Een van de leuke dingen in dit onderzoek is dat ze gegevens hebben verstrekt over individuele veranderingen. Groepsmiddelen geven niet altijd een goed beeld van de omvang van de verandering die op individueel niveau kan optreden. Wat ze ontdekten was dat de economie voor achtervorkstakers beter was wanneer de achtervoet voor bijna alle individuen op de zeug en gemiddelde snelheden toesloeg, en voor ruwweg 2/3 van de individuen op de hoge snelheid. "Voorvoet" -stakers werden ongeveer 50-50 op de www.joomlas.co.uk langzame snelheid gesplitst in termen van of de achtervoet of de voorvoet zuiniger was, maar meer hadden de neiging om het beter te doen met een aanslag op de Adidas NMD Womens achtervoet bij de hogere snelheid. Evenzo had ongeveer 75% van de gebruikelijke RF-aanvallers de neiging om minder koolhydraten te verbranden met een aanslag op de achtervoet bij alle snelheden (iets minder snel bij de snelste), terwijl de patronen voor de spitsen van de voorvoet gelijkmatiger waren verdeeld. Als u een hielspits bent, zal het overschakelen naar een voorvoetaanval waarschijnlijk leiden tot een lagere economie, totdat u aan het nieuwe patroon gewend raakt. Maar het is niet waarschijnlijk dat u zelfs met oefenen een zuiniger gevoel zult krijgen met een voorvoetaanval (onthoud dat er geen significant verschil was tussen de gebruikelijke achtervoet en "voorvoet" -stakers bij het gebruik van hun gebruikelijke voetaanval). Economie is waarschijnlijk niet de reden waarom hakstakers met hun voetstaking moeten rommelen. Als je Nike Air VaporMax Hombre een spits bent in de middenvoet, zoals de meeste in deze studie, maakt het waarschijnlijk niet zoveel uit wat je voet doet. Straten op de voorvoet en hiel zijn even zuinig. Dit verbaast me niet veel, omdat een middenvoetaanval een soort tussenweg is tussen het raken van de voorvoet en een hak (in feite zou ik veronderstellen dat ze mogelijk meerdere aanslagstoten gebruiken Nike Air Presto Mujer wanneer ze lopen). Er was een tendens voor stakers op de voorvoet om meer koolhydraten te verbranden. De auteurs verwijzen naar een paper dat ik heb gepubliceerd waaruit bleek dat stakers in de middenvoet en de voorvoet de neiging hebben om later in een marathon over te schakelen naar een hielaanval. Dus als je van plan bent om een ??marathon te racen, kan er een voordeel zijn aan een hielstaking (een milde hielaanval zou ik raden). Deze studie is uitgevoerd op Nike Air Max 2017 Womens een loopband, dus we moeten voorzichtig zijn met het extrapoleren van de resultaten. naar een niet-compliant, harder oppervlak zoals een weg. Nu, een deel van dit onderzoek dat ik tot nu toe niet heb genoemd, is dat de auteurs ook enkele kinematische variabelen hebben gemeten. Twee van de variabelen die ze gemeten hadden waren de paslengte en de loopsnelheid. De focus van het Nike Air Max 90 Womens onderzoek was om de loopeconomie te vergelijken, maar ik vermoed dat de meeste mensen die overwegen om van voetstaking te veranderen, dit doen om zichzelf niet zuiniger te maken, maar dat doen ze omdat ze te maken hebben met een soort van verwonding en denken dat een overstap mogelijk is. helpen. Mensen nemen over het algemeen niet blootsvoets deel van een verlangen om sneller te racen, ze doen dit omdat ze er plezier in hebben of hebben ondervonden dat hardlopen in schoenen gewoon niet voor hen werkt. Toen groepen Nike Air Presto Womens werden gecombineerd, ontdekten ze dat achtervoetslagers de neiging hadden langer te duren en langzamere stappen te nemen (ongeveer 2% langer en 2% langzamer). Eerder onderzoek heeft aangetoond dat een toename van de pasfrequentie van zelfs slechts 5-10% het laden op de knie en heup kan verminderen (opnieuw benadrukkend Nike Air Max 90 Womens dat er meer is aan het rennen dan alleen een voetaanval!). Dus, daar heb ik een afweging waarbij een voorvoetaanval voor sommige individuen soms minder economisch kan zijn, maar ze kunnen op andere manieren baat hebben, zoals via een kortere, snellere pas met verminderde belasting van de knie / heup (maar mogelijk een verhoogde belasting van de voet en enkel). Zoals altijd kom ik terug bij het individu. Als je een spits bent in de voorvoet, is er waarschijnlijk geen groot voordeel om iets anders te proberen, behalve misschien als je van plan bent om een ??marathon Adidas Superstar Hombre te racen of als je blessureproblemen hebt die kunnen worden gekoppeld aan je contactstijl (voet-, enkel-, kalfsproblemen misschien) . Als je een achtervoet spits bent, ben je waarschijnlijk niet van plan een elite runner te worden door je voetaanval te veranderen. U kunt www.aromery.co.uk echter uw stap een beetje verkorten, wat goed kan zijn om andere redenen (bijv. Verminderde belasting). Overweeg de afwegingen en zoek uit wat het beste is voor u en uw behoeften.