Snel bericht om u te laten weten dat de Saucony Kinvara TR trail-hardloopschoen nu verkrijgbaar is bij Running Warehouse. De langverwachte Kinvara TR is een lichtgewicht trailschoen (8,9 oz) met Adidas Ultra Boost Herreneen val van 3 mm van hak tot voorvoet (18 mm hak, 15 mm voorvoet). Voor diegenen die, zoals ik, grote fans zijn van de Kinvara-raceschoen, zal het heel interessant zijn om te zien hoe de trailversie zich opstapelt. Ik geloof dat ik brutaal eerlijk ben als ik beoordelingen schrijf, en deze beoordeling is een goed voorbeeld. Ik heb de adidas Adapts sinds begin dit jaar gehad, maar zal openlijk toegeven dat ik er niet veel in heb gelopen. Mijn reden is nogal dwaas, maar het is een reden die volgens mij veel Adidas Superstar Damskie problemen zal veroorzaken voor deze schoen: het is echt lelijk. Sterker nog, ik heb gisteren in hen gerend, zodat ik op zijn minst een paar opmerkingen kon geven over fit en voelen op de vlucht, en voordat ik het huis verliet, zag mijn vrouw me en vroeg me wat de dingen op mijn voeten waren. Ze zei dat ze op superheldschoenen leken (ze vertelde me ook dat Saucony Hattoris eruitzag Nike Air Presto Hombre als gevangenisloafers - ze houdt het echt!). Ik moet toegeven dat ze gelijk heeft - combineer ze met een paar blauwe panty's en ik zou in een mum van tijd de misdaad kunnen bestrijden! Het andere grote probleem is dat anderen die de Adapts hebben gezien, hebben opgemerkt dat ze op waterschoentjes lijken. En ja, dat doen ze. $ 90 waterschoenen om precies te zijn. Ik denk dat adidas het erg moeilijk zal hebben om een ??markt voor deze schoenen te vinden www.artealjabiri.de om deze twee redenen: esthetiek is een probleem (zorg er in elk geval voor dat er witte adidas strepen op staan!), En ze zien eruit als schoenen die je voor 5 dollar kunt kopen bij Target.Now ken ik veel mensen die zich niets aantrekken van hoe hun schoenen eruit zien (ik hou persoonlijk van een traditionelere schoen), dus ik voel dat het gerechtvaardigd is om een ??paar opmerkingen te maken over hoe deze schoenen aanvoelen. Het elastische bovenwerk van de Adapt is eigenlijk best gaaf. Nike Air Max 90 Mujer Het voelt alsof de compressiebroek van materiaal is gemaakt, en het heeft PU-Nike Air Max 2017 Femme overlays die op een afstand van elkaar staan ??om in sommige gebieden meer uit te rekken dan andere. Een nadeel van het materiaal en de vormvaste aard van het bovenwerk is echter dat de schoen vrij warm loopt (hoewel het hard regende toen ik gisteren in hen rende en het Nike Air Max 95 Womens spatten door plas voelde geweldig!). De schoen is redelijk voetvormig (lijkt iets vreemds te zeggen over een schoen), maar het elastische bovenwerk comprimeert mijn teentje een beetje. Het beste aan de adidas Adapt is de zool. Het is geen zool op blote voeten en is eigenlijk best goed opgevuld. Er is rubber op de juiste plaatsen voor een spits van de voorvoet, dus ik verwacht dat de zool duurzaamheid behoorlijk goed zal zijn. De zool voelt eigenlijk alsof het een beetje gebogen is, zodat het midden van de voorvoet iets lager zit dan de mediale en laterale randen, Nike Air Max 97 Femme waarschijnlijk doordat het stretch-bovenstuk een beetje naar de zijkanten trok - ik vond dit eigenlijk heel goed voelen wanneer de voorvoet in hen loopt - toegestaan ??voor een mooie laterale tot mediale rol als de enkel gecomprimeerd (let op: de U-vormige zool in zijprofiel Adidas Ultra Boost Femme is ook te wijten aan het oprekken van het rek boven de hiel en teen - het wordt vlakker als je het zet je voet erin). De zool is voldoende flexibel en voelde erg comfortabel op de vlucht. Nu, het grote probleem is dat, hoewel ze zich goed voelen op de vlucht, ik deze schoen zelf niet zou kopen. Ik kon gewoon niet betalen voor $ 90 voor wat er uitziet en aanvoelt als een hoogwaardige watersok. Toen ik ze voor het eerst kreeg, wist ik niets over de andere twee schoenen in de natuurlijke looplijn van adidas, en ik ben blij te zien dat de Gazelle veel van de Adidas Ultra Boost Homme functies behoudt die ik leuk vind aan de Adapt en de esthetiek enorm verbetert. Ik kijk er erg naar uit om die schoen uit te proberen.