P? dagen tog jag Virratas ut f?r en f?rsta lopp, det var Nike Air Presto Herren ganska kallt. Minus 4 grader Celsius, Nike Air Max 90 Mujer j?mf?rt med min sista k?rning i K3 d?r den var plus 4 grader Celsius (39 vs 25 F). S? f?r de f?rsta milen fick mina kalla fingrar mest uppm?rksamhet, men jag lyckades f? ett bra f?rsta intryck av Virratas. Jag sprang i dem i 8 miles.They k?r mycket l?tt och l?tt. Jag k?nner inte att jag m?ste anpassa mig mycket till dem. De k?nns faktiskt lite som en uppdatering av min K3. Efter n?gra miles k?nde Nike Air Huarache Donne jag en irriterande ?s under bollen p? min h?gra fot. Detta p?minde mig om n?gra k?rningar i min Hattoris. Bara p? min h?gra fot. Lyckligtvis gick k?nslan bort efter n?gra miles. Jag ?r inte s?ker p? vad det ?r. Jag har ocks? k?nt det h?r nyligen i Kinvara 3, och det kan bero p? den kalla temperaturen som p?verkar hur sulan k?nns. I en efterf?ljande k?rning inomhus p? en l?pband, k?nde jag inte den h?r "?Nike Air VaporMax Womens sen" och kudden k?nde sig Nike Roshe Run Donne ganska mjuk. Mina t?r k?nner sig bekv?ma och de har gott om utrymme i Virrata. Skorna k?nns v?ldigt andningsbara, faktiskt lite kalla i b?rjan. Jag tror att dina f?tter blir regnare i Vittaras ?n i Kinvaras.
Det enda tycks tj?na mer buller ?n mina K3s tungor. Jag ?r inte s?ker p? om detta beror p? det enda materialet, eftersom det ?r noll droppe, eller kanske att sp?ren i sulan fungerar som en ljudl?da. Nike Air Odyssey Hombre De g?r mer ljud p? kullerstensgator ?n vad de g?r p? asfalten. Jag m?rkte ocks? att sp?ren i sulan plockade upp en liten sten p? varje fot. Mindre stenar ?n i min Nike Free 3.0 v1 / v3, men mer ?n i Kinvaras. Jag k?nde dem inte under k?rningen. N?r jag t?nker p? Inov-8 t?nker jag p? skor som ?r avsedda f?r ett ?ndam?l, och oftast ?r det meningen att k?ra p? robusta sp?r eller f?llor. Deras skor ?r vanligtvis ganska enkla i design, Nike Air Max 90 Uomo men ?r mycket effektiva p? jobbet. Tyv?rr betalar du ofta ocks? en premie f?r deras produkt. Jag har k?rt i ett antal Inov-8-skor de senaste ?ren, men jag har inte n?gra av deras mer luggy-sp?rskor. Det berodde delvis p? att jag hade h?rt att deras prestanda senast tenderar att springa lite smal och jag var orolig att passformen kanske inte rymmer min fot mycket bra (tack vare The Clymb Jag har nu Nike Cortez Femme ett par F-Lite 195-tal och passformen ?r bra). S?ledes n?r Inov-8 sl?ppte Trailroc-linjen p? deras anatomiska sista best?mde jag mig f?r att ta steget och k?pa ett par. Trailrocs kommer i tre smaker p? grundval av dina krav p? skydd och h?l-framfot. Per Running Warehouse, Trailroc 255 ?r en 6mm, 9,9oz sko droppe sko; Trailroc 245 ?r en 9,2 oz, 3 mm droppsko, och Trailroc 235 ?r en 8,3 oz, noll droppsko. Alla tre delar en liknande Nike Air Max 2016 Womensslitstark yta, men Trailroc 245 och 255 har en extra stenplatta f?r extra skydd. Jag debatterade l?nge och sv?rt om vilken sko som best?lldes och best?mde mig slutligen om 235 efter att ha l?st Ashwyn Greys j?mf?rande Trailroc-recension p? The Another Fn 'Runner-blogg. H?r ?r vad Ashwyn rapporterar som den st?rsta skillnaden mellan de tv? skorna