Jag blev f?rv?nad ?ver att ?ppna L?t oss k?ra hemsidan idag och se namnet p? min grundutbildning Alma mater fram och i centrum. Visar ut University of Richmond, som jag deltog fr?n 1993-1997, sk?r sina inomhus- och utomhusbanor Adidas ZX Flux Womens och m?ns fotbollsprogram f?r att skapa plats f?r en mans lacrosse-lag. H?r ?r en lokal nyhetsrapport som beskriver situationen: Richmond T & F-tr?naren indikerar i videon att om sp?r och f?lt sk?rs, kommer l?ngdskuren att d? ut kort d?refter. Jag tycker att detta st?r som b?de en alumnus och en h?gskoleprofessor Adidas Superstar Womens eftersom sp?r och idrottsut?var ofta ?r modeller av den ideala forskarut?varen (XC-tr?naren p? min arbetsskola har f?rs?kt i flera ?r att l?gga till en varsity Track and Field-program med lite tur). Faktum ?r att i texten av en framst?llan som lagts samman av teamet indikerar de att UR-sp?rteamet i v?ren 2011 hade det h?gsta laget GPA alla DI utomhussp?r och f?ltlag. Det ?r en sorglig verklighet att h?gskolans idrott ofta drivs mer av beslut som r?r sig om inkomstgenererande Nike Air Max 97 Femme och inskrivning ?n de studerandes idrottares prestationer, och detta verkar vara ett perfekt exempel p? det. Jag skriver det h?r inl?gget f?r att uppmuntra dig att g? ?ver och st?dja dessa studentut?vare genom att underteckna sin framst?llan f?r att r?dda sporten, vars text ?r nedan: Den 21 september 2012 informerade University of Richmond Athletic Director Jim Miller medlemmarna av University of Richmond Adidas ZX 750 Mens Track and Field-programmet som universitetet skulle vara sk?ra m?nnen inomhus och utomhus sp?r och f?lt lag. Dessa nedsk?rningar gjordes f?r att universitetet skulle kunna l?gga till ett mans Lacrosse-lag. Richmond Cross Country / Track-programmet har varit ett uttryck f?r vad NCAA fr?mjar som student-idrottsm?n. Vi har Nike Air Max 270 Womens lyckats b?de akademiskt och idrottsligt. F?ljande ?r bara n?gra av resultaten fr?n Richmond Cross Country / Track and Field-programmet under de senaste ?ren. Kul post som varnar dig f?r en f?rhandsvisning av Saucony Mirage 3 ?ver p? Running Warehouse-bloggen. Jag granskade den ursprungliga Saucony Mirage n?gra ?r tillbaka och fann det vara ett solidt alternativ som en ?verg?ngsskor. Version 3 av Mirage ?r en komplett redesign som sp?nner ?ver en uns av skon och l?gger till b?de ?kad flexibilitet och en avskalad h?l som liknar Kinvara 3. Eftersom n?gon i en skobutik ber?ttade att du beh?ver dem, och de fick Nike Air Presto Hombre h?ra att du beh?ver Nike Air Max 90 Femme Rose dem av en sko f?retag rep. Ovanst?ende Q & A beskriver i princip mina k?nslor p? ?mnet ?verpronation. Du kanske tror att du b?r s?dana skor p? grund av att du beh?ver st?d f?r din "?verdrivna" fotr?relse f?r att f?rhindra skada, men verkligheten ?r att det finns f? bevis i b?sta fall att dessa skor uppn?r detta m?l, eller att ?verdriven pronation ?r ens starkt kopplad till ?kad skaderisken. Tyv?rr har pronations kontrollparadigmet Nike Air Zoom Spiridon Femme kommit att dominera skonpassningsv?rlden och bed?mer antalet m?nniskor som ber om r?d p? n?tfora som b?rjar med att h?vda att de ?r en "?verpronator", det ?r inte ett ?mne som verkar att d? av s? fort som det borde. Verkligheten ?r att pronation ?r helt normal. Om du g?r i en skoaff?r och deras enda grund f?r att v?lja en sko f?r dig ?r hur mycket din pronate och vilken b?ge du ser ut, v?nd dig och g? Nike Air Vapormax Donne ut genom d?rren. Du ?r nog lika bra att v?lja en sko slumpm?ssigt fr?n en onlinebutik. Vetenskapen st?der helt enkelt inte detta protokoll (jag skrev ett helt kapitel i min bok som Nike Dunk SB Low Donne f?rklarar varf?r), och kan faktiskt kontraindicera denna praxis. Med tanke p? detta var jag glad att se ett inl?gg komma ?ver min bloggroll av idrottsgitarrist Ian Griffiths.