Udover Mix Master trail runner var Merrell s? venlig at ogs? sende mig et par Mix Master Mid vandt?t multisport sko (se billedet ovenfor; afsl?ring - skoen var en mediepr?ve, som gratis blev leveret af Merrell). Mix Master Mid multisport tager Mix Master 2 s?len og rummelig sidst og tilf?jer en vandt?t, mid-ankel ?vre. Resultatet er dybest set en lys vandre st?vle, som jeg allerede er vokset til at elske. Jeg har ikke g?et nogen lange vandreture i dem endnu, men jeg brugte et godt antal timer bushwhacking gennem skoven p? jagt efter min tabte beagle for nogle uger siden, og skoene var store. Jeg kunne helt neddykke min fod i vandl?b, uden at nogen vand l?kker igennem, og de Adidas Tubular Femme holdt mine f?dder hyggelige og t?rre. Det har v?ret lang tid siden jeg har Nike Internationalist Dames b?ret en vandrest?vler siden paret Garmont st?vler, jeg har revet ud over huden over min achilles sidste gang jeg slog dem, og jeg har fundet minimale trailesko til at v?re fint for lavintensitetsvandring, som jeg g?r i disse dage (men oftere end ikke jeg har et 30 pund barn p? min ryg, n?r Jeg vandrer). Imidlertid er der visse tider, at en vandt?t sko med en h?j ankelmanchet er praktisk, og jeg forventer, at de vil se stor brug denne vinter, n?r sneen begynder at falde (en stor ulempe ved ultraminimale sko om vinteren er manglen af en tyk s?l g?r det sv?rt at g? gennem slyngepulver uden at f? dine f?dder eller i det mindste dine buksepot dyppet). Nu har jeg aldrig pr?vet at l?be i Mix  Master Mid (undtagen at jagte min hund) Jeg er ikke sikker p?, om jeg Adidas Campus Womens gerne vil have de potentielle begr?nsninger, der skyldes en lang ankelhalsstop Nike Air Max 90 Mujer Rosa p? lang sigt. Jeg k?rte rundt p? Merrell hjemmesiden den anden dag og bem?rkede, at Merrell nu har tilf?jet en vandt?t version af Merrell Mix Master 2. Det ser ud til at dele samme s?l og sidste af Mix Master 2 og Mid og har en low- top version af Mix Master Mid vandt?t ?vre. Jeg har kun nogensinde ejet en anden virkelig vandt?t l?besko, La Sportiva Wildcat GTX. For de fleste forhold, selv let sne, har jeg fundet en simpel ikke-vandt?t trailesko til at v?re fint, men Wildcats er de sko, jeg har brugt, n?r tingene er virkelig grimme (t?nk koldt, st?ende vand og slush). Men de har en traditionel h?l-t? dr?be og passer lidt smalle, s? de g?r det ikke ud undtagen i de sj?ldne tilf?lde, Nike Air Force 1 Womens n?r det absolut er n?dvendigt. Mix Master 2 vandt?t ville v?re et godt www.saltylemon.nl alternativ med en tyndere s?l og kun en 4 mm dr?be fra h?l til t?. En r?kke Adidas ZX 700 Womens mennesker har bedt mig de sidste par uger om anbefalinger til en vandt?t vinterl?bersko, og jeg m? sige, at Merrell Mix Master 2 vandt?t ville v?re mit bedste valg, hvor jeg s?gte at k?be en mig selv (for nu , Vil jeg nok bare give Mids et fors?g p? de sj?ldne lejligheder, n?r jeg f?ler behovet for en vandt?t sko). Ikke s? meget en l?besko, men den nyligt udgivne Vivobarefoot Synth Hiker er en god vintervandringstaske (vi havde en f?rste rigtig sne 2 uger siden, s? jeg havde masser af muligheder for at teste). Jeg har ogs? et lille barn p? min ryg. Jeg havde ogs? MMM2wpfT p? min liste, men kasserede den til sin 4mm drop. Jeg blev s? vant til min nul fald Trailroc 235 og Bare Access, Adidas EQT Support ADV Womens at jeg ikke kan holde en dr?be l?ngere. 4mm lyder ikke meget, men jeg bor Nike Air Max 90 Dames Bloemen i bjergene og g? / l?ber ned ad bakke er helt anderledes med kun et par mm fald.