De pasvorm van de MR00 is uitstekend op mijn voeten, die zeer intolerant zijn geworden voor elke schoen die zelfs op afstand te smal is. Het bovenwerk is licht van gewicht, heeft geen structurele elementen die verder gaan dan enkele overlays en is voldoende ademend. De hiel en de middenvoet passen nauwsluitend (de middenvoet kan zelfs een beetje breder worden), maar de voorvoet is ruim, waardoor mijn Nike Air Max Guile Womens tenen voldoende ruimte hebben om verspreiden. Het interieur is mooi afgewerkt en dit is een schoen die me geen problemen geeft als ik besluit om zonder schoenen te gaan - dit is een zeldzaamheid voor mij, en het is een groot pluspunt. Ik heb enkele klachten online gelezen over de opgeheven "rand" die zich rondom de marge van de niet-verwijderbare sockliner heeft gevormd - dit lijkt te zijn veroorzaakt door de manier waarop de inlegzool is ingestikt. Ik voel dit onder mijn mediale boog terwijl er in staan, maar het heeft me geen problemen gegeven tijdens het rennen, dus voor mij is het een non-issue. Hoewel de tussenzool een Nike Air Max 98 Femme beetje onder de boog opkrult, is er geen echte steun aan de voetboog in deze schoen (merk op dat ik over het algemeen niet gevoelig ben voor steun aan de voetboog, dus anderen zijn het daar misschien niet mee Adidas Superstar Hombre eens.) Nu naar binnen rennen en een groot aantal schoenen bekijken in de afgelopen paar jaar merk ik vaak dat ik elke nieuwe schoen vergelijk met degene die ik eerder heb gedragen. Ik vind veel gelijkenis in het gevoel tussen deze schoen en de Mizuno Universe 4. De MR00 is platter en misschien een beetje breder in de toebox, terwijl het universum een ??paar ounce lichter en aanzienlijk flitser is (dit zou goed of slecht kunnen zijn, afhankelijk van op uw persoonlijke voorkeur), maar niet zo comfortabel voor sockless hardlopen (de faux-lederen hakvoering is problematisch voor mij). Beide zijn flexibel en rijden dicht op de Adidas Ultra Boost Femme grond, met net genoeg kussen voor snel werk en langere runs. Beide zijn een van mijn huidige favoriete schoenen. Ik ben echt gegroeid om echt te genieten van de New Balance Minimus Road Zeros. Gezien mijn ervaring met Nike Air Max 1 Dames deze schoen tot nu toe, vond ik het een vrij veelzijdige raceschoen. Het werkt goed voor snelheid en het verwerkt de afstand ook goed. Ik weet niet zeker of ik het zou kiezen voor marathonafstand, maar dan is het een jaar geleden dat ik meer dan 20 kilometer in een keer heb gelopen, en ik heb de laatste tijd steeds meer schoenen zonder schoenen laten lopen, dus ik zou niet korting op het idee. De MR00 zal ook veel gebruik voor mij gaan zien als een casual out-and-over schoen. Ik ben vrijwel 100% van de keren zonder druppel nul gevallen, dus het wordt op prijs gesteld om meer opties zoals deze schoen voor dagelijks gebruik Nike Air Max 95 Womens te hebben. Ik adviseer ten zeerste de New Balance Minimus Road Zero.Ik heb deze schoenen sinds midden januari gedragen (om een ??of andere reden zijn ze aan het begin van het jaar in het VK uitgebracht) en kan Nike Air Max 2017 Dames gerust zeggen dat ze de beste loopschoenen zijn die ik ooit heb gehad . Ik heb er ongeveer 150-200 mijl in gedaan (de langste rit is ongeveer 15 mijl) en ze vertonen tot nu toe weinig tekenen van slijtage, hoewel slechts de helft van mijn hardlopen op de weg gebeurt. Ze voelen comfortabel aan en hebben het gevoel dat ik in een iets kushier paar van mijn eigen voeten loop, in plaats van een paar schoenen. Ze drogen ook erg snel als je ze nat maakt (ik heb bij eb langs het strand gerend en had geen problemen met ssloffe voeten). Ik kan instaan ??voor de stelling in de review van Pete dat er geen waarneembare ondersteuning Adidas Superstar Mujer van de voetboog is, ondanks de relatief nauwsluitende middenvoet - in die mate dat wanneer ik in mijn Nike 3.0-schoenen loop, ze overbezorgd zijn. Het enige nadeel is dat ze regelmatig met de hand moeten worden gewassen, www.neonray.co.uk omdat ze kunnen toeteren na een paar lange warmere weerslopen. Ik ging een halve maat omhoog naar mijn normale hardloopschoenen (of, om het op een andere manier te zeggen, dezelfde maat als mijn iets smalle Nike 3.0s).