De bovenkant van de Peregrine 3 is gemaakt van een www.marjannesimoons.nl dik gaas en er is een mooie laag vulling rond de enkel. Ik heb gehoord van een paar gevallen van de bovenste tranen langs de zijkant van de voorvoet, maar tot nu toe geen problemen voor mij. Ik weet niet of het iets is met de schoen, maar het bovenste lijkt echt een stank te hebben. Na mijn run vanmorgen rook mijn voeten vreselijk! Dit is geen algemeen probleem voor mij in Nike Air Presto Mens andere schoenen, en het kan zijn dat ik vergat om ze na een bijzonder stinkende run te spoelen. Adidas ZX 700 Womens Niet zeker ... De pasvorm van de slechtvalk is typerend voor Saucony - vrij goed overal. Dit is geen schoen met een brede voorvoet en het voelt eigenlijk onnodig puntig aan de punt. Ik moest mijn typische benadering met Saucony-schoenen nemen en een halve maat groter worden om een ??scrunch te voorkomen. Dat is waarschijnlijk mijn grootste klacht over de slechtvalk - Nike Air Max 2017 Womens ik wou dat de voorvoet een beetje breder en minder puntig was. Mijn andere probleem met de slechtvalk is de eerder genoemde tendens tot enkel draaien. Op minstens 3 gelegenheden heb ik op een rots gestapt en mijn enkel in deze schoenen gerukt. Eén incident vond plaats in het midden van het bos, ongeveer vijf mijl van mijn auto, en ik was bang dat ik een ernstige schade had aangericht Nike Air Max 90 Mens (waarbij ik pijn maakte tot aan de zijkant van mijn been). Aan de positieve kant, Nike Air Max 1 Damskie het pad was achter het plaatselijke ziekenhuis, en dat was een wandeling dichterbij. Gelukkig was ik in staat om het van me af te schudden ... Ik schrijf mijn enkelproblemen in deze schoen toe aan de hendel gemaakt door de stevige, onbuigzame zool die uit het midden in contact komt met iets dat uit de grond steekt. Het is misschien zo dat ik er zo aan gewend ben om in Adidas NMD Femme minimaalere schoenen te lopen, maar ik denk wel dat dit een mogelijk nadeel is van een steviger schoenenschoen. Als je op zoek bent naar een low-drop, beschermende trailschoen en het niet erg vindt een zachte toebox en een vrij inflexibele zool, de Saucony Peregrine 3 is een solide keuze. Door een halve maat hoger te gaan, past het mijn voet goed genoeg om comfortabel te zijn, en het Adidas NMD Mujer stelt me ??in staat om paden te lopen zonder me te veel zorgen te maken over wat onder Nike Air Max 90 Dames Bloemen mijn voeten ligt. Omgekeerd, als je van veel grondgevoel houdt en de neiging hebt om je enkel veel over paden te rollen, is deze schoen misschien niet de beste keuze voor jou. Om eerlijk te zijn, ondanks mijn persoonlijke bedenkingen over de slechtvalken, is er een mooie goede kans dat ik ze had gekozen voor de Vermont 50K als ik de race had gereden. Ik heb de beperkingen Nike Air Max 270 Dames van een minimaal beschermende schoen over een lange afstand ervaren (een enkele stap is alles wat nodig is), en deze leek een veiliger gok dan sommige van de andere trailschoenen die ik de laatste tijd heb gelopen (de Merrell Mix Master 2 was mijn andere voorloper). Ik heb ook een geschiedenis van succes met Saucony-schoenen in lange races. Volgend jaar misschien zal ik genoeg trainen om het ook echt te runnen!