Ik heb veel goede dingen over de Salomon Nike Air Max 2017 Womens Sense gehoord, maar heb ook gehoord dat het niet duurzaam genoeg is om het hoge prijskaartje te rechtvaardigen. De Sense Mantra www.matthieugranier.fr is een iets stoere schoen met wat lijkt op een duurzamere buitenzool (gewicht = 9,6 oz in maat 9; stapelhoogte = 21 mm hak, 15 mm voorvoet). Het belangrijkste is dat het prijskaartje veel minder is dan het Sense op MSRP $ 120.Nike Roshe Run Femme  De Sense Ultra ziet eruit alsof hij tussen de Sense en de Sense Mantra schuift. Nog steeds een daling van 4 mm en slechts iets zwaarder, de belangrijkste verschillen in de Ultra zijn een stevigere EVA-tussenzool, een meer beschermende, volledig dekkende buitenzool die duurzamer moet zijn, en een langere rotsplaat die verder naar de middenvoet uitstrekt. van de schoenen op deze lijst, dit is degene die ik het meest verheug om te proberen. De schoenen van Saucony lijken echt goed te werken Nike Air Odyssey Womens voor mij, en de Kinvara en Grid Type A5 behoren tot mijn favoriete hardloopschoenen aller tijden (beide worden ook Nike Air Max 2017 Womens dit jaar bijgewerkt). De Virrata lijkt mij een neef met een valpartij voor de Kinvara, wat fantastisch klinkt. Met een gewicht van 6,7 oz en een stapelhoogte van 17 mm is de Virrata een beetje meer schoen dan de Hattori, maar een www.aromery.co.uk beetje minder schoen dan de Kinvara. Ik hoop dat het het zachte gevoel van de Kinvara heeft dat ik leuk vind voor lange afstanden. Vivobarefoot werkt de Evo bij, wat een van de originele ultraminimalschoenen was. Het wordt de Evo Lite, die www.neonray.co.uk hopelijk het flex-probleem van de voorvoet zal repareren, waarvan velen hebben gerapporteerd met eerdere iteraties van de Evo (blijkbaar kan het schuren op de top van de tenen veroorzaken). De Evo One heeft een buitenzool van 3 mm en ziet eruit als een stevige schoen - ik ben niet gek op de esthetiek van de hardloopschoen van Vivobarefoot, maar de One ziet er behoorlijk Nike Air Max TN Donne fatsoenlijk uit. De Evo Stealth is een iets meer gestructureerde versie van de One en deelt dezelfde nieuwe buitenzool. Dat is het voor een eerste revisie. Er komen andere schoenen uit die ik heb gezien of gedragen en waar ik nog niet in detail over kan praten, maar er zijn genoeg in deze lijst om ons enthousiast te maken over hardlopen voor de komende zes maanden. Als er iets is dat ik heb gemist, kunt u hieronder bellen, en als u een van deze hebt bekeken, kunt u Nike Air Huarache Hombregerust een link achterlaten in de opmerkingen! Ik verwacht de komende paar maanden wat nieuwe trail- en raceschoenen, dus het is goed om te zien dat ik veel geweldige opties heb om naar te zoeken. Heb je iets gezien dat met Gore-Tex of een ander waterdicht membraan komt? Ik woon in Minnesota, dus heb liever wat weerbestendige trailschoenen om de voeten droog te Nike Air Odyssey Hombre houden en houd wat warmte in mijn voeten als ik in de winters hier in temperaturen onder het vriespunt loop. Het algemene ontwerp / uiterlijk is aanzienlijk beter geworden. Bijna al deze schoenen hierboven hebben zo'n uiterlijk (de 3 Mizuno's zijn niet helemaal goed voor mij). De minimalistische schoenkeuzes zijn aanzienlijk verbeterd in niet alleen functies, maar ook in uiterlijk van slechts 1-2 jaar geleden, toen je er maar een paar had,