? en motoriseret l?beb?nd, b?de barfodet og i lette Nike Epic React Flyknit Femme polstrede sko (~ 150 g / sko, 5,4 oz). I yderligere Nike Air Max 97 Femmefors?g fik de sm? blyb?nd til hver fod / sko (~ 150Nike Air Max Classic BW Femme , ~ 300, ~ 450 g). For hver tilstand m?lte de fagets satser for iltforbrug og kuldioxidproduktion som et indeks for metabolisk omkostning. "Den store nyhed i verden med at k?re videnskaben i l?bet af den sidste uge var udgivelsen af ??en unders?gelse fra et lokomotiv p? University of Colorado. Unders?gelsen med titlen "Den metaboliske pris ved at k?re barfodet mod skod: er lettere bedre?", Blev ledet af Jason Franz og var medforfatter af Corbyn Wierzbinski og Rodger Kram. Jeg modtog en pressemeddelelse om unders?gelsen fra en af medforfatterne i sidste uge, og citatet i titlen p? mit indl?g er taget direkte fra udgivelsens f?rste afsnit (jeg har nu ogs? l?st hele teksten). I pressemeddelelsen beskriver de deres eksperiment som f?lger:Nike Air Max 2017 Femme
"I unders?gelsen l?b 12 personer med betydelig Nike Air Max Classic BW Dames barfodet l?bende erfaring p? 7,5 MPH med et midtfodstrejningsm?nster p? en motoriseret l?beb?nd, b?de barfodet og i lette polstret sko (~ 150 g / sko, 5,4 oz). I yderligere fors?g fik de sm? blyb?nd til hver fod / sko (~ 150, ~ 300, ~ 450 g). For hver betingelse m?lte de fagets satser for iltforbrug og kuldioxidproduktion som et indeks for metabolisk omkostning. Ville dette have nogen effekt p? resultaterne? Jeg har virkelig ingen ide (hvad tror du barfodet l?bere?). Sikkert at have en sok i en sok tilf?jer et lag materiale mellem foden og jorden, som kan ?ndre sensorisk opfattelse og plantarskr?vning / sk?re (reducere sidstn?vnte kunne rent faktisk forbedre ?konomien i forhold til barfodet, n?r det k?rer p? en tredem?lle - virkelig barf?dder l?beb?nd l?b kan skabe friktion med b?ltet Nike Air Vapormax Femme og deraf f?lgende ubehag for nogle mennesker). Nike Air Max 90 Femme Rose Ligesom folk bliver f?lsomme, n?r s?tningen "barbent-sko" bliver kastet rundt, mener jeg, at det er vigtigt at v?re klar med terminologi - barfodet betyder intet p? foden.
2. Af lignende ?rsager til ovenst?ende er det diskutabelt, om man l?gger v?gt p? den bare fod, fort?ller os noget af praktisk relevans om barfodet l?bende. Her er beskrivelsen af, hvordan v?gt blev tilf?jet til den "bare" fod:
"For at tilf?je masse til hver fod under barfodetests, ?ndrede vi overdelene af en anden model af l?besko for at muligg?re let vedh?ftning af sm? blystrimler, mens der stadig simuleres barfodet l?bende (figur 3). Vi fjernede yders?len, mellems?len og hele den forreste del af skoens overdel, foran den midterste aksel af den femte metatarsal, hvilket kun Nike Air Max 2017 Dames efterlod h?lt?lleren, tynde stofb?jle, tunge Nike Air Max 97 Femmeog sn?reb?nd. "