Running Warehouse har lige skrevet et eksempel p? Mizuno Wave Evo Ferus traileskoen - de rapporterer, at Ferus'en ... har alle karakteristika for Evo-linjen: en nul drop platform med midfoot Wave teknologi, low toe for?ret og en bred forfod til toe splay. "Feel er tilsyneladende Nike Air Vapormax Mujer ligner Evo Levitas (jeg har endnu ikke pr?vet nogen af ??Evo linien selv). V?gten er 8 oz, og udgivelsesdatoen er juli 2012. Strukturelt minder denne sko om en del af New Balance MO80, som jeg godt kan lide! Det er dejligt at se, at Mizuno diversificerer sine lavere dr?beopgaver, og disse Nike Air Max 2017 Womens ligner en lovende Ud over kollektionen af ??polstret, nul drop trail sko nu p? markedet. Ja, tr?kkraften er bedre! Slutningen af ??anmeldelsen. Ok, alle sjove til side, jeg har gl?det mig til at teste den nye version af Brooks Pure Grit siden jeg s? billeder af det www.aromery.co.uk nye slidbanem?nster. Hvad der ikke umiddelbart var tydeligt, da jeg f?rst s? disse billeder var, at der blev lavet nogle f? andre ?ndringer, der ogs? er forbedringer. Jeg har modtaget et par PureGrit 2'er fra Brooks (ansvarsfraskrivelse, disse sko blev leveret gratis som gratis pr?ve) Nike Air Max 90 Hombre for tre uger siden, og har siden k?rt i dem 5 gange (72 miles) inklusive 2 lange sti k?rer p? 20 og 22 miles. Ved f?rste ?jekast ser skoene meget ud p? originalen med en slidbanem?nster?ndring. Ved n?rmere unders?gelse vil du bem?rke, at den ?vre konstruktion er ?ndret drastisk. Tungen er nu en "burrito" stil, hvilket betyder at materialet fra den ene side af skoen rent faktisk ombryder rundt om din fod og danner tungen. Jeg var ikke begejstret for dette (f?r jeg pr?vede det), fordi jeg aldrig har ?nsket dette design . Jeg finder altid, at det skaber Nike Dunk SB Low Donne et trykpunkt p? den side, hvor den slutter. Men jeg kan sige, at det virker meget godt p? denne sko. Tungen forbliver p? plads, skaber ikke nogen trykpunkter og synes at holde snavsen ude. Min st?rrelse 10,5 vejer 10.5oz.
?verst har nu en asymmetrisk blonder?bning, der skaber en meget behagelig www.lavolailles.fr pasform. Snefnugerne, der f?lger med skoen, er lette, tynde og perfekt dimensionerede. Nav Band er nu kun placeret p? den ene side af skoen og virker meget mere integreret end det gamle design. Helt ?rligt syntes det gamle design bare at komme i vejen for at sn?re skoen og syntes ikke at give nogen fordel. Denne nye version synes faktisk at ?ge snugness omkring foden. Selv med alle de nye ?ndringer vil tidligere brugere f?le sig hjemme straks at glide deres f?dder i denne version. Niveauet af pude- og t?boksev?relset er identisk. Den ubrugelige Nike Air VaporMax Damen (efter min mening) t? og h?l splittelser er der stadig. St?rrelsen er ogs? u?ndret (dvs. hvis du bruger 10 i den gamle version, bestil en 10 i denne version). Jeg f?lte, at niveauet for bueunderst?ttelse var mindre, men s? skred p? mine gamle og de f?ler sig identiske - m?ske er det min Nike Air Max 90 Femme kendsgerning, at mine gamle har 600 miles p? dem, m?ske noget at g?re med det. P? nogen m?de synes jeg at minde om, at bueunderst?ttelsen er mere invasiv, da jeg f?rst gennemgik version 1 af Grit. Hvis det er rigtigt, er det en velkommen ?ndring, men det kan bare v?re i Nike Air VaporMax Hombre mit hoved.