En bidragyder p? Runblogger Forum har netop sendt et link til specsiden for en opdatering til New Nike Air Max 90 Femme Balance MT110 traileskoen p? Running Warehouse. I betragtning af de stejle rabatter, jeg har set sidst p? den oprindelige MT110 (til salg for under $ 50 kl. 6PM.com), formodede jeg mig, at en slags efterf?lger var p? vej, og mit h?b var, at New Balance ville l?se, hvad der var for mig en fatal fejl i den f?rste version. (Bem?rk - da jeg oprindeligt bogf?rte dette, henviste jeg til skoen, da MT110v2 - pr. David Henry's kommentar nedenfor ser ud til at dette er en mindre opdatering til MT110 og ikke en v2). Den originale MT110 havde alle muligheden for en n?sten perfekt hybrid trailesko - rummelig forfod, letv?gts, lav ridning og velegnet til b?de p? og uden vej. Men Nike Air Max 95 Femmejeg havde problemer med dem n?sten ?jeblikkeligt p? grund af en opbygning af lateral yders?l under forfoden, der fik mine f?dder til at vippe indad, bare st?ende Nike Air Max TN Donne i skoene. Efter en 10 mile trail l?ber i 110'erne udviklede jeg ?mhed i min bageste tibials?nde (tibialis posterior muskel er ansvarlig for at st?tte buen og modst? den indadg?ende rulle af munden efter kontakt). Dette var en smerte, jeg ikke havde oplevet f?r, og jeg er overbevist om, at skoen for?rsagede problemet. Jeg lagde skoene, smerten gik v?k, og jeg har ikke k?rt i dem siden. Et andet problem jeg har set rapporteret er, at den ?verste af MT110 havde en tendens til at rive, hvis det blev fanget p? noget langs sporet, s? holdbarhed var ogs? en bekymring. Ved sammenligning af mine originale 110'er til opdateringsbillederne ser det ud til at v?re den samme sko med en www.lavolailles.fr kosmetisk opdatering til den ?verste (specs er de samme - 7,7 oz, 18 mm h?lh?jde, 14 mm forfod h?jde). Jeg kan ikke skelne mellem strukturelle forskelle fra Nike Air Presto Womens billederne, men det er sandsynligvis ikke muligt at sk?re de laterale forefoot lugs ned i billederne. Se et kig p? dig selv p? sammenligningsbillederne nedenfor - hvis du har et indblik i andre strukturelle opdateringer i den nye MT110, v?r venlig at give en kommentar! For nogle uger siden var min kone og jeg i vores lokale mad co-op, og hun vendte sig til mig og pegede p? en kvinde foran os i k?en. I en lav stemme hviskede hun: "Hvad er de sko, hun har p??" Nu skal du vide, at vi i vores ?gteskab er skoskoenseren og min kollektion af fodt?js dv?rge hendes. Som s?dan er et sp?rgsm?l som dette us?dvanligt fra hende, og jeg blev overrasket. Jeg kunne straks identificere skoene som Nike Dunk Sky High Womens Altra Intuition 1.5's (kvindernes tilsvarende til Instinct 1.5), og hendes svar var noget i tr?d med "Jeg kan virkelig godt lide dem, kan du f? mig et Nike Air Max Zero Femme par?" Jeg beh?ver ikke at sp?rge mig to gange for at k?be et par sko ?? Efter at have modtaget skoene og afsluttede sin f?rste runde, gik hun ind i d?ren og sagde "Jeg tror Nike Air Max Classic BW Donne jeg ' Jeg er forelsket. "I betragtning af at de fleste andre sko, jeg har k?bt hende, har skadet hende p? en eller anden m?de (ikke godt for min trov?rdighed i ?jnene ...), er det h?jt ros! Hvorfor starte en anmeldelse med denne historie? N?, prim?rt fordi det demonstrerer den prim?re forskel mellem det oprindelige Altra Instinct / Intuition og deres version 1.5 sequels. Den oprindelige intuition ville aldrig have fanget min kones ?je, og jeg f?lte ligeledes om det oprindelige instinkt. Funktionelt var Instinkt en meget solid sko, men den manglede i den ?stetiske afdeling. Jeg talte faktisk med Brian Beckstead (en af ??grundl?ggerne af Altra) om dette p? Ragnar Florida Keys sidste ?r. Han fortalte dybest set mig om, at det oprindelige instinkt var designet af ham og hans medstiftere, men da firmaet fik ?konomisk st?tte kunne de ans?Nike Air Presto Womens tte professionelle designere for at g?re en bedre sko. Mission fuldf?rt.