Als ik echter een tweede liefde had moeten identificeren, zouden het Nike Air Max Classic BW Femme waarschijnlijk jassen zijn. Helaas is er echt niet zoveel te ontleden als het gaat om de meeste hardloopkleding. De meeste hebben niet echt invloed op je prestaties, en een slecht jasje of shirt zal je waarschijnlijk niet verwonden (hoewel een slecht paar korte broeken schade kan aanrichten ...). Als zodanig heb ik de neiging om de meeste aanbiedingen die ik krijg voor het beoordelen van hardloopkleding te weigeren. Een paar maanden geleden stuurde Merrell me een aantal schoenen die zijn gegroepeerd in een nieuwe verzameling die ze M-Connect noemen. De kern van de collectie is dat ze mensen de mogelijkheid bieden om contact te maken met het buitenleven in een uitrusting die het beste past bij hun persoonlijke voorkeuren. U wilt ultra-minimaal voor maximale verbinding? Probeer de Vapor Glove. Wil je iets steviger voor trailrunning? Probeer Nike Air Max 2016 Donnede Mix-master. Wil je een low-drop, lichte wandelaar? Probeer de Proterra. Naast schoeisel heeft Merrell kleding in de M-Connect-collectie opgenomen en ze stuurden me een paar jacks en een korte broek om uit te proberen. Een van de jacks die ze me hebben gestuurd, wordt de Torrent Shell genoemd, en ik ben er op een grote manier voor gevallen (onthulling: de jas werd gratis verstrekt als een voorbeeld). De Torrent Shell is in wezen de Vapor-handschoen voor hardlopen jassen. Het is een piekerig, nauwelijks een jasje dat een opmerkelijk werk doet van het blokkeren van de wind. Ik heb het op bijna al mijn recente runs gedragen, en ik heb het ook bijna de hele laatste week gebruikt op een ongebruikelijk leuke vakantie www.josielloyd.co.uk in Disney World. De Torrent Shell is geen jas die je warm zal houden dankzij isolatie. Het is niet iets dat je zou dragen Nike Air Max Classic BW Womens om met ijskoud weer door de stad te wandelen. Maar als het uw bedoeling is om buiten actief te zijn in winderig, koel weer, biedt het net voldoende bescherming tegen de elementen, en dat doet het op een zeer onopvallende manier. Dit jack is crazy-light - het voelt alsof het is gemaakt van papieren zakdoekje. Het pakt ook in de borstzak in een bal klein genoeg om te worden gedragen in de zak van een paar cargo shorts (deed dit een stelletje in Florida vorige week). Als ik me zorgen maak over de Torrent Shell zou het duurzaamheid zijn - Ik weet niet zeker hoe goed een jas van dit minimum het volhoudt. Tot nu toe gaat het goed, en voor een prijskaartje van bijna $ 90 hoop ik dat het een goed, lang leven zal leiden. www.ronbell.co.uk Ik begon begin 2009 Runblogger te schrijven als een complete internetbeginner. Ik had nog nooit Facebook of Twitter gebruikt, had nog nooit een blogartikel geschreven en om eerlijk te zijn kan ik me niet herinneren of ik ooit echt blogs heb gelezen. Snel 4 jaar vooruit en ik heb ~ 800 blogposts geschreven, en Ik besteed een groot deel van mijn vrije tijd aan het lezen van blogs, het deelnemen aan forums en het werken met vrienden op Twitter en Facebook. Via Runblogger heb ik een ongelofelijk aantal geweldige mensen van over de hele wereld ontmoet, en ik blijf me verbazen over hoezeer de beslissing om te beginnen met schrijven mijn leven heeft veranderd. Twee van de eerste mensen die ik op mijn zoektocht tegenkwam wereld Nike Air Max Command Donne waren Thomas Neuberger en Caleb Masland. We waren allemaal begin 2009 actief op de dailymile.com-website (niet Nike Epic React Flyknit Donne lang nadat deze was gelanceerd). De vriendenkring die we in die vroege dagen op dailymile hebben gemaakt, blijft een hechte groep en Caleb, Thomas en ik hebben allemaal de voordelen gezien van betrokkenheid bij het sociale web. Caleb heeft een succesvolle on-line coaching business ontwikkeld en Thomas beheert een snelgroeiende blog genaamd Believe in the Run. In het afgelopen jaar begonnen we met z'n drie?n te praten over het werken aan een gezamenlijk project. Ik kan me niet precies herinneren hoe het gesprek begon, maar we delen allemaal een passie voor hardlopen en het sociale web. We schrijven allemaal graag en we erkennen de kracht van wederzijdse ondersteuning en het delen van inhoud. We begonnen te praten over Nike Air Presto Womens manieren om deze interesses samen te voegen.