De oude versie was een van de beste draineerschoenen die ik ooit heb gebruikt. Het lijkt erop dat het materiaal een beetje anders is in de nieuwe versie. Ik heb alleen op besneeuwde, ijzige paden gerend, dus ik heb niet de juiste kans gehad om ze echt te overrompelen. Nochtans, van het kleine beetje water dat ik heb Nike Dunk Sky High Mujer doorgelopen zijn ze Nike Air Huarache Hombregoed gedraineerd. Hopelijk zullen ze net zo goed zijn als de vorige versie. Nu, laten we praten over tractie. Het oude ontwerp werkte prima als je gewoon omhoog of omlaag ging. De tweede keer dat je een zijwaartse beweging moest doen, waren ze verschrikkelijk. Niet slecht, Nike Air Vapormax Mens verschrikkelijk! Als je naar het oude loopvlakpatroon kijkt, is het niet moeilijk om te zien waarom. Er zijn geen scherpe randen in die richting. Het nieuwe ontwerp bevat veel meer scherpe randen en meer contactpunten. Zoals ik al zei, ik heb alleen op besneeuwde, ijzige sneeuwscooterpaden gelopen, maar de tractie lijkt veel verbeterd. Mijn grootste zorg is dat het enige materiaal nog steeds hetzelfde type rubber lijkt te zijn. Ik heb gemerkt dat dit materiaal verschrikkelijk is op elke schoen waar Brooks het op heeft gebruikt, helemaal terug naar de Cascadia 4's.Adidas Superstar Hombre Het gebrek aan tractie is het meest merkbaar op harde, gladde oppervlakken zoals natte rotsen en gevallen boomstammen. Ik heb geen kans gehad om ze in die omstandigheden te testen, gezien het feit dat het hier in NH sneeuwvrij is en constant onder het vriespunt (iedereen Nike Air Max 97 Donne die de Grit 2's op natte oppervlakken heeft gebruikt, laat een reactie achter om ons te laten weten of de grip op nat wegdek is verbeterd). De Biomogo tussenzool is een absoluut genot om op te lopen. Met een hak van 4 mm voor de hiel / voorvoet kun je rennen met een mooie middenvoetvorm zonder enige interferentie. Wanneer je moe wordt (zoals na 70 mijl ofzo ...) en je vorm verslechtert, is hiel slaan geen probleem omdat het niveau van demping zo goed is. De Grit is net zo thuis met langere stukken stoep als het lopen van gnarly paden. Er zijn niet veel schoenen op de markt die goed zijn in beide. Ik be?indigde mijn oorspronkelijke beoordeling door te zeggen: "Als ik maar één paar schoenen kon hebben (God verhoede!), Zouden dit waarschijnlijk degenen zijn." Na verschillende runs in de nieuwe versie Ik merkte dat ik hetzelfde Adidas Superstar Mujer dacht. Dit is een geweldige doe-alles-schoen! Ik heb de Grit 1 en ik vind ze dodelijk. Dodelijk als in echt gevaarlijk. Ik hou van de pasvorm. Houd van het gewicht en de manier waarop ze snel leeglopen, maar het loopvlak is naar mijn mening een ramp. Het is prima op losse grind, maar als je iets glads en nat raakt, maak je dan klaar om te glijden zoals op schaatsen. Ik reed de natte en winderige kliffen van cornwall deze Xmas en het was hard werken. modder was geen probleem, maar als zoon terwijl je probeert over gevaarlijke rotsen te klauteren, verlies je alle tractie. Deze week kwam ik terug van een 52km lange uithoudingsrace, liep door de parkeerplaats en het regende. Ik draaide me een hoek om en knalde dat ik plat op mijn zij lag met een gekneusde heup en elleboog. Ik begrijp niet hoe brooks een trailschoen kunnen ontwerpen Nike Air Presto Mens die weinig tot geen loopvlak heeft en het lijkt tegen alle conventies in te gaan voor wat een trailschoen moet doen. Ik heb andere beoordelingen gelezen en velen wijzen op dezelfde serieuze en gevaarlijke IMO-fout. Ik heb ook gemerkt dat de Grit 2 in het begin een compleet ander loopvlakpatroon heeft dan de eerste. Ik ben het dan ook eens met veel van je opmerkingen over de goede veranderingen. Ik ben echter niet van mening dat de buitenzool een goede verandering is. Om het kort te houden, geloof ik niet dat een concave buitenzool een slim ontwerp is en ik heb niet het gevoel dat de enige buitenste vlakken tijdens de landing. Wat ik voelde was mijn enkel beurt op een dag en dan weer op een andere dag, samen met mijn knie. Ik liep sinds afgelopen zomer in de PG1. De PG2 is restrictiever en ik merkte dat de voorvoet zwaar en Nike Air Presto Hombre onhandig aanvoelde. Ook het middenvoetgevoel van het oude model is er niet bij het nieuwe model en ik had moeite om te meten waar de middenvoet is. Maar nogmaals, ik loop niet in Hokas om dezelfde reden dat ik deze schoenen niet leuk vind. Als je het leuk vindt om in stijve schoenen te rennen, ga ervoor, maar mijn voeten graven ze niet. In tegenstelling tot de opmerkingen hierboven over de scherpe randen, vond ik ze niet leuk en vond ik dat ze een belangrijke factor waren om twee keer aan mijn enkel te draaien.