Som svar spurgte jeg hende, hvad hun havde k?rt i indtil dette punkt. Kigger p? hendes f?dder formodede jeg, at jeg vidste svaret - hun havde Nike Frees (som omkring 75% eller flere af Nike Roshe Run Femme mine kvindelige Nike Air Max 95 Femme studerende). Hun havde faktisk k?rt i Frees, men var bekymret for, at de ikke var en "l?besko." Hun k?bte dem mere til afslappede form?l og til tr?ningsstudier (hun sagde, at hun ejede som 7 par frees!). Jeg spurgte hende, om l?bet var g?et godt, hvis hun havde lidt smerter. Hun sagde alt havde g?et godt, ingen problemer overhovedet. Mit r?d til hende var ganske simpelt. Jeg fortalte hende at holde fast ved Frees, da der ikke er nogen grund til at du ikke kan l?be i dem, og i betragtning af antallet af par, hun ejede, mistede jeg, at hun var temmelig godt tilpasset til at v?re i dem. Jeg fortalte hende, at jeg har k?rt mange miles i Nike Frees uden problemer. Jeg fortalte hende, at hvis hun k?rer uden smerte, er der absolut ingen grund til, at hun har brug for et specielt par butikshandsker "l?bende" sko. Jeg fortalte hende, Nike Air Max 90 Femme Rose at g? er en helt anden gang end at k?re, og at hvis det var hvordan butikken vurderede skobehov, havde hun ret til at g? ud af d?ren. Jeg fortalte hende, at der ikke er nogen videnskabelig st?tte til en stor del af skoforretningsprocessen, der forekommer i mange l?bende butikker (hver gang jeg skriver dette fort?ller nogen mig, at butikkerne har g?et videre fra disse metoder - det er klart ikke tilf?ldet). Jeg Nike Air Huarache Womens fortalte hende at lytte til sin krop, og hvis hun begyndte at udvikle nogen smerte, skulle hun komme til at tale med mig og p? det tidspunkt kunne vi vurdere, om en anden sko kunne hj?lpe. Det er den slags ting, der motiverer mig til at skrive denne blog , at undervise og at g?re, hvad jeg g?r. Jeg vil have folk til at nyde at k?re, at v?re aktive, at v?re sunde og ikke have smerte. Jeg vil have folk til at finde sko, der www.ronbell.co.uk arbejder, ikke foreskrevet sko, der er tunge og ubehagelige, baseret p? for?ldede og afl?bne passende protokoller, der prim?rt tjener som et middel til at g?re salget nemmere. Jeg er stolt af denne elev for at g? ud af d?ren til butikken, og jeg er stolt over, at hun kunne m?rke, at hun blev styret i en retning, der ikke var rigtig for hende. Jeg tror, ??at min st?rste frustration fra hele oplevelsen er at jeg stadig Nike Air Max 97 Womens har en opfattelse af, at l?b indeb?rer et behov for en bestemt slags sko. Min holdning er, at den eneste sko, du har brug for, er den, der giver dig mulighed for at nyde oplevelsen uden smerte. Det er det eneste der virkelig betyder noget. Jeg er ligeglad med, om det er en traditionel 12oz sko eller en 4oz flad, n?glen er, at den virker til din krop. Jeg er ogs? frustreret over, at nogle butikker forts?tter med at Nike Air Max 90 Womens Pink anvende praksis, der ikke har nogen retf?rdighed. Statisk bueh?jde, se en l?ber g? p? tv?rs af butikken uden selv at fors?ge at se p?, hvordan de l?ber osv. En masse uddannelse skal stadig g?res. Og derfor forts?tter jeg med at skrive.