Jeg troede aldrig, jeg ville sige det, men jeg gik til en yogaklasse i dag. En ?gte yogaklasse med m?tter og musik og mantra chanting og sved og alt hvad du ville forestille dig ville komme sammen med at lave yoga i et studie. Du ser, min kone Adidas Falcon Mens Erin er en yoga instrukt?r og har v?ret en yogini i s? l?nge som Jeg har v?ret en seri?s l?ber. Hun l?ber ogs?, men indtil i dag har jeg aldrig v?ret i en yogaklasse med hende. For at v?re ?rlig, selvom hun brugte mig som marsvin til at pr?ve nogle af sine klasseplaner, havde jeg virkelig ingen anelse om, hvad det var, hun gjorde, Nike Air Max 2017 Femme da hun forlod huset for at g? i en klasse. Det var altid en sort boks til mig - hun ville forlade huset, jeg ville se b?rnene, og hun ville vende tilbage et par timer senere lidt roligere og meget sv?rere end www.aromery.co.uk da hun forlod. Kig lang tid siden lavede vi en lille aftale. Hun er en fremragende forfatter, og jeg havde l?nge opfordret hende til at starte sin egen blog. Hun har meget viden at dele om en r?kke emner, men hun er ogs? meget mere privat end jeg og har modst?et min opmuntring. Hun er ikke s? behagelig Nike Air VaporMax Hombre at s?tte sig derude som jeg er. Men hun fortalte mig, at hun ville g?re det, hvis jeg gik i en yogaklasse med hende. Synes simpelt nok - hun begyndte at skrive (hun er her, selvom hun skriver langt f?rre end jeg og mest for sig selv), men et ?r gik forbi, og jeg havde stadig ikke levet op til min ende af k?bet. Hvorfor er Adidas Superstar Womens det det Jeg kunne ikke f? mig til at g? i en klasse med hende? En stor grund var planl?gning - n?r hun g?r til yoga ser jeg b?rnene, og vi har aldrig gjort det for at f? en babysitter, s? vi kan g? sammen. Den Adidas Superstar Hombre anden store grund er ?rligt mig - Jeg forestiller yoga som en meget Nike Air Vapormax Womens ?ndelig praksis, og jeg er ikke generelt den ?ndelige type. Desuden er tanken om at forstyrre min ufleksible krop i de forskellige stillinger, Erin kan vise med lethed, snarere skr?mmende for at sige mildt (is?r foran andre erfarne praktiserende!). Jeg vil indr?mme, at jeg var flov over for at pr?ve selv. Vel, mine for?ldre var i byen i weekenden for min s?ns f?dselsdagsfest og p? en eller anden m?de i svaghed forlod jeg d?ren for muligheden for at jeg kunne g? til s?ndag morgen klasse med hende Dette er hendes yndlingsklasse i ugen, fordi det l?res af Nike Air Max TN Donne studiet ejeren, de chanting p? forh?nd, og klassen er altid godt til stede. Jeg passerede p? chanting sessionen (baby trin ...) og m?dte hende i studiet lige f?r klassen startede. Hun f?rte mig ind i praktikrummet - et beroligende, lyst rum med bambus gulvbr?dder og lyse gr?nne v?gge - og Nike Air Max Axis Damen vi satte op vores m?tter. H?jre d?dcenter foran l?reren. Foran n?sten 30 andre praktikere - rummet var fyldt til kapacitet med folk, der s? ud som om de virkelig vidste, hvad de gjorde. Jeg blev skr?mt for at sige mildt!
Heldigvis er Erin meget god til hvad hun g?r, og jeg kunne holde ?je med hende, da vi gik gennem klassen - jeg form?ede ikke at g? for tabt. At hun har l?rt mig lidt hjemme hjalp, og at v?re en Taekwondo-ud?ver, hjalp mig selv med noget af balancen og udgjorde hold. Men jeg er ikke fleksibel, og det blev meget klart. Jeg overlevede, Nike Air Max 95 Damen jeg fik en god tr?ning, og jeg n?d det virkelig.