F?r ungef?r 16 m?nader sedan fick jag ett mail fr?n en kille som heter Bill Katovsky och fr?gade mig om jag hade n?got intresse av att skriva en bok. Jag k?nde honom inte vid den tiden, men jag hade ?tminstone t?nkt p? tanken p? att skriva n?got mer Nike Air Max 95 Femme ?n ett annat blogginl?gg. Vi talade i telefon ett par g?nger och fann att vi hade ett gemensamt intresse av att skriva om att springa och tr?na (han grundade Tri-Athlete Magazine f?r m?nga ?r sedan, medf?rfattad en bok med titeln "Bike for Life" och mer nyligen f?rfattad en bok med titeln "Return to Fitness: Komma tillbaka i form efter Nike Air Max 90 Femme skada, sjukdom eller l?ngvarig inaktivitet." Bill ?r ocks? medstifter och redakt?r f?r webbplatsen Natural Running Center). Bills f?rsta idé var att jag skulle skriva boken och han skulle fungera som redakt?r och agent (som han har gjort f?r flera b?cker av Phil Maffetone), men i v?ra konversationer kom vi fram med ett koncept som skulle bli mer ?n jag kunde hantera p? egen hand med tanke p? tidsbegr?nsningar i samband med mina dag jobb och vara far till tre sm? barn. S? vi gick med p? att medf?rfattare Nike Air Presto Hombre en bok och delade upp Nike Air Max 90 Femme Rose de ?mnen som vi ville tr?ffa. Efter en ibland grusande process (som jag h?r n?gon bokskriftsupplevelse kan vara) avslutade Bill och jag ?ntligen v?r bok f?rra m?naden (som innebar en maratonredigeringsperiod medan jag var p? semester med min familj i Disney World!). produkt av v?rt arbete ?r en bok med www.goulvenbazire.fr beteckningen Tread Lightly: Form, Footwear och Quest for Injury-Free Running. Inneh?llet kommer inte att komma som en ?verraskning f?r l?sare av den h?r bloggen (eller Bill's Zero Drop blog). Vi tar i grunden fr?gan om varf?r moderna l?pare s? ofta blir skadade. Vi l?tsas inte att ge ett svar som kommer att "bota" l?pande skador, men vi tar vad vi tycker ?r ett ganska balanserat utseende p? ?mnet n?r det g?ller form, skor och mat (och mycket mer). Det h?r ?r inte en barfota-bok (l?ngt ifr?n det!), Eller till och www.amolan.es med n?dv?ndigtvis en Nike Air Max 2017 Femme minimalistisk k?rbok. Det ?r snarare en bok som f?rs?ker se hur moderna m?nniskor skiljer sig fr?n v?ra l?pande f?rf?der, vad b?de historia och modern vetenskap ber?ttar om form, skodon och skador och hur denna kunskap kan till?mpas f?r att minska dina chanser att bli skadade . M?nga av de fr?gor vi adresserar har fortfarande ofullst?ndiga svar, men v?rt hopp ?r att v?rt skrivande kommer att stimulera fortsatt tanke, forskning, experiment och diskussion. Under de kommande veckorna kommer du att h?ra mer om den h?r boken, och jag kommer sannolikt att l?gga n?gra utdrag som leder fram till det officiella utgivningsdatumet (1 juni enligt Amazon, men kan vara n?gra veckor tidigare om det aktuella schemat h?lls. Om du ?r intresserad av att best?lla en kopia av Tread Lightly kan du g?ra det p? Amazon.com . Jag har ingen officiell bekr?ftelse Nike Court Lite Damskie att en Kindle-version kommer att sl?ppas, men jag antar att detta kommer att h?nda (jag l?ser de flesta b?cker p? Kindle-appen p? Iphone idag, s? jag planerar att driva p? det). Om du " Jag gillar att hj?lpa den h?r processen tillsammans, du kan g? till Amazonas sidan f?r Tread Lightly och klicka p? "Tell the Publisher: Jag vill l?sa den h?r boken om Kindle" -l?nk strax under omslagsbildet. Tack till er alla vem l?ser den h?r bloggen och har erbjudit ert st?d de senaste ?ren - jag skyldig mycket av den tankeprocess som ledde till bokens utveckling till diskussioner som jag har haft h?r!