For lidt over et ?r siden Nike Air Odyssey Womensskrev jeg et indl?g p? det noget komplicerede forhold mellem l?besko midsoles, jordoverflader, muskel tuning og lemstivhed (l?s stivhedspostet her for muskel tuning-lemmer). Som f?lge af min erfaring med sko, den forskning, jeg gjorde mens jeg skrev min bog og samtaler med gangeksperter, er jeg kommet til at tro p?, at hvis vi havde en enkel m?de at matche sko til l?bere for at optimere muskel tuning og lemmer stivhed for en person p? overfladen, de planl?gger at l?be p?, ville vi v?re t?t p? den hellige graal af skomontering protokoller.S? hvad har dette at g?re med en sko review? N? er den nye Balance MR1600 racing flad en Nike Air Zoom Pegasus 34 Womens sko, der scorer point for mig i n?sten alle kategorier, men det mangler at visse ting, der ville f? det til at stige over resten i en niche fyldt med nogle rigtig fantastiske fodt?j. For nogle m?neder siden Nike Air Max Command Womens jeg revideret New Balance RC5000, som er NB's ultralette racing flad. Det er en solid sko, men jeg var lidt bekymret over den smalle pasform gennem midterfoden og tendensen for mine ankler til at vippe indad, n?r de stod i skoen som f?lge heraf. Holdbarheden var ogs? en bekymring. RC1600 er som en beefier bror til RC5000 (som vejer 3,5oz) og forbedrer den p? en r?kke m?der. Selvom passformen er ens i de to sko, g?r den tykkere s?lbundth?jde p? RC1600 (21mm h?l: 14mm forfod) det lidt mere stabil under midfoten - f?lelsen af ??at rulle ind er ikke s? udtalt. Sammen med den tykkere stak kommer en h?jere dr?be - 6 mm med inders?len ud og Nike Roshe Run Dames 8 mm med den medf?lgende inders?l. Som jeg typisk g?r, byttede jeg ind inders?len til et af mine Skechers mesterv?rker - en knap 2 mm tykk inders?l med ensartet bredde i b?de h?l og forfod. 6mm-dr?bet kan v?re for meget for nogle, men det f?les fint for mig. Midsolen til RC1600 er ret stiv, m?ske bare lidt mindre end RC5000, og det er en god ting i en sko bygget til hastighed. N?r jeg k?rer hurtigt, finder jeg, at en stivere sko giver lidt mere pop, og det er derfor, at adidas Hagio forbliver min foretrukne lejlighed til hurtighedsarbejde og 5K racing (netop et par adidas Takumi Sen, som kan vise sig at v?re endnu bedre i denne henseende). Yders?len p? RC1Nike Air Pegasus 89 Dames 600 er et stort plus. I mods?tning til nogle andre racerflader, der v?lger sm? gummi nubs limet til s?len, har RC1600 fulde gummib?lg, der d?kker prim?re slidomr?der p? lateralh?len Nike Air Force 1 Damesog midtfoden og over hele bredden af ??forfoden. Nubs er til stede, men kun p? spidsen af ??forfoden og forsiden af ??buen. Jeg har personligt ikke haft problemer med gummistubber, der falder udenfor, men har h?rt fra folk, der har oplevet dette i andre sko - jeg kan simpelthen ikke f? nok miles p? et par lejligheder for at opleve problemet. I betragtning af yders?lskonfigurationen forventer jeg, at RC1600s eneste holdbarhed skal v?re meget god i forhold til andre racerlejligheder. Den ?vre del af RC1600 er virkelig rigtig god. Det er en flot sko, og meget behagelig, selv p? en sokl?s fod. Den ankel krave er bl?d og ikke graver ind, og stoffet som den ?vre Nike Air Presto Homme er sammensat af er ogs? bl?d - ingen hot spots for mig i denne sko. Den ?verste forekommer meget godt konstrueret, og jeg forventer, at det vil v?re langt mere holdbart end RC5000's.Adidas ZX 850 Dames