Donderdag was een bijzonder drukke dag. Ik stond vroeg op en ging naar de California Trail om het terrein te verkennen. Ik vertrok om 05:30 in de ochtend en rende de zonsopgang in met mijn koplamp. Uiteindelijk eindigde ik 12 mijl en begon een redelijk goed idee te krijgen van wat voor type pad ik zou gaan spelen. Na mijn run, daarna de hele dag klimmen en 's nachts bowlen, besloot ik mijn run naar zaterdag in plaats van vrijdag te Nike Epic React Flyknit Womens verplaatsen zoals gepland. Vrijdag gingen we rondhangen in het huis van Seth en reden' s ochtends met dirt bikes. Toen reden we door het park en werden klaargestoomd voor de volgende dag. We verlieten water op de Ryan-camping, die de 20 mijl punt is. Het is de eerste keer dat er vanaf het beginpunt toegangsweg is tot het pad. Het plan was dat Carl en Jer me daar zouden ontmoeten als voorzorgsmaatregel voor het geval er iets fout zou gaan en ik moest op borgtocht. Toen de zon onderging, zetten we ons kamp op de Black Rock Canyon-camping. Nadat Carl een stel foto's had genomen, rookten we wat goede sigaren en gingen toen naar bed. Uiteindelijk heb ik nauwelijks geslapen omdat het kouder was dan ik had verwacht, en onze campingburen waren het luide feestende type. De Nike Dunk Sky High Womens blaffende coyotes en het gehuil waren ook ongelooflijk luid. Ik dommelde Nike Air Max 2016 Donne in slaap en besefte dat ik geen idee had wat ik moest doen als ik een groepje op mijn vlucht tegenkwam. Ik gaf het op bij zonsopgang en ging op weg naar een ochtend van 42 graden. Ik deed mijn nieuwe Brooks Pure Grit 2's en een Ultraspire hydratatiepakket op, dat ik de avond ervoor helemaal had opgezet en richting het pad liep. In mijn rugzak had ik mijn camera, een Garmin GPS met de gedownloade route, 2 zakken Hammer Sustained Energy, 1 pakket Hammer Perpetuem, 4 Hammer gels, 2 pakketten Honey Stinger chews, 1 tube Perpetuem solids en 70oz water in de blaas. Ik droeg ook een handzame fles van 28 oz, die ik altijd het Perpetuem / Sustained Energy dronk. Toen ik de weg naar de ingang van het pad afliep, hoorde ik een andere gekke waanzinnige coyote janken Adidas NMD Womens en werd een beetje nerveus. Om 06:17 begon ik aan mijn run. Mijn handen Nike Air Max 90 Donne Rosa vraten in. Nog 60 km te gaan! In de weken voorafgaand aan de reis had ik kort naar het hoogteprofiel gekeken en niets opvallends gezien. Ik wist niet dat de eerste 6 mijl bergopwaarts waren ... in zacht zand ... en winderig ... .en koud ... maar het kon me echt niets schelen. Ik zat er diep over na te denken over het feit dat ik nog maar een paar weken geleden een vluchtige gedachte had gehad om bij mooier weer te kunnen rennen en nu was ik er juist op uit om het te doen. Het voelde bevrijdend. En mijn handen begonnen binnen een paar mijlen op te warmen, wat geweldig was voor mijn karakter.Uphill en Sandy. De eerste 6 mijl zag er zo uit toen ik naar boven klom. Binnen 2 mijl was ik al verloren. Gelukkig liep het pad waarop ik me omdraaide terug naar de CHRT. Nike Air Max 97 Donne Ik grinnikte bij mezelf en vroeg me af hoe lang mijn daadwerkelijke run zou zijn en in de hoop dat ik op de weg zou blijven. Een van de leuke dingen van het parcours is dat er elke mijl mijlmarkeringen zijn. Als je echt van de weg raakt, zou het je niet lang duren om het te realiseren. Ik liep de berg op, in de richting van de rijzende zon en probeerde mijn hartslag onder controle te houden.