Qua pasvorm is de Speedform uitstekend. De hiel sluit perfect aan op de voet, de middenvoet zit goed en de voorvoet is ruim. Het is niet Altra of Merrell op blote voeten ruim, maar ik heb geen klachten over de ruimte. De schoen verdwijnt op mijn voeten (voorbehoud - wanneer ik sokken draag). Dus Nike Internationalist Dámské waarom de nadruk op sokken? Nou,Nike Air Max 1 Womens  voor mij werkten ze niet als een schoen zonder schoenen. Ik heb vaak problemen met hotspots langs de boog en de bal van mijn rechtervoet, aangezien ik de neiging heb meer aan die kant uit te slaan. Bij mijn eerste run in de Speedforms (een 8 miler) ontwikkelde ik een blaar aan de voorkant van de boog in de buurt van waar de getapete naad zich bevindt. Ik ben IMG_2318 nog niet helemaal zeker waarom het gebeurde en ik had geen probleem aan de linkerkant. Mijn gok is dat het te maken heeft met het feit dat mijn rechtervoet naar binnen rolt (UA heeft me ook een tweede paar een halve maat groter gestuurd, ik kan ze uitproberen en kijken of ze helpen). Mijn andere probleemplek was Nike Air Max 2017 Womensop de hiel van mijn rechtervoet. Er is een flexibele, rubberachtige gelaste wieg rond de hiel van deze schoen en deze wieg leek Nike Air Max 90 Mens mijn voet over het binnenste Nike Air Max 90 Damskie deel van de hiel te wrijven (vlak bij de top van de doorzichtige oranje band op de foto links). Daarop ook een blaarverpakking. Opnieuw geen problemen aan de linkerkant. Bij het dragen van sokken heb ik geen enkel probleem gehad. Ik zou benieuwd zijn naar de ervaring van andere mensen zonder schoenen in deze schoen te lopen - laat een reactie achter! Hoewel het bovenste alle aandacht krijgt in de vroege marketing, is de zool voor mij de enige die deze schoen echt geweldig maakt. Ik meet de hoogte van de stapel rond 21 mm-15 mm, dus ongeveer 6 mm. Er is geen echte flare aan de hiel, en het loopt niet in de weg als ik loop. Er is een zeer lichte opbouw van de zool mediaal en lateraal Adidas NMD Mens rond de middenvoet - ik zou het niet echt steun in de vorm van een voetboog noemen, meer een mechanisme om de middenvoet op zijn plaats te houden. Nike Air Max Tavas Damskie Wat ik zo leuk vind aan de Speedform-zool is dat hij reageert maar niet overdreven stevig. Toen ik ze voor het eerst aantrok, dacht ik dat ze tijdens het rondlopen zacht aanvoelden, maar na ongeveer 30 mijl in hen gelopen te hebben, rennen ze veel op een traditionele racevloer. Ze voelen aan als een iets zachter en minder stijve versie van de Skechers GoRun Speed ??(Meb's raceschoen). Ik droeg ze zelfs bijna in een 4-mijlsrace vorige week, maar koos in plaats daarvan voor de Nike Lunaracer 3, omdat mijn benen door heuvels in Maine werden geraakt en de Lunracer een veel zachtere schoen is (ik won mijn leeftijd - groep!). De Speedform zou een geweldige schoen zijn voor het racen van 5K's-Half Marathons (hij weegt iets meer dan 6 oz in maat 10, dus vergelijkbaar met veel flats), en ik kon mezelf zelfs zien gebruiken voor een Nike Air Huarache Womens marathon (maar heb nog geen lange afstanden afgelegd) in hen nog te beoordelen). Zoals ik altijd wijs erop, schrijven veel reviews betekent niet zo veel mijl op individuele schoenen, en dit maakt het moeilijk om commentaar te leveren op duurzaamheid. Maar ik kan zeggen dat ik na 30 mijl geen abnormale slijtage van de zool zie. Rubber wordt slechts spaarzaam gebruikt bij de hiel, in kleine pods over de voorvoet en onder de grote teen. Als je de laterale voorvoet van schoenen weg eet, heb je mogelijk duurzaamheidsproblemen met deze.