Het andere grote probleem - blaren! Tri-schoenen zijn meestal bedoeld om zonder schoenen gedragen te worden. Het is een tijdsspel en het aantrekken van sokken voegt tijd toe aan de overgang. Dit is de reden waarom de meeste elites geen sokken dragen. Ik nam de Nike Air Max Command Mujer Hombre 3-SUMs voor het eerst voor een eerste keer weg voor slechts één mijl en kreeg een blaar op de bovenkant van mijn voet. Dit had te maken kunnen hebben met de kwestie hierboven met de Yankz, maar ik weet het niet Nike Air Max 90 Mens zeker. Hoe dan ook, blaren zijn geen bueno. Ik heb dit verholpen door sokken aan te trekken. In geen enkele verbeelding zie ik mezelf races winnen in mijn carrière, dus ik geef er niet om om sokken aan te trekken tijdens de overgang. Maar als je elke nanoseconde van je transitie wilt scheren, is dit een overweging. Eindelijk de naam. Ik ben gewoon Adidas ZX 750 Mujer een beetje geschrokken dat een naam als die er doorheen kan komen. Misschien zit mijn hoofd voor eeuwig in de goot of zoiets. "Heb je schoenproblemen? Probeer een 3-SOM. "Hoe dan ook, ik denk gewoon dat er andere namen zijn om die referentie 3 te gebruiken dan dat.
Dus, als Nike Air Huarache Hombre je op de markt bent voor een fantastische tri-schoen, en je het niet erg vindt om sokken te dragen, is de 3-SUM de juiste keuze.Lees meer over Johns aanpak van het verkopen van schoenen, of koop een paar van hem, bezoek Take it on the Run (openbaarmaking: ik heb geen gelieerde relatie met John, ik help gewoon een vriend en Adidas Superstar Womens mede-schoenenjunkie!). Dit is een recensie door Brad Patterson. Brad is elektrotechnisch ingenieur en woont in Grand Rapids, Michigan. Zoals je zult zien, zijn zijn fotografie vaardigheden veel beter dan de mijne! - Pete, Runblogger.com
Voordat ik in januari 2011 begon te rennen, had ik nog nooit van Karhu gehoord. Toen mijn liefde voor hardlopen groeide en ook mijn voorliefde voor hardloopschoenen, begon ik aandacht te schenken aan elke hardloopschoen die ik zag terwijl ik in een plaatselijke sportschool Nike Air Max 95 Womens werkte. Op een bepaalde dag zag ik er een met een "funky ogende" ronde M aan de zijkant van de schoen en ik moest het opzoeken op internet toen ik thuiskwam om te ontdekken dat het een Karhu was. Destijds wist ik niets over Karhu, hun geschiedenis of hun schoenen (of dat er een paar jaar later een beoordeling voor hun Flow 3 Trainer-schoen Nike Air Max 90 Womens zou worden gevraagd!) Pas toen Pete me vroeg als ik bereid zou zijn om een ??herziening van een meer "conventionele trainer" van Karhu te doen, begon ik ernaar te kijken als een bedrijf. Het Karhu-merk bestaat eigenlijk al heel lang, en werd in 1916 in Helsinki, Finland opgericht door een bedrijf met de naam Ab Sport Artiklar. Hun originele producten waren speren, ski's en discussen; maar uiteindelijk begonnen ze ook spikes te maken voor verschillende Finse atleten. In 1920 werd de bedrijfsnaam Nike Air Vapormax Femme veranderd in Karhu, dat is Fins voor beer. Een elitegroep van Finse lopers, die bekend werd als de "Flying Finnen", oogstte erkenning voor Karhu-schoenen door tracks over de hele wereld te domineren. Paavo Nurmi, de wereldberoemde Finse middellange en lange afstandsrenner, won in acht jaar tijd 9 Olympische GOUD-medailles, vaak terwijl hij Nike Air Presto Femme Karhu droeg met spikes.