De har lagt till sp?r p? bergplattan i sulan f?r att ?ka flexibiliteten och g?ra sko mindre "slappy". ?vre ?r mindre strukturerad och tillverkad med s?ml?st material f?r en "mjuk, naturlig k?nsla p? foten". Jag fick n?gra hotspots n?r du k?r suddigt Nike Air Max 2015 Damen i den ursprungliga Nike Air Max Command Donne sp?rhandsken s? f?rhoppningsvis kommer detta att lindra det problemet. De tog bort tv? av OMNIFIT spetsf?rslutningarna f?r att efterlikna st?ngningssystemet i kvinnans tempohandske. De s?ger att detta borde g?ra det l?ttare Nike Air Max 2016 Womens att f? skon p? och av och m?jligg?ra b?ttre framkantspl?tt. De hade ocks? rapporter om att de nedre 2 st?ngningarna satte tryck p? toppen av foten i vissa l?pare och det bidrog till beslutet att g?ra denna f?r?ndring. Annan ?n ovanst?ende f?r?ndringar och n?gra kosmetiska uppdateringar ?r det i stort sett samma sko som m?nniskor har kom att ?lska. De gjorde en punkt att ber?tta f?r mig att de inte ?ndrade b?tkonturen eftersom de f?r mycket positiv feedback om hur det bidrar till handskens passform som skon ger. Jag har aldrig st?rts av bukkonturen i Merrell Barefoot-skor, men jag vet Nike Air Force 1 Womens att vissa m?nniskor Nike Internationalist Donne inte gillar det. Visas mer som det, men inte sedan det inte har ?ndrats. Under 2011 best?mde jag mig f?r att ta itu med sex hundra mils raser p? ett ?r. En av de st?rsta sp?nningsk?llorna som ledde fram till den f?rsta t?vlingen var Nike Air Max Classic BW Womensatt best?mma vilka skor som skulle ha p? sig. Jag hade nyligen uppt?ckt Altra, och hade blivit k?r i Altras instinkt. Efter att ha fullbordat de v?stra staterna 100 i instinkterna t?nkte jag p? att anv?nda Hokas f?r n?sta race, Vermont 100. Loppet var bara tre veckor efter WS och best?r av mestadels h?rda packade grusv?gar. Jag ville ha Hokas extra d?mpning, men var verkligen inte en fan av Hoka-?verdelarna och var orolig f?r att f? bl?sor. Vad jag ville var en Altra-sko med en Hoka-sula. Eftersom det inte fanns, byggde jag det. Det var inte l?tt - jag tog ett par Hoka Mafates (Nike Air Huarache Femme jag hatade den ?vre Nike Air Max 2015 Womens delen av den skon), separerade den ?vre fr?n s?len med en bands?g och limmade Hoka-sulan p? ett par instinkter. Jag kallade det "Altrahoka". Hittar mina hybridskoinducerade bl?sor lanserade vid mil 70
Tyv?rr blev jag inte helt perfekt och www.afivol.fr slutade att f? ganska kraftiga bl?sor under loppet (du kan l?sa min 2011 VT100 rapportsrapport h?r). Efter 70 miles ?ndrade jag tillbaka till ett par standard Altras och avslutade loppet i lite ?ver 20 timmar. Jag vet att Brian fr?n Altra s?g mitt inl?gg och bilderna p? min hybridbildning och blev f?rv?nad i november n?r Altra lade upp bilder av en ny h?gsta d?mpsko som heter Torinen. Nu ska jag inte s?ga att jag var katalysatorn f?r den skon, men det var trevligt att se att jag inte var den enda personen som ville ha en sko som var b?de platt och mycket polerad. S? snart Nike Air Max 95 Womens bilderna p? Altra Torin b?rjade dyka upp p? internet, det verkade som varje fr?ga relaterat till hur det j?mf?rde med Hokas. Enligt min mening g?r det inte. Och det ?r inte en d?lig sak. Hokas ?r l?ga droppar, h?gsta kuddar (dvs: squishy) l?parskor (och jag har k?rt m?nga miles i olika Hokas - jag rankade till och med Hoka Bondi Speed ??som min b?sta trailesko 2012). Torinen passar in i sin egen kategori, och det ?r en kategori som jag har v?ntat p? n?gon att fylla p? l?nge. Torinen ?r en noll droppe, v?lskotad l?psko med 28mm stapelh?jd. Och f?r mig ?r det ett heml?p!