I morgen ?bnet jeg min email for at finde en advarsel om, at den nyeste udgave af SGB Weekly Magazine var kommet ud, og at det ville v?re Nike Air Max 97 Donnemed nogle f? artikler af Thomas Ryan om trends i det l?bende marked som hentet fra interviews og diskussioner p? The Running Event. Running Event er det store ?rlige messearrangement for specialmarkedet og deltager i m?rker, der viser deres nyeste produkttilbud, og detailhandlerne fors?ger at finde ud af, hvad der bliver varmt i det kommende ?r. Baseret p? artiklene var fremtiden for minimalisme et varmt emne p? showet, og jeg troede, at jeg ville tilf?je nogle af mine egne kommentarer til ting, der var skrevet i bladet.Asics 'Simon Bartold om Minimalisme og Running Injurie Den f?rste artikel i Sp?rgsm?let var et interview med Simon Bartold, en Nike Epic React Flyknit Donne international forskningskonsulent for Asics. Simon og jeg har haft vores uenigheder i fortiden, men jeg tror ogs?, at vi er tilb?jelige til at blive enige om mange sp?rgsm?l vedr?rende Nike Roshe Run Femme etiologi og styring af k?rende skader. Hans interview er interessant, og der er ting, jeg er enig i, og ting jeg ikke g?r. "Jeg synes faktisk, det er d?dt. Jeg tror, ??at den store stemning omkring minimalisme og barfodet, som den eksisterede for 18Nike Air Huarache Womens m?neder siden, har k?rt sin kurs. Vi begynder at se mange detailhandlere sige: 'Vi kan virkelig ikke s?lge det. Varebeholdninger er stablet op. Og vi kan ikke finde noget for at retf?rdigg?re det videnskabeligt. "S? det vil g? tilbage til hvor det var - hvad vi kaldte racerflader for 10 ?r siden. HVILKE MINIMALISK PRODUKT TALER DU OM? For det meste nul-drop fodt?j og hele taler om det som en hoved l?besko for hovedparten af ??mennesker. Det er historien, vi har Nike Air Force 1 Womens f?et at vide. Vi har f?et at vide, at hvis du g?r til en nul-drop l?besko, vil din gang ?ndres, og du vil k?re naturligt som en hule Nike Dunk Sky High Womens mand. Men jeg tror, ??at konceptet har en fatalt fejl, og jeg tror, ??at folk har set igennem det. Det er taget 3 eller 4 ?r, men jeg tror, ??at begrebet er d?d i vandet. "Jeg er begge enige og uenige med, hvad Simon siger her. Salget p? Nike Air Presto Hombre barefoot-stilens ende af det minimalistiske spektrum er faktisk dr?bt (is?r t?sko som Vibram Fivefingers, selvom de beholder en meget lidenskabelig niche efterf?lgende), og som med en hvilken som helst varm trend g?r ting p? plads efter en f?rste udbrud af popularitet (og man skal v?re forsigtig med ikke at ligestille minimalisme med ekstreme barfodestil og t?sko). Hvis han kun taler om tanken om, at nulfald eller barfodestil er bedst for alle mennesker at v?re d?de, er jeg enig med ham, men jeg tror kun, at et lille (omend vokal) mindretal af mennesker nogensinde har givet udtryk for denne tro. Nike Air Presto Femme Bek?mpelse af Bartolds kommentar om minimalisme g?r tilbage til racerflodene for 10 ?r siden, dette er et tr?t argument, som jeg ofte h?rer, og at jeg er uenig med helt. De fleste s?kaldte minimale sko derude i dag er meget forskellige end Nike Air Max 270 Womens racerlejligheder. Lejlighederne har tendens til at v?re stive, stramme og ofre holdbarhed for v?gt (og ironisk nok er de n?sten aldrig flade) - disse er aspekter, der er specielt designet til at underst?tte k?rer hurtigt, og Asics g?r nogle meget gode lejligheder baseret p? det jeg har h?rt fra andre l?bere. I mods?tning hertil kommer minimalistiske spektrumsko i en lang r?kke v?gte (sammenlignet med n?sten 10oz Altra Instinct til sub 5oz New Balance MT00), der har variable m?ngder af polstring (Saucony Kinvara vs Inov-8 Bare-X 180), har tendens til at V?r meget fleksibel og har typisk en bred Balenciaga Triple S Femme forfod. Lad os venligst droppe "minimalistiske sko er bare genudviklede racing flats" line of argument.