Alle kinematiske variabler steg www.adeninavarra.es signifikant med brystkopst?rrelse (P <0,05). Betydningen af ??anterior-posterior (a / p), medial-lateral (m / l) og lodrette, bare-breasted forskydninger varierede fra 0,030 til 0,059 m, fra 0,018 til 0,062 m og henholdsvis fra 0,042 til 0,099 m over A til G kopper. Brysthastigheder varierede fra 0,488 til 1,244 ms (a / p), 0,411 til 1,708 ms (m / l) og henholdsvis 0,819 til 2,174 ms (lodret). For?gelser i brystacceleration varierede fra henholdsvis 11.664 til 48.438 ms (a / p), 15.572 til 51.987 ms (m / l) og 23.301 til 66.447 ms (lodret). Skalemodeller fandt, at brystmasse var den eneste antropometriske foranstaltning til konsekvent at forklare forskelle i brystkinematik mellem kopst?rrelser. Brystk?dematik ?ges v?sentligt med kopst?rrelse under l?b. Forskelle i brystforskydning, hastighed og acceleration mellem koppest?rrelser Nike Air Span 2 Dames kan forudsiges ved anvendelse af sk?n over brystmasse baseret p? konventionel bremsest?rrelse. Disse data informerer design og evaluering af effektiv bh support. Nu, n?r jeg har gennemg?et undert?j, der fors?ger at n? det samme m?l for en manns "dele", kan jeg relatere til v?rdien af ??denne forskning, selv om det Nike Air Max 90 Mujer stadig g?r mig snicker en bit (fortalte jeg, at jeg har en 8-?rig modenhed?). Og bare for at endda male-kvindelig legeplads en smule, minder det mig om denne klassiske video til Jog Strap vandflaskeholderen - nyd! I eftermiddag l?b jeg 14,2 miles i Merrell Bare Access sko. Dette var det l?ngste l?b jeg har lavet siden Boston Marathon 2011 og den f?rste runde l?ngere end halvmarathon afstanden, som jeg har gjort i en nul drop sko siden sandsynligvis 2010. Jeg er glad for at rapportere, at k?rslen gik meget godt, og Adidas EQT Support ADV Mujer skoene udf?rte spektakul?rt! Bare Access er Merrells bidrag til nul-dr?ben, polstret sko nisje, hvor det konkurrerer med sko som Altra Instinct, New Balance MR00, Saucony Hattori og den snart vil blive frigivet Skechers Go Bionic , Saucony Virrata og Brooks Pure Drift. For mig er disse sko negle en s?de plet ved at v?re Nike Air Max Deluxe Heren flad, men ogs? ved at give nok pude til at tage kanten af ??p? en langsom l?b. Sammen med 4-5 mm drop-polstrede sko finder sko i denne kategori vej p? mine f?dder i de fleste af mine miles i disse dage, og Bare Access er en, der har v?ret p? mine f?dder s? meget som enhver anden sko i l?bet af de sidste flere months.The Bare Access scorer store point med mig for sin pasform. Det er et af de sko, der f?les som om det blev lavet bare for min fod. Snug i h?len og midtfoden (men ikke overdrevent smal i midfoten som Adidas NMD Femme NB MR00), den ?bner op til en rigelig forfod, der giver masser af plads til min metatarsals og t?er at sprede sig ud. Det har en smule kontur under buen, men det generer mig slet ikke, og det f?les mindre fremtr?dende end i Merrell Road Glove. Bare Access er en latterlig behagelig sko, og det er en af ??de f?rste, jeg Adidas Falcon Mujer n?r til n?r jeg v?lger noget til daglig brug (hvis du leder efter en nul drop sko til afslappet, ikke-l?bende brug, er dette en fantastisk valg) .Overdelen af ??Bare Access er velfremstillet og synes at v?re meget holdbar. Maskens ?vre giver skoene mulighed for at tr?kke vejret godt, og internt f?les det godt p? en bare fod. Fodssengen er ikke aftagelig, men der er ingen h?vede kanter, hvor den er syet ind for at for?rsage blisterproblemer (et problem for mig i nogle sko med integrerede fodstole). Desv?rre er Nike Air Max 90 Essential Femme det dog ikke muligt for mig i denne sko, fordi mange sko i Merrell Barefoot-linjen (f.eks. Trail, Sonic og Road Gloves) har en ankelkrave i huden bag min akilless?nde p? en h?rd m?de - Skader er blevet gjort ved de f? lejligheder, jeg har fors?gt at k?re i Bare Access uden sokker. Heldigvis tager sokker sig af problemet. Hvis jeg havde et forslag til Merrell (og det g?lder for de fleste sko i Barefoot-linjen), ville det v?re at tilf?je noget pude inde i ankelkraven, is?r bag Achilles.