Ik heb maar één absolute regel voor wat er op mijn benen staat. Het verschil  tussen de hiel en de voorvoet mag niet groter zijn dan 5 mm. Mijn goede plek voor een hardloopschoen voor lange afstand is een lichtgewicht bovenwerk gecombineerd met genoeg demping om uren achter elkaar te kunnen rennen. Ik heb mijn lijst gesorteerd op basis van het aantal mijlen dat ik dit jaar op dat model heb gezet. Vanaf dit schrijven heb ik 3048 mijl gerund. Meer dan 1500 van die kilometers werden uitgevoerd in deze Nike Air Max 90 Womens Black 5 schoenen. Daarmee geef ik je mijn top 5, in aflopende volgorde. Altra heeft ook een opgestelde schoen genaamd de Torin (geen foto's), die is ontworpen om te concurreren met Hoka One One. Ten derde, in wat een wedstrijd blijkt te zijn van soorten tussen New Balance, Asics en Mizuno, de 5e iteratie van de Mizuno Universe is de lichtste hardloopschoen op de markt met slechts 2,8 oz (niet zeker welke Nike Air Max Penny Womens maat) Ik werd onlangs ge?nterviewd door Runner's World voor een artikel over vorm en verwondingen, en in een e-mailuitwisseling met een redacteur bij het tijdschrift ontving ik een link naar de volgende video. De video is van Hydroworx en toont enkele beelden van Mo Farah en Galen Rupp op loopbanden op het Nike-complex. Mooie glimp van hun ontspannen vorm, en zorgt ervoor dat ik me beter voel Nike Dunk Sky High Femme dat ik net als Rupp een 'line runner' ben! Ik Adidas ZX Flux Womens denk echt dat dit geloof geeft aan het idee dat voor topsporters het niet zozeer  de schoenen zijn, maar de vorm aanneemt dat is echt belangrijk. Ik herinner me dat ik een paar foto's zag van Kenianen die in de meest omvangrijke trainers denkbaar waren, en dat doet er niet toe - ze zijn nog steeds voetzoekers op de middelste en op de voorvoet en raken nauwelijks de grond wanneer ze hun voeten planten. Ik kwam net de Nike-commercial van Bernard Lagat uit 2006 tegen en het lijkt erop dat hij in een paar moonboots loopt - schoenen die minimalisten doen huiveren. Toch blijft zijn vorm natuurlijk perfect. Ik wed dat het hetzelfde is met Farah en Rupp - ze zouden echt overal in kunnen rennen. Ik weet dat dit geen nieuw idee is, maar schoenen Nike Air Max 97 Womens zijn alleen van belang voor niet-leden. Ik zou ge?nteresseerd zijn om meer te horen over hardlopers op de waterloopmolens. Ik heb het geluk dat ik een Hudson Aqua Gaiter op mijn sportschool in Dallas heb. Ze zijn geweldig Nike Air Max 2016 Donne voor blessure herstel. Neemt de impact weg. U kunt ook inzicht krijgen in balans en voetplaatsing die veel gemakkelijker te waarnemen is met lager tempo en drijfvermogen. Ik heb dit weekend een marathon en het meeste van mijn hardlopen is gedaan op de waterloopband; we zullen zien hoe dat uitpakt met minder dan 50 mijl op de weg in de afgelopen 5 weken (en veel cross-training). Ik vraag me soms af of atleten op dit niveau vanwege puur fysiek talent zo gemakkelijk een bijna perfecte vorm bereiken dat ze zie geen Nike Air Max 270 Dames echte reden om hun loopschoenen te veranderen. Er zijn zeker enkele elites die de manier waarop de run en de rennen zijn veranderd, maar veel van de beste lopers die ik ken, landen van nature op de grond, in wezen alles met weinig of geen instructies. Ik heb het moeilijk om de hiel van Galen op elk punt in zijn loopbaan te zien opvallen. Kent iemand in de loop van de tijd statistieken over vormverandering in elites? Ze Nike Air Max 2017 Femme veranderen natuurlijk kleine dingen in de loop van de tijd, maar ik heb het over belangrijke vormveranderingen zoals een voetstaking.